AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #21 Skrevet 15. april 2022 Ts her. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke burde sagt noe sånt til en ung jente, men jeg er bare et menneske og jeg sa det uten å tenke, fordi hun traff et ømt punkt. Hun sier alt mulig til venner også og får litt problemer pga det. Har bedt om unnskyldning men hun har ikke sagt det til meg, men det er ikke så nøye. Hun sier hun bare påpekte det hun så, og da trenger man ikke å be om unnskyldning. Anonymkode: c8413...ca1 1
Elysion Skrevet 15. april 2022 #22 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke burde sagt noe sånt til en ung jente, men jeg er bare et menneske og jeg sa det uten å tenke, fordi hun traff et ømt punkt. Spiller ingen rolle - sorry. Hun er et barn, du er voksen. Oppfør deg som det. 8 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #24 Skrevet 15. april 2022 Hva er glasshår? Anonymkode: 32974...50b 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #25 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke burde sagt noe sånt til en ung jente, men jeg er bare et menneske og jeg sa det uten å tenke, fordi hun traff et ømt punkt. Hun sier alt mulig til venner også og får litt problemer pga det. Har bedt om unnskyldning men hun har ikke sagt det til meg, men det er ikke så nøye. Hun sier hun bare påpekte det hun så, og da trenger man ikke å be om unnskyldning. Anonymkode: c8413...ca1 Du er voksen og burde spart deg. Hun er i sårbar alder. Og at hun lirer ut av seg tll venner og havner i trøbbel med de, kan ha noe med at hun sliter med selvfølelse å gjøre. Dere som voksne MÅ passe på hva hun spiser og passe på godteriet hun trykker i seg. Dere har faktisk et ansvar, til og med du. Her virker det som om omsorgsevnen til dere alle, far, som mor og du som bonus svikter grovt på alle plan! Dere kan ikke sitte å klage over jenta når dere ikke gjør en sabla shit m der. Hilsen bonus til fem, og ei med tre biologiske. Anonymkode: 72c87...fee 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #26 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts her. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke burde sagt noe sånt til en ung jente, men jeg er bare et menneske og jeg sa det uten å tenke, fordi hun traff et ømt punkt. Hun sier alt mulig til venner også og får litt problemer pga det. Har bedt om unnskyldning men hun har ikke sagt det til meg, men det er ikke så nøye. Hun sier hun bare påpekte det hun så, og da trenger man ikke å be om unnskyldning. Anonymkode: c8413...ca1 For hennes skyld, selv om ikke du synes det er så nøye, bør dette tas tak i. Den holdningen kommer til å ødelegge mye for henne. Om noen år er hun voksen, og vil ikke lenger hensyntas som et sårbart barn når hun fornærmer folk. Anonymkode: 1cbc5...bf2
Mt3 Skrevet 15. april 2022 #27 Skrevet 15. april 2022 Bra du sa unnskyld. Men ja, det var frekt og stygt sagt av deg. Du er den voksne, og selv om du ble provosert så burde du holdt det i deg og sagt at det ikke er fint å kommentere til noen at de har masse grå hår, at de er mager, at de er feite....
Gjest BethD Skrevet 15. april 2022 #28 Skrevet 15. april 2022 Jeg må innrømme at kjeven datt mot gulvet da jeg leste hva du sa ja..
