Gå til innhold

503 Service Temporarily Unavailable


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har skjedd flere ganger her i dag. Spesielt når jeg skal gå inn på en tråd eller gå til neste side på en tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har også skjedd til meg noen ganger her og der, som nevnt over gjerne når jeg åpner en rapport, skal inn i en tråd eller trykker på neste side. En oppdatering av siden får det tilbake, men det er noe jeg også har lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg har vært litt treigt i dag for meg, tenkte det kunne være nettet mitt men jeg har vært på besøk hos noen og da var det likedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (7 timer siden):

Er det bare meg som opplever kg litt treigt for tiden?

Mener du tregt eller at du får opp feilmeldingen? Det er mange som får opp feilmeldingen, og hvis det er dette du mener, så må vi nok bare avvente svar fra TSP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (15 minutter siden):

Mener du tregt eller at du får opp feilmeldingen? Det er mange som får opp feilmeldingen, og hvis det er dette du mener, så må vi nok bare avvente svar fra TSP :)

Ikke feilmelding, bare at kg føles treigt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Ikke feilmelding, bare at kg føles treigt

Har du prøvd å slette cookies/logg? Det har fungert tidligere for meg når det har vært tregt, jeg opplever ikke tregt forum via tlf nå for tiden ihvertfall. Har ikke sjekket via pc den siste uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd å slette cookies/logg? Det har fungert tidligere for meg når det har vært tregt, jeg opplever ikke tregt forum via tlf nå for tiden ihvertfall. Har ikke sjekket via pc den siste uka. 

Da blir jeg logget automatisk ut av alt jeg er innlogget på så det er siste utvei for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Da blir jeg logget automatisk ut av alt jeg er innlogget på så det er siste utvei for meg

Ikke slett informasjonskapslene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (1 minutt siden):

Ikke slett informasjonskapslene😊

Er bare ett valg på iPhone 😕

201B8233-2004-4446-9238-0C24F207B275.thumb.jpeg.52cdca404d38496d10b51185a030efd0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (23 minutter siden):

Er bare ett valg på iPhone 😕

201B8233-2004-4446-9238-0C24F207B275.thumb.jpeg.52cdca404d38496d10b51185a030efd0.jpeg

Å, jeg har ikke iPhone, jeg bruker chrome og der er det flere alternativer. Kanskje noen med iPhone svarer deg i tråden🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...