Sveva Skrevet 15. april 2022 #21 Skrevet 15. april 2022 Der var tarot-tråden🤩 Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal formulere spørsmålet! Hvordan ser veien videre ut for meg mtp. kjærligheten? Jeg er håpløst evig singel på 8.året og ja ... er stuck. (Og har fortsatt hang-up på en av mennene jeg nevnte i den lange håpløst singel-tråden min, om det er relevant for spørsmålet🙊) Skål fra Sveva
miss summers Skrevet 15. april 2022 #22 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (9 minutter siden): Vel, da er det tid for det mange har ventet på, nemlig en tarottråd for single. Jeg tenkte nemlig det kan være på sin plass nu, etter diverse forespørsler, og siden jeg liker å glede folk så skal det gjøres i kveld. Vi skal bruke Whimsical Tarot, se stokken her Jeg skal naturligvis linke kortet du får i svaret til deg. Reglene er de samme som tidligere, men det hefter ikke å repetere en god ting her i livet. Reglene er som følger: 1. Du må like Carlsberg øl. Ja, gjerne Dahlspils, Rigness, Aas og Hansa også. sleng med noen flasker vin også, sånn at vi har alt på det tørre. 2. Du stiller spørsmålet i første innlegg du poster her, ikke trekk det utover tråden, jeg vil ikke gidde å lete, jeg går bare over til neste som har forstått hva jeg er ute etter. 3. Venter på svar, som kommer senere enn du liker og vil innrømme. 4. Husk å gi tilbakemelding etter svar, det her er viktig, jeg får ikke til å forbedre meg hvis ikke, alle som er interessert i å bli god i hobbyen sin forstår meg sikkert. 5. Alle som har oppnådd minimum 200 innlegg under nicket sitt og er singel er velkomne til å delta. 1. Veldig glad i carlsberg. Fått sansen for Peroni også, så slenger inn 6 av de. 2. Finnes det en ny mann for meg i år?
Diezel Skrevet 15. april 2022 #23 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Bare et spørsmål takk, velg og så editer bort resten Done!
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #24 Skrevet 15. april 2022 Fiskegrateng skrev (5 minutter siden): Hei! Hva kan jeg forvente i år når det gjelder kjærlighetsliv? Hilsen, evig singel Line Magikeren Du vil treffe på en luring. Du vil bli dødsforelsket. Dere vil skape magi sammen. Det vil skje nærmere høsten.
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #26 Skrevet 15. april 2022 Jytte skrev (5 minutter siden): Har jeg startet rette endringer i livet nå, og vil det dukke opp en mannlig venn? (må spørsmålene bare dreie seg om parforhold?) Døden. Ja, du vil. Spørsmålene trenger ikke å handle om kjæresterier, folk kan spørre om det de vil.
Minitroll Skrevet 15. april 2022 #27 Skrevet 15. april 2022 Hallois, den ekte kvinne- og manneguide! vil jeg få meg et skikkelig bang denne våren?
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #28 Skrevet 15. april 2022 Ghostface skrev (5 minutter siden): Noen som tenker på meg? Sverdkongen. Ja, en mørkhåret mann.
Fiskegrateng Skrevet 15. april 2022 #29 Skrevet 15. april 2022 2 minutter siden, O.G. said: Magikeren Du vil treffe på en luring. Du vil bli dødsforelsket. Dere vil skape magi sammen. Det vil skje nærmere høsten. En luring?Høres ikke veldig positivt ut 😄 Men takk for svar
Hvitstrietapet Skrevet 15. april 2022 #30 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (7 minutter siden): Narren. Det blir mer hvis du vil det skal bli mer, men da må du ta spranget etter sommerfuglen din. Tusen takk for at du valgte å ta meg med, så det betyr at jeg må hoppe i det, eller tørre å satse? ❤
Festlig Skrevet 15. april 2022 #31 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (2 minutter siden): Stavdronningen. Du blir sett på som uoppnåelig og jobb Takk for svar. Hehe … jeg måtte le litt. Er jeg virkelig så vanskelig ? Jeg liker menn som er intelligente og omsorgsfulle, og de er ikke lett å finne. Jeg er krevende med andre ord? Jaja.. da blir jeg vel singel da .. Det var noe som traff selv om det var noen få enkle ord ❤️
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #33 Skrevet 15. april 2022 wandagirl skrev (4 minutter siden): Hva skjer på relasjonsfronten min fremover, går jeg fra å være singel til forelsket? elsker all drikke🙌🏻 10/Mynter. Jepp, og så går det hurtig med dere. Baby og bryllup på under tre år.
