AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #61 Skrevet 15. april 2022 Får du opp om hva han tenker om meg? Er han åpen for et forhold med meg?💕 Anonymkode: 983a8...57c
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #62 Skrevet 15. april 2022 wandagirl skrev (17 minutter siden): Ok😅 Jeg får oppdatere her når jeg treffer han, det tar vel ikke så lang tid. Gjerne det!
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #63 Skrevet 15. april 2022 Diezel skrev (2 minutter siden): Hvis du svarer på flere; Var det rett å dra fra ham? Du fikk jo selv om du ikke har 200innlegg....
Diezel Skrevet 15. april 2022 #64 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (Akkurat nå): Du fikk jo selv om du ikke har 200innlegg.... Jepp! Og er veldig takknemlig for det 😊
Frøken Sofia Skrevet 15. april 2022 #65 Skrevet 15. april 2022 Vet jeg ikke har 200, men veldig glad i vin 😆 Hadde blitt veldig takknemlig for svar og tilbakemelding skal du få! Spørsmålet: Han jeg liker, finnes det en framtid for oss?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #66 Skrevet 15. april 2022 (Det er sikkert feil av meg å spørre i og med jeg ikke egentlig er singel, det bare føles sånn ut Noe jeg kan hjelpe til med for at det skal føles som et? ) Anonymkode: 9c91d...546
Sveva Skrevet 15. april 2022 #67 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (2 minutter siden): Døden. Nei, ikke kontakt ham, lat som han er død for deg. Puh, jeg får prøve på det! *minne seg selv på at det finnes andre bra menn her i verden*😄
charactouy Skrevet 15. april 2022 #68 Skrevet 15. april 2022 Bør jeg prøve meg på den evig single, nesten litt for unge (i aldersforskjell, begge er over 30) og meget sjenerte mannen jeg har hatt et halvt øye til i årevis?
Nysgjerrig95 Skrevet 15. april 2022 #69 Skrevet 15. april 2022 (endret) Hei! Så kul tråd. Jeg har nok ikke bikket 200 innlegg, men tar sjansen likevel. Løven er stjernetegnet mitt, har fiskene i månen og jomfruen i rising. Jeg er en dame på 26 år som nå har vært singel i fire år uten noe behov for å finne noen ny, men de siste månedene nå har jeg kjent at jeg har vært klar for å åpne meg for en potensiell kjærlighet dersom det skulle dukke opp. Jeg leter ikke aktivt etter noen og har heller ingen spesiell i tankene, men lurer på om det finnes en mulighet for at jeg skal møte noen i løpet av året. Har selv en sterk følelse av dette. Edit: du skal såklart få tilbakemelding, og jeg er glad i både øl og vin🤪 Endret 15. april 2022 av Nysgjerrig95
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #70 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): (Det er sikkert feil av meg å spørre i og med jeg ikke egentlig er singel, det bare føles sånn ut Noe jeg kan hjelpe til med for at det skal føles som et? ) Anonymkode: 9c91d...546 Jeg kan ikke svare noen under AB-funksjonen.
Hvitstrietapet Skrevet 15. april 2022 #71 Skrevet 15. april 2022 Om jeg kan stille et nytt spørsmål Er det lenge til det blir oss med tvillingen? 😀
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #72 Skrevet 15. april 2022 charactouy skrev (2 minutter siden): Bør jeg prøve meg på den evig single, nesten litt for unge (i aldersforskjell, begge er over 30) og meget sjenerte mannen jeg har hatt et halvt øye til i årevis? Yppersteprestinnen. Ja, så absolutt.
charactouy Skrevet 15. april 2022 #73 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Yppersteprestinnen. Ja, så absolutt. Tusen takk! Hvordan blir utfallet om jeg prøver meg?
Festlig Skrevet 15. april 2022 #74 Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (17 minutter siden): 2/Mynter. Ja. Tusen takk, jeg lurer på om jeg misforstod det du fikk opp ang mitt spørsmål Jeg fikk « uoppnåelig og jobb ang muligheten for å finne en man jeg liker. Var det noe ang jobben min som lager hindringer eller var det meg sjøl som var betød at det var «jobb»’ å date meg ? 😃 Beklager at jeg måtte spørre igjen ..
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #75 Skrevet 15. april 2022 Festlig skrev (2 minutter siden): Tusen takk, jeg lurer på om jeg misforstod det du fikk opp ang mitt spørsmål Jeg fikk « uoppnåelig og jobb ang muligheten for å finne en man jeg liker. Var det noe ang jobben min som lager hindringer eller var det meg sjøl som var betød at det var «jobb»’ å date meg ? 😃 Beklager at jeg måtte spørre igjen .. Du ble sett på som uoppnåelig og jobb. Altså deg personlig. Hadde ingenting med din jobb å gjøre.
Sveva Skrevet 15. april 2022 #76 Skrevet 15. april 2022 Forresten, en kanskje fun-fact: Fyren jeg har hang-up på var forresten en du, O.G., la kort på en gang tidligere. Du hadde rett da også, for spørsmålet var noe sånt som "når treffer jeg en kjæreste?" og svaret var "når snøen faller der du er". Den kvelden jeg traff ham falt årets første snø, og jeg husker at han kommenterte på det, og at jeg kvapp litt, for da kom jeg på det du hadde sagt Så du hadde rett da også, vit det! Jeg kan oppdatere her om intuisjonen min finner en smart måte å gå videre på😉 3
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #77 Skrevet 15. april 2022 Sveva skrev (Akkurat nå): Forresten, en kanskje fun-fact: Fyren jeg har hang-up på var forresten en du, O.G., la kort på en gang tidligere. Du hadde rett da også, for spørsmålet var noe sånt som "når treffer jeg en kjæreste?" og svaret var "når snøen faller der du er". Den kvelden jeg traff ham falt årets første snø, og jeg husker at han kommenterte på det, og at jeg kvapp litt, for da kom jeg på det du hadde sagt Så du hadde rett da også, vit det! Jeg kan oppdatere her om intuisjonen min finner en smart måte å gå videre på😉 Wow.
Fluff Skrevet 15. april 2022 #78 Skrevet 15. april 2022 Kommer det flere sånne tråder? Slik at jeg kanskje rekker å jobbe meg opp til så mange innlegg 😅
ArielSofie Skrevet 15. april 2022 #79 Skrevet 15. april 2022 Fisk, kvinne 38. Jeg har mye i livet på stell, og det er jeg takknemmelig for, men kjærligheten har jeg ikke lyktes med. Kommer jeg til å få oppleve gjensidig forelskelse, eller bør jeg heller ha fokus på andre gleder i livet? Dersom du mener det er håp for meg, hvor kan jeg lete, og hvor mye lengre på jeg være tolmodig?
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #80 Skrevet 15. april 2022 Fluff skrev (3 minutter siden): Kommer det flere sånne tråder? Slik at jeg kanskje rekker å jobbe meg opp til så mange innlegg 😅 Gjør det helt sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå