Gå til innhold

Ripped jeans?


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Er det "cool" eller er det noe du ikke synes noe om??

Personlig elsker deg dem! har fikset nesten alle jeansene mine selv og ingenting er som en stram lekker jeans...med noen hulll and sum design.. :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, men hva er det? Vær snill og svar på det da... Er det slike som ser ut som de er klippet over nederst og som har slitte partier eller noe helt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har en slik en fra Diesel, men den er så utrolig lav i livet, så jeg venter på noen lange topper jeg har bestilt som kan brukes til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hullete, opprevne kanter, slitte partier, og en kombinasjon av disse="ripped". Opprevet på godt norsk.

Ha, da var det det jeg trodde. Jeg har en med slitte partier, men går ikke med den pga. det, men fordi de sitter så fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På amerikanske homsepatruljen anbefalte de å bruke en liten rasp, av den typen man for eksempel bruker til ost. Jeg måtte selvsagt prøve, og det funker selv om jeg måtte plukke litt ekstra tråder med fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg foretrekker at klærne mine er like hele, og kan ikke skjønne når jeg skulle finne en passende anledning til å bruke slike.

Jeg syns slitte, hullete klær ser sjuskete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten bare det, både de som er ferdig kjøpte og de som jeg har laget hull i selv. Jeg syntes det passer til alle anledninger, det bare å finne tilbehør som passer til den enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde flere på 80-tallet, og har noen nå og. PÅ 80-tallet fiksa vi dem slik. De jeg har nå er kjøpt slik. Jobber i en bransje der man ikke har kleskode, og står dermed nokså fritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke butikkene her i Norge selger noen "ferdig lagde" kule modeller..for å få en slik en må man gjerne fikse litt på den selv. Har kjøpt noen i utlandet som er kjempe lekre..

Ellers for all del IKKE BRUK SAKS...bruk en kniv..skjærer(hva heter det igjen??) og skjær litt på tvers under hverandre..ikke på samme sted for da blir det bare hull..for å få den effekten med løsetråder osv..kjør buksa i tørket. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...