Nåleputa Skrevet 15. april 2022 #34 Skrevet 15. april 2022 Hei! 😀🌟🍀🌈 Jeg lurer på han jeg har i tankene. Ombestemmer han seg og vil gi oss to en sjanse? (Jeg er tvilling og han er løve. Data i fjor sommer, og han slapp meg pga tidspress og at jeg gikk for mye inn for fort til at han kunne henge med)
Monstera111 Skrevet 15. april 2022 #35 Skrevet 15. april 2022 (endret) Hei! Har desverre ikke inlegg, hadde satt veldig pris på svar men forstår dersom du hopper over! Er singel og liker carlsberg🍺 git tilbakemelding Hva vil han med meg? (en spesifikk mann jeg har i tankene) Endret 15. april 2022 av Monstera111 endret spørsmål
alix Skrevet 15. april 2022 #36 Skrevet 15. april 2022 (endret) O.G. skrev (21 minutter siden): Vel, da er det tid for det mange har ventet på, nemlig en tarottråd for single. Jeg tenkte nemlig det kan være på sin plass nu, etter diverse forespørsler, og siden jeg liker å glede folk så skal det gjøres i kveld. Vi skal bruke Whimsical Tarot, se stokken her Jeg skal naturligvis linke kortet du får i svaret til deg. Reglene er de samme som tidligere, men det hefter ikke å repetere en god ting her i livet. Reglene er som følger: 1. Du må like Carlsberg øl. Ja, gjerne Dahlspils, Rigness, Aas og Hansa også. sleng med noen flasker vin også, sånn at vi har alt på det tørre. 2. Du stiller spørsmålet i første innlegg du poster her, ikke trekk det utover tråden, jeg vil ikke gidde å lete, jeg går bare over til neste som har forstått hva jeg er ute etter. 3. Venter på svar, som kommer senere enn du liker og vil innrømme. 4. Husk å gi tilbakemelding etter svar, det her er viktig, jeg får ikke til å forbedre meg hvis ikke, alle som er interessert i å bli god i hobbyen sin forstår meg sikkert. Elsker Carlsberg 🍻 Håper du vil svare meg også selv om jeg ikke har 200 innlegg, men nesten 😁 Lover tilbakemelding Er daten seriøs ang vår fremtid? Endret 15. april 2022 av alix
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #37 Skrevet 15. april 2022 Sveva skrev (6 minutter siden): Der var tarot-tråden🤩 Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal formulere spørsmålet! Hvordan ser veien videre ut for meg mtp. kjærligheten? Jeg er håpløst evig singel på 8.året og ja ... er stuck. (Og har fortsatt hang-up på en av mennene jeg nevnte i den lange håpløst singel-tråden min, om det er relevant for spørsmålet🙊) Skål fra Sveva Jeg tar en lengre tarot med deg. - Årsaken til Sveva er langtidssingel. Måtehold Det har vært mye klabb og babb i livet ditt ellers også, kombinert med kandidater som også holdt igjen, ble det ikke forhold. Hva bør være veien videre for forhold? Eremitten Ta en pause, Lytt til intuisjonen din og prøv å komme over han som kom under huden på deg. Du vil ikke gidde en annen fyr før han er borte fra bakhodt ditt alikevel.e
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #38 Skrevet 15. april 2022 Diezel skrev (20 minutter siden): Hei! Liker Carslberg, digger Dahls og elsker Hansa! Har en jordbær og rabarbra pils foran meg nå. Er vekt, har det vondt etter bruddet, men har ikke lyttet til meg selv på veldig veldig lenge - vet faktisk ikke helt hvem jeg er lengre. 2: Kommer jeg til å heles og finne mitt sanne jeg? gleder meg! 7/Begre. Ja. og det er mange måter og heles på.
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #39 Skrevet 15. april 2022 miss summers skrev (14 minutter siden): 1. Veldig glad i carlsberg. Fått sansen for Peroni også, så slenger inn 6 av de. 2. Finnes det en ny mann for meg i år? 3/Staver. Ja, du vil treffe ham gjennom noe samarbeide.
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #40 Skrevet 15. april 2022 Sola de skrev (14 minutter siden): Hvordan ser resten av året ut? 6/Sverd. Fredelig ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå