Gå til innhold

Ripped jeans?


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Nei, jeg foretrekker at klærne mine er like hele, og kan ikke skjønne når jeg skulle finne en passende anledning til å bruke slike.

Jeg syns slitte, hullete klær ser sjuskete ut.

Der er jeg også... men så er jeg ikke 19 lenger heller da - men 34!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll
Nei, jeg foretrekker at klærne mine er like hele, og kan ikke skjønne når jeg skulle finne en passende anledning til å bruke slike.

Jeg syns slitte, hullete klær ser sjuskete ut.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for snobbete holdninger her inne :O Har ike sett makan inni granskauen engang!

Jeg har ikke hullete jeans, men noen sorte bukser som jeg har 3 hull nedover på lårene, og har "reparert" med sikkerhetsnåler. Bare de 2 øverste hullene på hvert bein da, Less is more girlpower it's all about DEZIGN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som "jeg liker hele og ordentlige klær". haha..skal dere liksom sette standarden for hva ordentlige klær er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har fått med meg er KG et diskusjonsforum, og når man legger ut et innlegg om man går med slike bukser - da må man også tåle å få svar på hvorfor andre ikke går med slike bukser ;)

Slik er verden, bare gå med slike hullete bukser alt dere orker, men dere må også tåle at andre ikke har sansen for dem :)

Eller er det bare lov til å ha èn mening her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men i alle dager da. Det er fullt mulig å skrive "Ikke helt min stil." istedenfor denne jeg-er-bedre-enn-deg måten "Nei, jeg går med ordentlige bukser, jeg, i motsetning til dere." Ikke helt ordrett så klart, men det kan lett oppfattes slik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den setningen må nesten Evelina svare for selv, men det er ikke så lett å tolke tonefall her inne vettu, så ting kan lett oppfattes skarpere eller på en annen måte enn det er ment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste en gang, ett sted, husker ikke hvor, at dersom du har virkelig levd med moten forrige gang den var in, så er det godt mulig du er for gammel til å følge den når den kommer igjen..... :ler:

akkurat i forhold til hullete bukser så føler jeg vel at det stemmer for min del.

jeg husker at vi jobbet livet av oss for å rive buksene riktig, at det skulle se slitt ut og være hull på de rette plassene. mamma ble gæærn! :ler:

her hadde vi nesten nye og fine, og dyre, levisbukser som vi rev og slet hull på både her og der.

tror nok ikke det blir gjort i denne runden for min del.

(og dette er ikke ment som dissing av de som liker det, bare mine tanker om ripped jeans.)

synes forøvrig det er få av de utsagnene som har kommet som er imot revne bukser, som hever seg over de som liker ripped jeans, tål at folk ikke liker moten også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig aksepteres det at man ikke liker moten. Men man kan ikke komme her å skrive at man ikke liker moten fordi det ikke er ordentlige klær. Det bestemmer nemlig ikke vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg leste en gang, ett sted, husker ikke hvor, at dersom du har virkelig levd med moten forrige gang den var in, så er det godt mulig du er for gammel til å følge den når den kommer igjen.....  :ler:

Likte det sist det var på moten. Da var det hockeysveis, pasteller og solbrun hud, og jeg var meget ung. Helt topp at moten kommer igjen og at jeg ikke føler meg for gammel til å bli med en gang til. Neste gang er jeg nok det. (PS. Kor i helsiken ble 80-tallet av?)

Endret av Pauline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver hele og ordentlige klær, mener jeg med ordentlig klær som er hele, rene, uten flekker, stygger merker, løse tråder, hull av ulik størrelse eller andre ting som gjør at plagget i mine øyne ser sjuskete ut.

Om man er hyppig KG bruker eller ikke har da vel ingenting med hva slags klær man liker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte det sist det var på moten. Da var det hockeysveis, pasteller og solbrun hud, og jeg var meget ung. Helt topp at moten kommer igjen og at jeg ikke føler meg for gammel til å bli med en gang til. Neste gang er jeg nok det. (PS. Kor i helsiken ble 80-tallet av?)

:ler: det er derfor jeg skrev "godt mulig", ikke "da er man for gammel". ;)

jeg har samme forhold som du har til ripped jeans, til disse lange sigøynerskjørtene. elsket det når jeg var yngre og elsker de nå. (selv om jeg synes det er vanskelig å finne noen som sitter like bra denne gangen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ingrid_*
Der er jeg også... men så er jeg ikke 19 lenger heller da - men 34!

Jeg så ei i går som var 40+ med hullete jeans, og hun så sikkelig stilig ut i det. Så alder har ingenting å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det sist det var på moten. Da var det hockeysveis, pasteller og solbrun hud, og jeg var meget ung. Helt topp at moten kommer igjen og at jeg ikke føler meg for gammel til å bli med en gang til. Neste gang er jeg nok det. (PS. Kor i helsiken ble 80-tallet av?)

Så kult at vi er flere da!! :hoppe:

(var med forrige gang - og henger med nå og. Så får folk mene hva f...de vil for min del..men spørs nok om jeg tåler en runde til om 20 år..men den tid den sorg)

Ps - hockeysveisen derimot - den likte jeg ikke på 80-tallet, og gjør det fortsatt ikke, så den får være i fred om den skulle komme tilbake igjen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker forresten sigøynerskjørt også, har gjort det i 20 år eller så tror jeg. Digg at de endelig er å få tak i igjen, ikke sant Aline? Registrerer at veldig mange går med slike skjørt nå, men det får ikke hjelpe, har jeg ventet så lenge på at det skal være mulig å få tak i de kan jeg jo ikke la være bare fordi mange andre også har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...