Kvist Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 27. februar 2006 Oj, her var det ideer å stjele, ja Håper toastmasteren vår skjønner alvoret snart også... ← Kan anbefale Hakkespettbok for toastmasteren av Ellen Glad hvis du føler toastmasteren trenger en "oppstrammer" Mye bra i den, kjapp og enkel å lese, mye bra sitater... men var en del litt småfjollete i den også sånn som forslag om å lage falske telegrammer av typen (og jeg siterer) Til Jubilanten Det var synd vi ikke kunne komme, men Harald er så sen, og Sonja har vondt i Behn. Hilsen oss i Drammensveien 1 Også syns jeg boka kanskje hadde litt vel mye fokus på at toastmasteren skulle være morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #242 Del Skrevet 28. februar 2006 Møkklei snø! Nå er det nok, vi trenger ikke mere nå... har ingen flere steder å legge den når vi måker heller. Akkurat kommet hjem, og sitter allerede og gruer meg til å gå ut i morra. Begynner åtte på jobb, og til vanlig begynner jeg tolv eller ett, det er en halvtimes kjøring til vanlig. Må vel satse på å være ute av døra i sekstida i morra da? For å grave ut bilen... Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #243 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Dokke er heldige som har så mykje snøøøø... Her er det skremmande lite.. Endret 28. februar 2006 av veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 #244 Del Skrevet 1. mars 2006 Ha en kjempe fin dag Lisee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 #245 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei Liseemor. Nå er jeg endelig tilbake på nett, og jeg NYTER det! Godt å høre at det er fler enn meg som er møkklei snøen... Når minkjære er ferdig å måke innkjørselen, så er det like mye der han startet omtrent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 2. mars 2006 Er noen morsomme ting med snøen også da. Sitter ved pcen og har vindu ut mot gata (stille smågate) og noen parkeringsplasser. Nå har en dama rygget stasjonsvogna si frem og tilbake, frem og tilbake, rattet og rygget og gått ut for å titte og vurdere avstander, rygget og kjørt om og om igjen. Hun fikk tilslutt vridd bilen sin riktig og parkert, låser bilen, titter på klokka og ser fryktelig forskrekket ut og setter seg fort inn i bilen igjen og så starter samme prosessen for å komme ut igjen :grine2: Hysterisk festlig og stå litt skjult i vinduet å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #247 Del Skrevet 2. mars 2006 Nå har jeg målt opp og klippet til stoffet som forhåpentligvis skal bli slør... og prøvesydd kanter på noen avklipte biter. Herregud så vanskelig stoff å sy i. Det bare sklir unna jo. Får ikke pene kanter i det hele tatt Skal sy sånn rullekant, har rullekantfot og alt... gode tips motas med takk! Irritert nå. Lyst til å bare drite i hele greia og kjøpe et slør. Ble usikker på fargen også når jeg så på stoffet i dag, er det for lyst kanskje? Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #248 Del Skrevet 3. mars 2006 Lei av snø jeg også.. Håper våren er rett rundt hjørnet Har dessverre ikke peil på sying.. Planer for helga? God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 3. mars 2006 Planer for helga ja... Slappe av med min kjære. Nyte solskinnet (hvis det varer da). Bursdagsfeiring av kjæres lillesbror på søndag. Ja også tenkte vi å benytte de enorme snøhaugene i hagen til å komme opp og beskjære epletreet vårt litt, hehe. Rart naboene tror vi er gale Men orker ikke enda en sommer med hundre tusen sure epler på størrelse med plommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #250 Del Skrevet 3. mars 2006 Sånn sett greitt med snø! Kose deg med din kjære! Vi skal slappe av vi også. Blir deilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #251 Del Skrevet 3. mars 2006 Nå sitter jeg og titter ut, sola skinner, det drypper fra takene og alt er bare fryd og gammen... og jeg skal snart på jobb. Æsj! Kunne godt tenkt meg å ta helga nå jeg. Hmm, kom akkurat på at sambo skal på møte etter jobb, men påfølgende mat og godt drikke... uff, da blir han sikkert sen i dag. Koselig for han da, å bli kjent med nye kollegaer. Kjipt for meg som kommer til å savne han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #252 Del Skrevet 3. mars 2006 Savning er kjipt ja.. Du får gjøre som meg, ta deg eit par glass vin og kooose deg på nett eller foran fjernsynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 3. mars 2006 Kjeeeeder meg! Forsåvidt hatt en hyggelig kveld, broren min og hans kjære kom en tur og vi spilte Scrabble og skravla. Men de dro tidlig for hun skulle tidlig på jobb i morra... Lyst på vin også nå, men dumme meg lovte (foreslo faktisk ) å hente sambo etterpå... kan han ikke ringe snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 4. mars 2006 Følte meg veeeeeeldig snill i natt. Sto og skrapte bilruter i 18 minusgrader klokka to om natta for å hente min kjære og noen kollegaer av han. Heldigvis var han forholdsvis edru Ikke det at han drikker mye og ofte, men slitsomt med fulle folk når man er edru og trøtt selv.... I dag har vi slappa av og kost oss. Var en tur i sverige for å kjøpe røyk og bursdagsgave til lille-svogeren min. Fant en nydelig sofa vi ønsker oss, har en TVkrok der vi må ha en sofa som får plass på 126 cm for at døra til et kott skal kunne åpnes og denne er 125cm bred God å sitte i var den også, mye koseligere med liten sofa enn to lenestoler sånn som det er i dag Det ble ikke noe av epletreprosjektet vårt i dag, alt for mange minusgrader. Ble to episoder med Frustrerte Fruer på meg og litt dataspilling på min kjære... Nå skal jeg kose meg med rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 4. mars 2006 #255 Del Skrevet 4. mars 2006 Epletreprosjektet kan sikkert gjennomføres i mange uker til, så slapp av og kos dere Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 4. mars 2006 Epletreprosjektet kan sikkert gjennomføres i mange uker til, så slapp av og kos dere ← Var det vi tenkte også, men det skal tas tidligere i år enn i fjor, i fjor sto vi i en sørpete gjørmepytt der det skulle ha vært plen... frister ikke til gjentagelse Ha en fin helg. ← Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #257 Del Skrevet 4. mars 2006 Rålekker sofa!! Skål søta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 6. mars 2006 Uæh! Gruer meg skikkelig nå. Tannlegetime 10.40! Skalet av en bit an en tann så det gjør vondt, så jeg må til tannlegen og for første gang i mitt liv gjøre noe mer enn røntgen og en puss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. mars 2006 #259 Del Skrevet 6. mars 2006 En oppmuntrings til deg som har vært hos tannlegen Lisee. Gikk det bra forresten?? Takk for svaret i DB min. Tror jeg skal få sjekket ut priser på slike spiralspenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #260 Del Skrevet 6. mars 2006 Joda gikk bra hos tannlegen, hverken så vondt eller så dyrt som jeg hadde fryktet! Svar på invitasjonene: Ja: 36 Nei: 4 99% Ja: 2 99% Nei: 4 Ikke svart: 0 Sendte invitasjoner: 45 Totalt antall svar: 46 99% er min kjæres tanter og onkler nordfra. Ikke helt avklart enda fordi jeg bare har hørt svarene gjennom svigermor. Grunnen til at vi får en gjest mer enn det som var invitert er at en kamerat har fått seg samboer i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå