Gå til innhold

Lurveliv


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (23 minutter siden):

Framgang☺️👍

Ja kroppen føles bedre nå, regner med at jeg kan løpe 5 min fortere bare jeg går ned 10 kilo og blir i bedre form 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurven skrev (25 minutter siden):

Skal du ned til 42 igjen?

Ja tilbake til det. Man har visst gode odds om man tar det straks etter ferien. Før det setter seg. Skjedd flere ferier før. Går fint🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (25 minutter siden):

Ja kroppen føles bedre nå, regner med at jeg kan løpe 5 min fortere bare jeg går ned 10 kilo og blir i bedre form 

Ja 10 er jo mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Ja tilbake til det. Man har visst gode odds om man tar det straks etter ferien. Før det setter seg. Skjedd flere ferier før. Går fint🙂

Hvor lang tid tar det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Ja 10 er jo mye. 

Ja gått ned 8 kg på drøyt 2 måneder. 

Tar sikkert minst 4 måneder å gå ned 10 til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Hvor lang tid tar det?

Tja. 1 måned kanskje. Jeg spiser lite salt og nokså lite karbo til vanlig så det kan utgjøre mye. Da Da kan også skje på noen dager i blant. Spist supersunt men mer mengder og litt dessert og vin. Jeg får evaluere i aug om det var verdt det🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (2 minutter siden):

Ja gått ned 8 kg på drøyt 2 måneder. 

Tar sikkert minst 4 måneder å gå ned 10 til

 

Blitt 8 faktisk. Er litt det! 👍Sakte er klokt det, endre vaner litt varig er jo lurt heller enn hurtigprosjekter.  og huden blir med på leken når det går sakte👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (17 minutter siden):

Tja. 1 måned kanskje. Jeg spiser lite salt og nokså lite karbo til vanlig så det kan utgjøre mye. Da Da kan også skje på noen dager i blant. Spist supersunt men mer mengder og litt dessert og vin. Jeg får evaluere i aug om det var verdt det🥴

Så målet er 42 kilo eller, det går vel egentlig fint for deg å veie litt mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (16 minutter siden):

Blitt 8 faktisk. Er litt det! 👍Sakte er klokt det, endre vaner litt varig er jo lurt heller enn hurtigprosjekter.  og huden blir med på leken når det går sakte👍

Tror nok jeg kommer til å spise litt mer når jeg begynner å trene mer, målet er 80 kg og når jeg kommer dit tror jeg ikke jeg trenger å tenke så mye på hva jeg spiser for da kommer jeg til å trene mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (18 minutter siden):

Så målet er 42 kilo eller, det går vel egentlig fint for deg å veie litt mer

42 er målet. Vært det i 5 år og vært veldig frisk og sprek. Så vil holde på det. Mye bedre av sykdommen min med lav vekt👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (18 minutter siden):

Tror nok jeg kommer til å spise litt mer når jeg begynner å trene mer, målet er 80 kg og når jeg kommer dit tror jeg ikke jeg trenger å tenke så mye på hva jeg spiser for da kommer jeg til å trene mye 

Tipper også du kan fint fikse det. At det vil justere seg selv og holde seg. Tror ikke kaloritelling er lurt om man ikke må. You can never undo it når du først vet kaloriinnholdet i en ferrero rocher🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

42 er målet. Vært det i 5 år og vært veldig frisk og sprek. Så vil holde på det. Mye bedre av sykdommen min med lav vekt👍

Ja vet ikke hva slags sykdom du har, men generelt sett er jo lav vekt en fordel helsemessig uansett .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Tipper også du kan fint fikse det. At det vil justere seg selv og holde seg. Tror ikke kaloritelling er lurt om man ikke må. You can never undo it når du først vet kaloriinnholdet i en ferrero rocher🥹

Ja holdt seg bra før, trente over 100 timer pr år, det er jo ganske mye for en mosjonist med familie og sånn.

Og man forbrenner vistnok mer utenom trening når man er godt trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (6 minutter siden):

Ja holdt seg bra før, trente over 100 timer pr år, det er jo ganske mye for en mosjonist med familie og sånn.

Og man forbrenner vistnok mer utenom trening når man er godt trent.

Wow! Det er mye!! 😃 man forbrenner mye da. Sant det. Mann spiser alt han vil og er så smal samme pokker. Nå skal han sykle 10 dager hele dagen, da kan man spise mye is ass😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (10 minutter siden):

Ja vet ikke hva slags sykdom du har, men generelt sett er jo lav vekt en fordel helsemessig uansett .

Den er sjelden og få kjenner den, men funksjonen er mye bedre med lav vekt. Det motiverer meg mye at jeg kan klare ting nå jeg ikke klarte før. 🙂 Da er det lettere å ikke forspise seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Den er sjelden og få kjenner den, men funksjonen er mye bedre med lav vekt. Det motiverer meg mye at jeg kan klare ting nå jeg ikke klarte før. 🙂 Da er det lettere å ikke forspise seg. 

Så bra, 42 er sikkert en vekt som passer bra for deg da. Lavere enn det blir jo veldig lite selv om du er lav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurven skrev (På 7.7.2022 den 14.34):

3x400 meter intervall i dag , brukte 5:40 på de 1200 meterne

Vekten er nå 90 kg🥳

😘 yai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 minutter siden):

Fornøyd med vekten men ikke med tiden

Ser den. Men viktigste er jo at det går ned. Er det 8 kg på.. 10-12 uker? Anbefalt er jo 0.5 i uka.

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...