Frøkenfryden Skrevet 5. juni 2022 #101 Del Skrevet 5. juni 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Ja. Er litt utålmodig, tar sikkert 2 år å komme tilbake i samme form. Skjønner den. Må være ekstremt forsiktig selv. Brukte ett år på å øke svøm fra 200 m til 500 liksom. Haha. Ekstra spesielt med meg da. Men skjønner greia litt i alle fall. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juni 2022 #102 Del Skrevet 5. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Skjønner den. Må være ekstremt forsiktig selv. Brukte ett år på å øke svøm fra 200 m til 500 liksom. Haha. Ekstra spesielt med meg da. Men skjønner greia litt i alle fall. 👍 2021 var egentlig et dårlig år for meg. Var nedadgående selv før jeg fikk hjertetrøbbel, så lurer litt på om der kan ha startet med noe hjerte eller lungeproblemer tidligere.... Hvorfor må du øke sakte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2022 #103 Del Skrevet 6. juni 2022 lurven skrev (15 timer siden): 2021 var egentlig et dårlig år for meg. Var nedadgående selv før jeg fikk hjertetrøbbel, så lurer litt på om der kan ha startet med noe hjerte eller lungeproblemer tidligere.... Hvorfor må du øke sakte? Å så leit å høre🥺 Føler du deg bra nå for tiden foruten om at formen i trening er dårligere? Genfeilen jeg har påvirker alt i hele kroppen så det er lagd dårligere på et vis. Muskler og sener og alt, skal dermed helt tullete lite til før det blir betennelser o.l. Trening er superlurt men må bare gjøres med veldig omhu🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2022 #104 Del Skrevet 6. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Å så leit å høre🥺 Føler du deg bra nå for tiden foruten om at formen i trening er dårligere? Genfeilen jeg har påvirker alt i hele kroppen så det er lagd dårligere på et vis. Muskler og sener og alt, skal dermed helt tullete lite til før det blir betennelser o.l. Trening er superlurt men må bare gjøres med veldig omhu🙂 Nja, ikke helt bra, er mer trøtt og sliten enn før. Ja sikkert lurt med trening da, men det kreves sikkert litt kunnskap om hva du må gjøre og sånn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2022 #105 Del Skrevet 6. juni 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Nja, ikke helt bra, er mer trøtt og sliten enn før. Ja sikkert lurt med trening da, men det kreves sikkert litt kunnskap om hva du må gjøre og sånn da. Syns flere jeg kjenner sier det etter covid, men de har mindre påvisbare skader enn deg da. Trim er superlurt og gjør meg betydelig friskere enn forutsetningene skulle tilsi👍 Og jeg kan denne kroppen nokså godt etter så mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2022 #106 Del Skrevet 6. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Syns flere jeg kjenner sier det etter covid, men de har mindre påvisbare skader enn deg da. Trim er superlurt og gjør meg betydelig friskere enn forutsetningene skulle tilsi👍 Og jeg kan denne kroppen nokså godt etter så mange år. Ja du kjenner jo deg selv best. Trening er veldig lurt og noe man bør gjøre hele livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2022 #107 Del Skrevet 9. juni 2022 7 km på 46 minutter i dag, men klarte å ligge på litt lavere puls enn jeg har gjort i det siste. Så det er litt fremgang. Har også kommet meg ned i 94 kg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juni 2022 #108 Del Skrevet 11. juni 2022 7 km på 56 min i kveld. Veldig rolig tempo, klarte å holde meg i pulssone 2 hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juni 2022 #109 Del Skrevet 12. juni 2022 Løp tilsammen 40 km I mai. Ligger an til ca 70 km I juni. Har ikke blitt noe særlig kaloriunderskudd til nå. Målet er å komme ned til 90 kg i løpet av juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #110 Del Skrevet 14. juni 2022 96 kg i dag, på tide å skjerpe seg igjen. Kutte litt i karbohydrater og løpe rolle langturer for å brenne litt fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #111 Del Skrevet 15. juni 2022 Ble ekstremt rolig langtur I går, i sone 2. 72 min på 9 km. Prøve å unngå karbohydrater i dag og ta en ny veiing i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #112 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (6 timer siden): Ble ekstremt rolig langtur I går, i sone 2. 72 min på 9 km. Prøve å unngå karbohydrater i dag og ta en ny veiing i morgen tidlig. Du står på! Innom for å samle mot, skal trimme nå👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #113 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du står på! Innom for å samle mot, skal trimme nå👍🏻 Vektløfting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #114 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (26 minutter siden): Vektløfting? Litt vekt og litt mage og rygg og sånn på matte👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #115 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Litt vekt og litt mage og rygg og sånn på matte👍 Hemmagympa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #116 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Hemmagympa Jupp! Trenger ikke gå ut, kan bli sprek hjemme også😃👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #117 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jupp! Trenger ikke gå ut, kan bli sprek hjemme også😃👌 Ja hvis man klarer å motivere seg og trene hardt nok så, det finner jeg litt vanskelig hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #118 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja hvis man klarer å motivere seg og trene hardt nok så, det finner jeg litt vanskelig hjemme Ja du kan jo jogge og sånn! Det er nok topp, jeg må liksom svømme og hjemmetrene og har færre valg., eller kan jo danse på Jessheim. 🤩Måtte ta paracet i går av nakkeknuter etter pridefest😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #119 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ja du kan jo jogge og sånn! Det er nok topp, jeg må liksom svømme og hjemmetrene og har færre valg., eller kan jo danse på Jessheim. 🤩Måtte ta paracet i går av nakkeknuter etter pridefest😂🙈 Kan ikke du jogge? Eller gå tur? Lett å la seg rive med på pridefest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juni 2022 #120 Del Skrevet 16. juni 2022 lurven skrev (13 timer siden): Kan ikke du jogge? Eller gå tur? Lett å la seg rive med på pridefest Nei. Har ikke så mange trene-valg. Går bra🙂 🏳️🌈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå