Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Vel, da er det tid for det mange har ventet på, nemlig en tarottråd for single. Jeg tenkte nemlig det kan være på sin plass nu, etter diverse forespørsler, og siden jeg liker å glede folk så skal det gjøres i kveld. Vi skal bruke Whimsical Tarot, se stokken her Jeg skal naturligvis linke kortet du får i svaret til deg. Reglene er de samme som tidligere, men det hefter ikke å repetere en god ting her i livet. Reglene er som følger: 1. Du må like Carlsberg øl. Ja, gjerne Dahlspils, Rigness, Aas og Hansa også. sleng med noen flasker vin også, sånn at vi har alt på det tørre. 2. Du stiller spørsmålet i første innlegg du poster her, ikke trekk det utover tråden, jeg vil ikke gidde å lete, jeg går bare over til neste som har forstått hva jeg er ute etter. 3. Venter på svar, som kommer senere enn du liker og vil innrømme. 4. Husk å gi tilbakemelding etter svar, det her er viktig, jeg får ikke til å forbedre meg hvis ikke, alle som er interessert i å bli god i hobbyen sin forstår meg sikkert. 5. Alle som har oppnådd minimum 200 innlegg under nicket sitt og er singel er velkomne til å delta.
snuppa123 Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Hei 🌸 Blir det noe med han jeg har i tankene? Jeg er tvilling, han er født i jomfruen 🌸 Har gått å vært betatt av han en god stund, og føler han er det av meg også. Skal love å gi tilbakemelding 💕
Hvitstrietapet Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 (endret) Hei! Jeg er singel, men i over lang tid har det vært en del flørting og god tone med en spesiell kar jeg tenker på, blir det noe mer enn det mellom oss i fremtiden? Jeg vannmann og han tvilling, om det hjelper. Takk! Åå ser nå man må ha minimum 200 innlegg, men hvis du får tid og gidder så setter jeg pris på om du tar meg med likevel ❤ Endret 15. april 2022 av Hvitstrietapet
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 Må man ha bikket 200 innlegg? Er man uaktuell hvis man har 180? Anonymkode: 92cc8...d70
Festlig Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 (endret) Hei Jeg vil gjerne høre hva du får opp om meg. Garanterer tilbakemelding Hvorfor er det så vanskelig for meg å finne en jeg kan utvikle et forhold sammen med, og som jeg kan stole på ? Blir jeg boende her jeg bor ? Mythos er egentlig min favoritt i den grad jeg drikker pils, men ellers så kan jeg anbefale rødvin på pinot noir-drue 🥂 Endret 15. april 2022 av Festlig
Diezel Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 (endret) Hei! Liker Carslberg, digger Dahls og elsker Hansa! Har en jordbær og rabarbra pils foran meg nå. Er vekt, har det vondt etter bruddet, men har ikke lyttet til meg selv på veldig veldig lenge - vet faktisk ikke helt hvem jeg er lengre. 2: Kommer jeg til å heles og finne mitt sanne jeg? gleder meg! Endret 15. april 2022 av Diezel Oppdaterte stjernetegn
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 Har vært medlem i flere år, men ikke oppnådd 200 innlegg. Kan jeg skrive spm allikevel eller er det uaktuelt? Skriver selvfølgelig under nick om svaret er ja Anonymkode: a514a...592
Fiskegrateng Skrevet 15. april 2022 #8 Skrevet 15. april 2022 (endret) Hei! Hva kan jeg forvente i år når det gjelder kjærlighet? Hilsen, evig singel Line Endret 15. april 2022 av Fiskegrateng 1
Jytte Skrevet 15. april 2022 #9 Skrevet 15. april 2022 (endret) Har jeg startet rette endringer i livet nå og kan det bidra til å finne en mannlig venn? (må spørsmålene bare dreie seg om parforhold?) Endret 15. april 2022 av Jytte
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #10 Skrevet 15. april 2022 snuppa123 skrev (3 minutter siden): Hei 🌸 Blir det noe med han jeg har i tankene? Jeg er tvilling, han er født i jomfruen 🌸 Har gått å vært betatt av han en god stund, og føler han er det av meg også. Skal love å gi tilbakemelding 💕 9/Staver Denne mannen har ingen anelse om at du liker ham, du må finne ut av å gjøre ham oppmerksom på det. Stjele trompeten hans kanskje? Du vet jo du vil få hans hele og fulle oppmerksomhet da....
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #11 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må man ha bikket 200 innlegg? Er man uaktuell hvis man har 180? Anonymkode: 92cc8...d70 Det er jo bare å svare på 20 spm, det går fort, du ser jo hvor aktiv trådstarter er.... (og svarene hen gir) Anonymkode: ae153...ed6
Fluff Skrevet 15. april 2022 #12 Skrevet 15. april 2022 Har vært medlem en stund, men har ikke postet så mye. Håper jeg kan være med likevel. Kommer ting til å ordne seg mellom oss, eller må jeg gi opp?
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #13 Skrevet 15. april 2022 Hvitstrietapet skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg er singel, men i over lang tid har det vært en del flørting og god tone med en spesiell kar jeg tenker på, blir det noe mer enn det mellom oss i fremtiden? Jeg vannmann og han tvilling, om det hjelper. Takk! Narren. Det blir mer hvis du vil det skal bli mer, men da må du ta spranget etter sommerfuglen din.
snuppa123 Skrevet 15. april 2022 #14 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (Akkurat nå): 9/Staver Denne mannen har ingen anelse om at du liker ham, du må finne ut av å gjøre ham oppmerksom på det. Stjele trompeten hans kanskje? Du vet jo du vil få hans hele og fulle oppmerksomhet da.... Ha ha jeg har jo forsøkt å gjøre han litt oppmerksom da. Føler en slags gnist når vi ser på hverandre, så du mener altså at han ikke merker den?😊
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #15 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må man ha bikket 200 innlegg? Er man uaktuell hvis man har 180? Anonymkode: 92cc8...d70 Skynd deg og spamme forumet.
Anonym B Skrevet 15. april 2022 #17 Skrevet 15. april 2022 (endret) Jeg har ikke vært medlem så lenge og har heller ikke så mange innlegg her, men prøver fordet.. Jeg lurer på om noen av de mannfolka jeg har et godt øye til og sansen for føler det samme..?🙈 Du skal selvfølgelig få tilbakemelding👌🏼 Endret 15. april 2022 av Anonym B
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #18 Skrevet 15. april 2022 Festlig skrev (4 minutter siden): Hei Jeg vil gjerne høre hva du får opp om meg. Garanterer tilbakemelding Hvorfor er det så vanskelig for meg å finne en jeg kan utvikle et forhold sammen med, og som jeg kan stole på ? Blir jeg boende her jeg bor ? Mythos er egentlig min favoritt i den grad jeg drikker pils, men ellers så kan jeg anbefale rødvin på pinot noir-drue 🥂 Stavdronningen. Du blir sett på som uoppnåelig og jobb
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #19 Skrevet 15. april 2022 Diezel skrev (5 minutter siden): Hei! Liker Carslberg, digger Dahls og elsker Hansa! Har en jordbær og rabarbra pils foran meg nå. Er vekt, har det vondt etter bruddet, men har ikke lyttet til meg selv på veldig veldig lenge - vet faktisk ikke helt hvem jeg er lengre. 1: Var det rett å dra fra ham? 2: Kommer jeg til å heles og finne mitt sanne jeg? 3: Finner jeg en som jeg kan være lykkelig med? og er det eksen eller en annen? gleder meg! Bare et spørsmål takk, velg og så editer bort resten
wandagirl Skrevet 15. april 2022 #20 Skrevet 15. april 2022 Hva skjer på relasjonsfronten min fremover, går jeg fra å være singel til forelsket? elsker all drikke🙌🏻
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå