Gå til innhold

Tarot for single langfredag 2022

Fremhevede innlegg

Skrevet
O.G. skrev (5 minutter siden):

Du ble sett på som uoppnåelig og jobb.

Altså deg personlig.

Hadde ingenting med din jobb å gjøre.

Ok, takk 😃

Jeg har avvist flere som jeg ikke føler matcher mentalt , så da er er det vel jeg som ikke blir fornøyd og trygg på at det føles riktig? 
Men jeg har vært altfor tilpasningsvillig tidligere , og det har ikke vært smart i lengden.  Da har jeg følt at det har vært for mye jobb for MEG  å bli værende i de forholdene 😅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Festlig skrev (Akkurat nå):

Ok, takk 😃

Jeg har avvist flere som jeg ikke føler matcher mentalt , så da er er det vel jeg som ikke blir fornøyd og trygg på at det føles riktig? 
Men jeg har vært altfor tilpasningsvillig tidligere , og det har ikke vært smart i lengden.  Da har jeg følt at det har vært for mye jobb for MEG  å bli værende i de forholdene 😅

Blir feil det også.

Skrevet

Jeg har et til, om du har lyst!

Vil det bli de endringene jeg håper på mtp jobb & videreutdanning til høsten?

Skrevet (endret)
O.G. skrev (1 time siden):

Vel, da er det tid for det mange har ventet på, nemlig en tarottråd for single. Jeg tenkte nemlig det kan være på sin plass nu, etter diverse forespørsler, og siden jeg liker å glede folk så skal det gjøres i kveld. Vi skal bruke Whimsical Tarot, se stokken her  Jeg skal naturligvis linke kortet du får i svaret til deg. Reglene er de samme som tidligere, men det hefter ikke å repetere en god ting her i livet.

Reglene er som følger:

1. Du må like Carlsberg øl. Ja, gjerne Dahlspils, Rigness, Aas og Hansa også. sleng med noen flasker vin også, sånn at vi har alt på det tørre.

2. Du stiller spørsmålet i første innlegg du poster her, ikke trekk det utover tråden, jeg vil ikke gidde å lete, jeg går bare over til neste som har forstått hva jeg er ute etter.

3. Venter på svar, som kommer senere enn du liker og vil innrømme.

4. Husk å gi tilbakemelding etter svar, det her er viktig, jeg får ikke til å forbedre meg hvis ikke, alle som er interessert i å bli god i hobbyen sin forstår meg sikkert.

5. Alle som har oppnådd minimum 200 innlegg under nicket sitt og er singel er velkomne til å delta.

Kan jeg spørre deg; hvordan begynte du med tarot? Og - når du legger kort for oss her inne; ser du for deg Nick’et og trekker et kort (og er alle kortene rett vei eller er det vilkårlig?) 

Synes tarot er spennende ☺️
Og veldig kult at du legger for oss!

Endret av Diezel
Skrevet
O.G. skrev (6 minutter siden):

Blir feil det også.

Takk, om du mangler spørsmål så lurer jeg da på om jeg blir evig singel ? 🙈😂 

Skrevet
Sveva skrev (4 minutter siden):

Jeg har et til, om du har lyst!

Vil det bli de endringene jeg håper på mtp jobb & videreutdanning til høsten?

Myntesset.

64.jpg

Ja, faktisk.

Skrevet
Diezel skrev (5 minutter siden):

Kan jeg spørre deg; hvordan begynte du med tarot? Og - når du legger kort for oss her inne; ser du for deg Nick’et og trekker et kort (og er alle kortene rett vei eller er det vilkårlig?) 

Synes tarot er spennende ☺️
Og veldig kult at du legger for oss!

Jeg begynte som tenåring med tarot, så jeg har vel holdt på ca 35 år nå.

Jeg trenger nick, og så tenker jeg spørsmålet og trekker et kort og svarer ut fra bildet på kortet.

Skrevet
Festlig skrev (2 minutter siden):

Takk, om du mangler spørsmål så lurer jeg da på om jeg blir evig singel ? 🙈😂 

Den hengte mann i revers.

12.jpg

Nei, men du må gjøre noe for å møte en passende mann selv også.

Skrevet

Hei 🥰 kan du være så snill og legge et kort for meg ? Jeg lurer på om han jeg er blitt glad i er verdt og vente på? 

Skrevet

Vet ikke om du svarer flere.

men kommer jeg til å finne noen som jeg blir lykkelig sammen med snart? Singel i to år nå. 

Skrevet
Lunaris skrev (Akkurat nå):

Får jeg mer penger snart? 

7/Sverd.

56.jpg

Du får ikke mer penger nei....

Skrevet
Sh999 skrev (1 minutt siden):

Hei 🥰 kan du være så snill og legge et kort for meg ? Jeg lurer på om han jeg er blitt glad i er verdt og vente på? 

Sverdesset.

50.jpg

Svaret på det spørsmålet skjærer snart seg vei igjennom i deg selv på det...

Skrevet
lillevill skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om du svarer flere.

men kommer jeg til å finne noen som jeg blir lykkelig sammen med snart? Singel i to år nå. 

Begerknekten.

47.jpg

Ja.

Snart står han der foran deg og byder deg på en kopp vin.

Gjest Lunaris
Skrevet
O.G. skrev (2 minutter siden):

7/Sverd.

56.jpg

Du får ikke mer penger nei....

Ok, men det kommer? Som i at jeg plutselig tjener mer eller gevinst, arv, pengegave eller lignende?

Skrevet

🙏 Og var det dumt av meg å skifte til ny jobb som jeg begynner i, i juni? 

Skrevet

Kommer jeg over han (skytten) som har vært i tankene mine i 20 år? Hva kan jeg gjøre for å komme meg videre?

• Hjerte 1
Skrevet
Lunaris skrev (Akkurat nå):

Ok, men det kommer? Som i at jeg plutselig tjener mer eller gevinst, arv, pengegave eller lignende?

2/Sverd.

51.jpg

Det blir vel mer penger når du finner på noe lurt.

Skrevet
O.G. skrev (1 minutt siden):

Begerknekten.

47.jpg

Ja.

Snart står han der foran deg og byder deg på en kopp vin.

Tusen takk. Prøver å date. 🙂 vanskelig å finne noen. Men det er et par som jeg skal møte snart.  

Skrevet
O.G. skrev (2 minutter siden):

Sverdesset.

50.jpg

Svaret på det spørsmålet skjærer snart seg vei igjennom i deg selv på det...

Unnskyld, men kan du utdype litt mer? Forstår jeg det rett at jeg vil finne det ut snart? 😅 tusen takk 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...