Gå til innhold

Leveringstid pass

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HauMa skrev (5 timer siden):

Hadde time 2.mai , fikk melding nå om at det var på vei 🙏🏻

Så bra 😊 Vi hadde time 5.mai og reiser 18.juni, så håper vi får melding snart også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fekk ID-kortet i posten i dag! Hadde time forgje fredag. 
Veldig glad vi fekk endra passtimen til ID-kort i staden 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet  sier 5 uker tom 10 mai, så får satse på informasjonen dere fikk er feil...

Anonymkode: 5a773...cf0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/1/2022 at 4:38 PM, Silvi said:

Bestilte time i februar. Hadde time 5. mai og venter på pass til et av barna. Skikkelig stressende! Vi reiser 19. juni. På passkontoret sa de at det var fire ukers leveringstid og at vi ville få det i god tid før vi reiste. Så klipte hun i stykker det gamle passet som var gyldig en stund til uten å spørre (vi trenger det nye til høsten). Det var ganske tåpelig. Hun burde ha latt oss beholde det gamle inntil det nye var på plass.

Nøyaktig det samme med oss, de kan ødelegge utrolig mye for folk med ett klipp. Skulle nesten vært straffbart å gjøre det uten å spørre. Gikk heldigvis bra for vår del.

On 6/1/2022 at 9:34 PM, Silvi said:

Er det noen som har fått endret fra «hjemlevering» til «hente på passkontoret» etter at passet er bestilt? Dette tar tydeligvis lenger tid en vi ble forespeilet ved bestilling. Er redd en treg postgang og det faktum at vi får post bare to ganger i uken kan gjøre at vi mister flyet vårt. Pass ble bestilt 5. mai, flyet går 19. juni. Fire ukers levering sa de, men da burde jeg jo ha fått sms nå.

Nei, de endrer ikke leveringsmåte i ettertid dessverre. 

Anonymkode: bbc24...8e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt første uken i mai som har hørt noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om passkrisen hos debatten

Bra det blir en debatt, men litt synd at de trekker frem noen som ikke har fått passet på grunn av egne feil. Selv om det er drøyt at en glemt signatur skal koste mange måneder venting. Den samme dama lurte på om noen kunne invitere sønnen på en begravelse i Frankrike, det blir litt flåsete overfor de som faktisk må i begravelser.  Men satt på spissen burde jo disse også sørget for å ha gyldig pass til en hver tid som oss andre. 

Anonymkode: bbc24...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har bestilt første uken i mai som har hørt noe enda?

Hadde time 2.mai , fikk melding om at det var sendt i går 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh...fikk nettopp hentemelding på pass bestilt i Drammen 28.april. Tok 5 uker og 1 dag. (ID kort bestilt samme dato tok under 3 uker).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det har blitt fortgang på ting etter at de sluttet med denne tullete ekspressleveringen/prioriteringen av 500-600 heldige tilfeldige personer hver dag!

Tok 5 uker og 1 dag for meg, og 4 uker og 6 dager for noen jeg kjenner som hadde passtimer noen få dager etter meg. Forskjellige politidistrikter. Timer i slutten av april.

Anonymkode: f2d22...232

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker som det har blitt fortgang på ting etter at de sluttet med denne tullete ekspressleveringen/prioriteringen av 500-600 heldige tilfeldige personer hver dag!

Tok 5 uker og 1 dag for meg, og 4 uker og 6 dager for noen jeg kjenner som hadde passtimer noen få dager etter meg. Forskjellige politidistrikter. Timer i slutten av april.

Anonymkode: f2d22...232

Når mottok du pass? Og fikk du sms o forkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinlar skrev (2 timer siden):

Noen som vet om de også produserer pass nå i helgen? 

Håper inderlig det. Reiser 17 juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper inderlig det. Reiser 17 juni..

Når bestilte du pass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinlar skrev (27 minutter siden):

Når bestilte du pass? 

5 mai Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

5 mai Oslo

Står på politiet.no at det per 4 mai var 6 ukers leveringstid, så det kan gå akkurat🤞🏻 Da vi bestilte 4 mai, fikk vi beskjed om 4 ukers leveringstid… 

Anonymkode: 1dd6c...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Står på politiet.no at det per 4 mai var 6 ukers leveringstid, så det kan gå akkurat🤞🏻 Da vi bestilte 4 mai, fikk vi beskjed om 4 ukers leveringstid… 

Vi bestilte 5. mai og reiser 19. juni så krysser fingrene 🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det samme gjorde vi 5 mai. Jeg har snakket M passkontoret i Oslo som sier man skal ta utgangspunkt i den tiden man fikk opplyst v bestilling🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det samme gjorde vi 5 mai. Jeg har snakket M passkontoret i Oslo som sier man skal ta utgangspunkt i den tiden man fikk opplyst v bestilling🤷🏼‍♀️

Oi, håper virkelig det stemmer🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...