Gå til innhold

Lisee gifter seg!

Kvist

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Så bra at det gikk greitt hos tannlegen :kose:

Stilig sofa forresten!

Hva dere hadde ombestemt dere ang lokale, som du skrev i d-boka mi?

Ha en superduper dag! :sjarmor:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ombestemt oss litt ang meny, blomsterdekorasjoner, kakeservering osv... bare småting egentlig men greit å avklare at det går greit med servitørene sånn vi har tenkt det nå. Ja også må jeg spørre dem om alt det jeg glemte å spørre om forrige gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ok. ;)

Det er vanlig å pynte lokale dagen før?

Er det noe annet man skal gjøre i lokale, en stund før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig når kjæresten ringer og spør om jeg kan sette på kaffen, han og en kollega jobbet nærheten og ville spise lunsjen sin her :) Da fikk jeg jo sett han en gang til da jo, hehe. Savner han fortsatt hver gang en av oss (eller begge) må på jobb jeg, og vi har bodd sammen i mange år, er jo helt fjollete :ler:

Fikk forlovelsesringen hans også, tenkte jeg skulle gå innom gullsmeden og levere dem til gravering av ny dato. Jeg tittet selvfølgelig litt på ringen hans, den er slitt! Hehe, graveringa inni syntes nesten ikke lengre og den er synlig tynnere enn min. Tror nok vi må bytte den ut om noen år ja! Men sånn er det når han bruker den hele tida, på jobb og alt.

Epica: Vi skal ikke pynte dagen før vi, stedet dekker bord og ordner alt. Og blomstene til bordet styrer svigermor med, regner med at hun har klart å få dem på bordet innen folk kommer :) Vi skal en tur opp der dagen før uansett, ha en liten "generalprøve" sammen med vigsler, blir vel til at vi kanskje ordner noen småting også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ok. ;)

Det er vanlig å pynte lokale dagen før?

Er det noe annet man skal gjøre i lokale, en stund før?

Det spørs litt kva slags lokale de skal ha... I grendahuset vi skale leige er det skule også, siste skuledag er onsdagen før bryllupet, så eg reknar med at vi får tilgang til lokalet frå torsdagen. Då skal vi sette ut bord, legge på dukar og sette på plass brus og stæsj på kjøkkenet. Dagen før skal vi pynte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at du svarer for meg da Bethina, må dessverre sove på den tiden av døgnet jeg :ler:

Nå har jeg stanset ut masse hjerter i skinnende blank gullkartong, er ikke verdens skarpeste den stansa jeg har så nå har jeg vondt i hånda. Tar en liten (røyke)pause før jeg fortsetter. Har gullhjerter + hjerter i blomsterpapir som pynt på invitasjonene, tenkte å bruke dem på bordkortene og vielsesprogrammene også. Hehe, det er alt vi har av "tema". Orker ikke fargekoordinere alt heller da :) Selv om jeg vanligvis farge-mætsjer alt jeg eier og har... :ler:

Hmm, svigermor som har bordpyntansvaret her i gården har lyst på glassklumper på bordet, jeg liker IKKE glassklumper, kanskje jeg kan stanse nevevis med gullhjerter istedetfor? Blande shiny gullfolie med gullpapir med litt glitter i kanskje? Papiret har jeg jo, og sambo er sikkert en j*vel på stansing... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Svarer for Liseemor jeg... :sjenert:

Vi Østfoldbrudene skal ha  :kghjerte: treff!!!!

Moro,moro!

:klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Gøy gøy gøy!!

:hoppe:

Pynte-ideane dine hørtes forresten kjempe-fine ut vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin oversikt du har forresten på førstesiden av boka di Lisse :Nikke: Virker som alt er under kontroll :)

Høres ut som veldig stilig og fin pynt dere skal ha!

Ha en fin kveld Lisee :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsninger Maibrud og Veslo, alltdid koselig at dere stikker innom her.

Nå er det snart leggetid for meg, sliten i dag... Har vært støttekontakt i dag. Veldig aktiv unge! Tre timer hopp og sprett og løp kombinert med høyfrekvente pipelyder og synging i fistel.... :sprettoy:

En annen ting, er det bare meg som syns KG går mye tregere med den nye layouten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopp Lisee!

Har som du sikkert skjønner en smule *på bærtur*døgnrytme for tida, blir en smule preget av min musikermann og rytmen hans... :overrasket:

Må prøve å hente meg inn nå denne uka som kommer, går jo ikke an å holde på sånn. :ler:

Vi sees jo snart da!

Hadet bra sålenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.....

Jeg måtte bare fortelle deg at jeg var inne å snoket litt i dagboka di her og fant ut at den sofaen dere ønsker dere, DEN var jeg å tittet på her om dagen(ble forelska), og SIA er favorittbutikken min!!!!!

For et sammentreff!!!

Litt moro bare... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammentreff ja :) Men de har jo så utrolig mye lekkert i den butikken da... sånn butikk det bare klør i fingrene etter å gå amok med (noen andres) plastkort i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lønning, så nå sprader jeg rundt i nye lekre støvletter her :sjarmor: Fant endelig de støvlettene jeg har lett etter i sikkert to år... akkurat sånne jeg har sett for meg, passe med hæl, fin tupp, helt uten kåbbåi-vibber og perfekt høyde på skaftet. Fornøyd nå ja!

Ehh, ja også impulskjøpte jeg et par kule skinnsko til min kjære, de var på salg og passet faktisk perfekt... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...