Gå til innhold

503 Service Temporarily Unavailable


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, 

Ja, jeg har merket det samme og det er ganske irriterende, men tagger @TSP så kanskje han har noen svar eller løsninger på dette :)

Elaine Marley, mod. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (Akkurat nå):

Hei, 

Ja, jeg har merket det samme og det er ganske irriterende, men tagger @TSP så kanskje han har noen svar eller løsninger på dette :)

Elaine Marley, mod. 

Håper han finner ut av det :) Ville ikke klaget om det skjedde bare en gang men ser dette har pågått i flere dager nå så tenker det må være et større problem da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Håper han finner ut av det :) Ville ikke klaget om det skjedde bare en gang men ser dette har pågått i flere dager nå så tenker det må være et større problem da

Neida, bare flott at du sier fra. Så ser han sikkert på det når han ser dette. 

Elaine Marley, mod. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cid @Elaine Marley Kan dere si noe om hva dere gjør når dere får feilmeldingen? Skjer det oftere inne på f.eks. en bestemt tråd, kategori, "Mine innlegg", eller annen side? Skjer det når dere poster et svar i en tråd, sender en melding, eller gjør andre aktive handlinger?

Får dere feilmeldingen med en gang eller kommer den først etter at siden har brukt lang tid på å laste inn? 

Dere kan svare her eller sende meg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (1 time siden):

@Cid @Elaine Marley Kan dere si noe om hva dere gjør når dere får feilmeldingen? Skjer det oftere inne på f.eks. en bestemt tråd, kategori, "Mine innlegg", eller annen side? Skjer det når dere poster et svar i en tråd, sender en melding, eller gjør andre aktive handlinger?

Får dere feilmeldingen med en gang eller kommer den først etter at siden har brukt lang tid på å laste inn? 

Dere kan svare her eller sende meg en PM :)

Jeg er litt usikker på når det skjer siden det ikke skjer hver dag, men det har vært mye i det siste. Skal følge med litt fremover og se om det skjer når jeg gjør noe spesielt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer meg som regel når jeg skal inn på en tråd fra "nylig aktivitet"-oversikten. Trykker bare refresh så kommer jeg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (6 timer siden):

@Cid @Elaine Marley Kan dere si noe om hva dere gjør når dere får feilmeldingen? Skjer det oftere inne på f.eks. en bestemt tråd, kategori, "Mine innlegg", eller annen side? Skjer det når dere poster et svar i en tråd, sender en melding, eller gjør andre aktive handlinger?

Får dere feilmeldingen med en gang eller kommer den først etter at siden har brukt lang tid på å laste inn? 

Dere kan svare her eller sende meg en PM :)

 

Elaine Marley skrev (5 timer siden):

Jeg er litt usikker på når det skjer siden det ikke skjer hver dag, men det har vært mye i det siste. Skal følge med litt fremover og se om det skjer når jeg gjør noe spesielt :)

Det skjer med meg også, jeg skal følge med litt jeg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde dette et par ganger i går og det skjedde en gang når jeg skulle åpne et vindu for å gå inn på forumet og en gang når jeg skulle klikke meg inn på en rapport. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd tre ganger i dag. Det skjer når jeg trykker inn på en tråd og når jeg trykker videre til neste side. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde nå nettopp når jeg åpnet en rapport i et nytt vindu. Da måtte jeg oppdatere siden igjen for at det skulle fungere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått dette flere ganger i dag. Feks når jeg går ut av en tråd via "gå til emneliste". 

PC, google chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette flere ganger idag når jeg skal gå inn på tråder via rapportsenteret. 

Endret av Matas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TSP skrev (På 22.4.2022 den 11.14):

@Cid @Elaine Marley Kan dere si noe om hva dere gjør når dere får feilmeldingen? Skjer det oftere inne på f.eks. en bestemt tråd, kategori, "Mine innlegg", eller annen side? Skjer det når dere poster et svar i en tråd, sender en melding, eller gjør andre aktive handlinger?

Får dere feilmeldingen med en gang eller kommer den først etter at siden har brukt lang tid på å laste inn? 

Dere kan svare her eller sende meg en PM :)

 

Cid skrev (7 minutter siden):

Okay nå har det skjedd flere ganger bare de siste minuttene, irriterende 🙊

I fht. det TSP skriver over her, Cid, har du merket noen sammenheng over når det skjer? Eller er det tilfeldig? 

Tsp: for meg skjer det jevnlig på daglig basis når jeg skal åpne tråder fra rapporter eller når jeg skal åpne tråder i private henvendelser. Ellers har jeg ikke merket noe, men det skjer flere ganger daglig, spesielt da via rapportsenteret. Det har foreløpig ikke skjedd når jeg åpner tråder utad i forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...