Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Hva skjer i neste episode? Blir noen påkjørt?

Han som hadde sex med Bianco og vikarierte for henne drikker masse. En gutt skal kjøre han hjem, er uoppmerksom og kjører på noe.. Hva?



Anonymous poster hash: e389e...f7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer i neste episode? Blir noen påkjørt?

Han som hadde sex med Bianco og vikarierte for henne drikker masse. En gutt skal kjøre han hjem, er uoppmerksom og kjører på noe.. Hva?

Anonymous poster hash: e389e...f7f

Han kjører på Tamara. Men han merker det ikke, hun ligger der til hun blir funnet, ender på sykehus.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjører på Tamara. Men han merker det ikke, hun ligger der til hun blir funnet, ender på sykehus, mister hukommelse, hooker opp med Kyle, får tilbake hukommelse litt etter litt.. Flytter hjem.

Hæh? Kjører Oscar på Tamara og hun mister hukomelsen IGJEN? Og hooker opp med Kyle IGJEN? Han er jo sammen med Phoebe.. er det samme historie all over again ? :vetikke: Tamara mistet jo hukommelsen etter hun ble kidnappet av Adam og de og da ble hun jo også sammen med Kyle...flytta hjem osv..

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh? Kjører Oscar på Tamara og hun mister hukomelsen IGJEN? Og hooker opp med Kyle IGJEN? Han er jo sammen med Phoebe.. er det samme historie all over again ? :vetikke: Tamara mistet jo hukommelsen etter hun ble kidnappet av Adam og de og da ble hun jo også sammen med Kyle...flytta hjem osv..

Åja var det sånn det skjedde? :fnise: Litt i surr her :plystre::vetikke:

Men hun flytter da ikke hjem etter kidnappingen, ihvertfall ikke for lenge.. Men nå er hun "gone" for alltid.. Ihvertfall vært vekke en god stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja var det sånn det skjedde? :fnise: Litt i surr her :plystre::vetikke:

Men hun flytter da ikke hjem etter kidnappingen, ihvertfall ikke for lenge.. Men nå er hun "gone" for alltid.. Ihvertfall vært vekke en god stund :fnise:

Haha ja, det som skjedde etter kidnappingen. Men hun flytta ikke for godt nei :) Men nå flytter hun altså? Så hun skal ut av serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, det som skjedde etter kidnappingen. Men hun flytta ikke for godt nei :) Men nå flytter hun altså? Så hun skal ut av serien?

Ja, hun har ikke vært der siden hun flyttet så regner med hun er ute for godt.. Godt mulig hun kommer i Casey sin begravelse, tviler på det :P Men ut i fra det så vet jeg ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun har ikke vært der siden hun flyttet så regner med hun er ute for godt.. Godt mulig hun kommer i Casey sin begravelse, tviler på det :P Men ut i fra det så vet jeg ikke :vetikke:

Åja :) Huff Caseys begravelse.... kommer til å gråte så mye at det blir oversvømmelse i stua :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) Huff Caseys begravelse.... kommer til å gråte så mye at det blir oversvømmelse i stua :trist:

Samme her :fnise: Tror jeg må se den scenen når hele blokken er på jobb eller noe :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt Casey har vært gjennom hadde han fortjent en lykkelig slutt!

Helt enig! Ihvertfall nå som han planlegger å fri! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt Casey har vært gjennom hadde han fortjent en lykkelig slutt!

Det syns jeg og.. Han har alltid vært noe med han og ting som har påvirket han. Sjeldent positivt.. Så en lykkelig slutt hadde han fortjent.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele den familien hadde fortjent å være lykkelige nå.

Det går så bra med dem alle.

Jeg skal sitte her alene under et teppe med en dorull og sippe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer Heath og Bianca i begravelsen?

Jeg vet ikke. Har ikke fått med meg noe ang. begravelsen.

Så noen spoiler bilder nå nettopp på fb der brax ble arrestert og en høygravid Ricky kollapset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Har ikke fått med meg noe ang. begravelsen.

Så noen spoiler bilder nå nettopp på fb der brax ble arrestert og en høygravid Ricky kollapset.

Det blir vel lenge til tenker jeg, siden hun enda ikke er gravid som hun og "vi" vet om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir vel lenge til tenker jeg, siden hun enda ikke er gravid som hun og "vi" vet om?

Det er det nok, vil tro det er det som blir filmet i disse dager.

Men, overrasker meg ikke at det skal skje ting under en graviditet. Er vel sjelden de har et svangerskap og barseltid uten drama i den lille byen der :fnise:

Håper Shandi går å tar seg en bolle snart! Liker ikke den dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nok, vil tro det er det som blir filmet i disse dager.

Men, overrasker meg ikke at det skal skje ting under en graviditet. Er vel sjelden de har et svangerskap og barseltid uten drama i den lille byen der :fnise:

Håper Shandi går å tar seg en bolle snart! Liker ikke den dama.

Ja det jeg og tenkte :P

Hun har allerede hatt en dramatisk graviditet, la det gå xD synes VJ burde få en lillebror/søster snart som de beholder :P Så Zack og Leah bør kjøre på :fnise:

Tror at Shandi prøver å splitte John og Marilyn at det er derfor hun er som hun er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at Shandi prøver å splitte John og Marilyn at det er derfor hun er som hun er :P

Hvem er Shandi..? Kan ikke huske å ha sett noen som heter det. Hvordan ser hun ut?

Anonymous poster hash: e389e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Shandi..? Kan ikke huske å ha sett noen som heter det. Hvordan ser hun ut?

Anonymous poster hash: e389e...f7f

Datteren til John.. Tror ikke hun kommer inn i serien før hun kom nå for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...