Gå til innhold

Lurveliv


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Nieve skrev (2 minutter siden):

Det klarer du💪 

40 km på under en mnd er knallbra, så resultater bør du kunne få. Hvordan kjennes formen ut?

Formen kjennes bedre ut. Men får ikke lov til å begynne med løping enda.

Pleide å ligge på 100-150 km pr måned når jeg løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

99 kg viste vekten i dag, på tide å ta grep.

Har alltid ment at det er relativt lett å gå ned i vekt hvis man bare er hard nok med seg selv.

Så nå får jeg sjansen til å prøve det selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 minutter siden):

99 kg viste vekten i dag, på tide å ta grep.

Har alltid ment at det er relativt lett å gå ned i vekt hvis man bare er hard nok med seg selv.

Så nå får jeg sjansen til å prøve det selv 

Lov å trene noe? Du fikser det. Man kommer jo inn i det etter hvert, nye vaner👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Lov å trene noe? Du fikser det. Man kommer jo inn i det etter hvert, nye vaner👍 

Jeg har lov å gå på rolige turer da, må nok legge om kostholdet litt, har alltid trent mye og spist mye og har også en fysisk jobb. Men når man ikke kan trene eller jobbe går jo vekta opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (6 minutter siden):

Jeg har lov å gå på rolige turer da, må nok legge om kostholdet litt, har alltid trent mye og spist mye og har også en fysisk jobb. Men når man ikke kan trene eller jobbe går jo vekta opp.

Ja det rokker jo ved balansen. Kost fikser mye. Jeg trente aldri da jeg gikk ned, men startet etterpå da. Så ja, myyye fikses med mat. 👍 Bra med tur-ja, et det uvisst når løping er lov eller har du en dato liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (34 minutter siden):

Som fjasepause! 

Å sånn ja, hender jeg trener i den skogen, men løper aldri helt bort dit du bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (33 minutter siden):

Ja det rokker jo ved balansen. Kost fikser mye. Jeg trente aldri da jeg gikk ned, men startet etterpå da. Så ja, myyye fikses med mat. 👍 Bra med tur-ja, et det uvisst når løping er lov eller har du en dato liksom?

Hvor mye gikk du ned bare ved å forandre kosthold.

Kommer til å regulere kostholdet en periode for å gå ned. Skal på sykehuset om en drøy uke for å sjekke hjertet så da får jeg vite mer ang trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Hvor mye gikk du ned bare ved å forandre kosthold.

Kommer til å regulere kostholdet en periode for å gå ned. Skal på sykehuset om en drøy uke for å sjekke hjertet så da får jeg vite mer ang trening.

Så bra de følger opp👍 Gikk ned 20 kg, uten trim tok det tja.. 8 md var det vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Så bra de følger opp👍 Gikk ned 20 kg, uten trim tok det tja.. 8 md var det vel. 

20 kg på8 mnd er bra. 

Har du klart å holde det nede?

Jeg har som mål å gå ned til 80 før jul, er ikke farlig overvektig men ser på det som et prosjekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (5 minutter siden):

20 kg på8 mnd er bra. 

Har du klart å holde det nede?

Jeg har som mål å gå ned til 80 før jul, er ikke farlig overvektig men ser på det som et prosjekt 

Ja har faktisk det i 5 år snart. Men skjønner megagodt de som ikke gjør det, for det krever mye..

bra plan det der! Du er jo veldig høy og om du går ned 20 så kan du jo fortsatt i vedlikehold spise betydelig mer enn meg. Så det vil nok gå fint. Jeg var på BMI 27 tror jeg så det var ikke krise her heller. Går nok fort for deg når du er i gang. Visstnok går det lettere bort når det ikke har vært der så lenge også. Ryktes det. 

husk kvarg! Neida😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Ja har faktisk det i 5 år snart. Men skjønner megagodt de som ikke gjør det, for det krever mye..

bra plan det der! Du er jo veldig høy og om du går ned 20 så kan du jo fortsatt i vedlikehold spise betydelig mer enn meg. Så det vil nok gå fint. Jeg var på BMI 27 tror jeg så det var ikke krise her heller. Går nok fort for deg når du er i gang. Visstnok går det lettere bort når det ikke har vært der så lenge også. Ryktes det. 

husk kvarg! Neida😂

Jeg har BMI på 27 nå, går jeg ned til 80 vil den være på 22. 

Der viktigste er å ha kaloriunderskudd og hvis jeg jobber og trener en del er det ikke noe problem.

Er det ikke mye kalorier i kvarg  a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Jeg har BMI på 27 nå, går jeg ned til 80 vil den være på 22. 

Der viktigste er å ha kaloriunderskudd og hvis jeg jobber og trener en del er det ikke noe problem.

Er det ikke mye kalorier i kvarg  a?

22 er sunt og bra😃 

Ja folk kan si hva de vil men det må jo mindre kalorier inn enn ut, det er matte liksom. 
 

haha joda, det er ulike typer kvarg også. Den blandet med yoghurt var best. Må til Sverige igjen.. og jeg tester også av og til litt om fullfett-produkter heller enn lett metter mer og man trenger mindre osv. (jeg er jo mer sulten nå, ulempen med store vekttap, sulthormoner går kokobananas) .. åpnet en 900 g kvargboks i dag, fuck! Nå må jeg være dedikert 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Å sånn ja, hender jeg trener i den skogen, men løper aldri helt bort dit du bor

Tryggest det, stay unna ghettoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (56 minutter siden):

22 er sunt og bra😃 

Ja folk kan si hva de vil men det må jo mindre kalorier inn enn ut, det er matte liksom. 
 

haha joda, det er ulike typer kvarg også. Den blandet med yoghurt var best. Må til Sverige igjen.. og jeg tester også av og til litt om fullfett-produkter heller enn lett metter mer og man trenger mindre osv. (jeg er jo mer sulten nå, ulempen med store vekttap, sulthormoner går kokobananas) .. åpnet en 900 g kvargboks i dag, fuck! Nå må jeg være dedikert 😆

Men vil ikke den sultfølelsen gå over etterhvert?

Hvis man ikke er veldig aktiv er det jo lurt å holde seg unna karbohydrater ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (57 minutter siden):

Tryggest det, stay unna ghettoen.

Ja. Men den viktigste grunnen er at det er 4-5 mil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Ja. Men den viktigste grunnen er at det er 4-5 mil

Det er langt, da måtte jeg kasta litt carbs ned fra balkongen til deg😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Men vil ikke den sultfølelsen gå over etterhvert?

Hvis man ikke er veldig aktiv er det jo lurt å holde seg unna karbohydrater ihvertfall.

Njeee. Lest meg opp og lite tyder på det. Ghrelin (sulthormon) øker. Metthetshormon minker. Ved store vekttap. Det virker ikke å avta med årene. Så man må leve på mindre mat (enn hvis man alltid veide dette. Dvs en som har slanket seg ned til 80 kg må spise 15% mindre enn en som alltid veide 80). OG være sultnere enn før. Kroppen sier liksom.. føkk you! Fet meg tilbake der jeg var🤪

Det går jo fint da men jeg må bruke hodet og ikke magen når jeg skal bestemme mengden bare. 

MEN tipper du vil klare deg bedre. Du skal veie det dobbelte av meg OG trene. Og du går ikke ned så mange prosent liksom. 1:5 av deg «bare». 
 

Spiser ikke så mye karbo. Syns det gir for lite metthet. Velger mat med omhu👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...