fusetufs Skrevet 15. april 2022 #29 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Datteren til kjæresten min er 13 år og en liten nesevis og småfrekk jentunge, med tanke på at hun er veldig kritisk både til seg selv og til folk rundt seg. Jeg har begynt å få litt gråe hår i tinningen og rundt ørene og synes det er helt pyton, og har selvfølgelig prøvd å farge disse hårene, men fargen forsvinner etter to uker siden det er glasskår. Datteren til kjæresten min har påpekt en gang før da hun var mindre at jeg begynte å få gråe hår, og da hadde jeg knapt sett de selv og syntes det var litt ubehagelig. I dag satu hun ved siden av meg i sofaen da vi skulle se en film, også utbryter hun høyt: "du har begynt å få skikkelig masse grått hår"! Det er stygt og du må farge de! Uten at jeg hadde kontroll over hva jeg sa utbrøt jeg til henne: " du begynner å bli lubben og du må passe på hva du spiser"! Jenta er overvektig og spiser masse, både godteri og vanlig mat og foreldrene hennes er bekymret. Jeg som voksen skulle selvfølgelig ikke sagt noe sånt, men hun traff et ømt punkt og så datt det ut av meg. Vi er bare mennesker vi voksne også og kan si dumme og sårende ting. Jeg synes bare det var helt unødvendig av jentungen å kommentere at jeg hadde fått gråd hår, når jeg tidligere har sagt til henne jeg ikke liker å få grått hår. Hennes far hørte på hva jeg sa og han brydde seg ikke. Han mener at hun trenger å lære litt sosiale normer og at hun er altfor nesevis mot folk og har liten selvinnsikt. Jeg har bedt henne om unnskylding og vi har snakket om det, og bestemt oss for at dette er ut av verden for oss begge. Anonymkode: c8413...ca1 Du sier IKKE sånn til en 13 åring uansett. Herremillemåne er du skada? 5 1
godfisk Skrevet 15. april 2022 #30 Skrevet 15. april 2022 Man kommenterer ikke andre sin kropp. Jeg håper du, som bør være voksen i og med at alderen din tilsier det, har lært nå. 13-åringer driver fremdeles og vokser inn i kroppen sin og kan enda ha valpefett som forsvinner av seg selv etter hvert. Hvis det er så ille at det må tas tak i, finnes det mye bedre måter å lære dem sunn ernæring på enn å fatshame dem. 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #31 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva er glasshår? Anonymkode: 32974...50b Glasshår er hår som er hvite og tykke og som ikke har pigment i seg. Hårfargen legger seg utenpå og går ikke inn i håret. Anonymkode: c8413...ca1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #32 Skrevet 15. april 2022 Får håpe 13 åringen ikke utvikler spiseforstyrrelser av utsagnet. Det var unødvendig, du kunne bare sagt at det ikke var en fin ting å si. Anonymkode: ae0d0...ec7 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #33 Skrevet 15. april 2022 Javel trollet. Anonymkode: f0125...ea9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #34 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): For hennes skyld, selv om ikke du synes det er så nøye, bør dette tas tak i. Den holdningen kommer til å ødelegge mye for henne. Om noen år er hun voksen, og vil ikke lenger hensyntas som et sårbart barn når hun fornærmer folk. Anonymkode: 1cbc5...bf2 Jeg synes selvfølgelig det er ille at hun har en sånn holdning at hun mener at hun ikke trenger å be om unnskylding, men det er ikke og barn. Ts Anonymkode: c8413...ca1
Rotehodet Skrevet 15. april 2022 #35 Skrevet 15. april 2022 Så lenge du bare er et menneske så er du unnskyldt.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #36 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes selvfølgelig det er ille at hun har en sånn holdning at hun mener at hun ikke trenger å be om unnskylding, men det er ikke og barn. Ts Anonymkode: c8413...ca1 Mitt barn skulle det være. Ts Anonymkode: c8413...ca1
NewStart87 Skrevet 15. april 2022 #37 Skrevet 15. april 2022 Jeg fikk lignende kommentar i tenårene og utviklet spiseforstyrrelser, som jeg fortsatt slutter med per dags dato. Jeg er nå 34.. Du burde være mer voksen enn dette TS.. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #38 Skrevet 15. april 2022 Kommentaren din stod overhodet ikke i forhold til kommentaren 13-åringen kom med. Det blir som å brekke foten på en for å hevne seg for at den sparket deg i leggen. I tillegg er hun 13 år, mens du er en voksen stemor. Ikke greit!! Anonymkode: c3f37...d3e 8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #39 Skrevet 15. april 2022 Tenk om det er vel så vondt og pinlig å tenke tilbake på alle gangene man har vært en frekk liten drittunge og skjønner at folk har bitt det i seg, i forhold til de gangene de beit tilbake og det liksom var opp og avgjort der og da. Hilsen barnløs med muligens overdreven skam- og skyldfølelse Anonymkode: 6b897...e88 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #40 Skrevet 15. april 2022 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Jeg fikk lignende kommentar i tenårene og utviklet spiseforstyrrelser, som jeg fortsatt slutter med per dags dato. Jeg er nå 34.. Du burde være mer voksen enn dette TS.. Du kan ikke legge skylda på en enkeltkommentar for noe som har fulgt deg i 20 år. Da er det noe fundamentalt galt fra før av. Det må være mulig for å folk å trå feil, og at mottakeren rister det av seg. Får være maken på hvor snøflak og krenka man skal være i dagens samfunn. Anonymkode: bbef6...1c0 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå