Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

1 time siden, J.. skrev:

Han har gått skole,er nettopp ferdig,og jobber som tatovør.

Så han har vel sitt.

Åja. Han sa i dagens episode at han var hjemmeværende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Miranda16 skrev:

Man trenger ikke på død og liv bo sammen. Jeg tenker det var en tabbe at de flyttet sammen

Så mye alenetid den jenta der trenger, så burde de ikke bo sammen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenetid er ting, men når hun plutselig er borte en måned i slengen 😶

Edit: misforsto. Var visst snakk om turer 

Endret av frukrines
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har behov for egentid, og han har sterkt behov for nærhet , er det ikke da åpenbart at de ikke passer sammen? Det betyr ikke at noen har feil, de er bare feil for hverandre. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/16/2017 at 3:17 PM, 365vinter said:

Dette med å karakterisere seg selv som "en gammel sjel" og skrive som om man er utrolig spesiell og har skjønt noe andre ikke har skjønt må seriøst være en egen form for narsissisme. Det er da ikke uvanlig å møte mye motstand eller å reflektere over livet. Jeg tror alle mennesker har lett for å føle seg annerledes, men noen begynner å virkelig dyrke denne "annerledesheten" og lage et image ut av det. 

Er så enig, bra beskrevet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde reagert så godt på om kjæresten min hadde sagt på TV/generelt offentlig at jeg lurer på om ikke jeg og x må gå forskjellige veier snart. Prate ned om forholdet osv.

Syntes heller ikke det er «rettferdig» ovenfor partneren sin å bli samboer når man tydeligvis har behov for sinnsykt mye alenetid. Det er jo fakrisk et privilegie man til en viss grad gir fra seg når man blir samboer: du kan ikke bli sur over at den du har valgt å bo med oppholder seg i fellesarealene eller prater til deg.

da får man heller være særboere og treffes til avtalt tid når det passer for begge parter. 

I tillegg er det jo til syvende og sist avgjørende å prate cirka samme kjærlighetsspråk. Anders ser ut som han har et sterkt behov for nærhet igjennom dagen og ønsker å være nær med henne stort sett hele tiden (med mindre det er noe spesielt), mens hun virker litt omvendt: vil ha space inntil er få gangene hun søker nærhet selv. Resultatet blr jo at den ene føler seg stort sett avvist hele tiden mens den andre kjenner seg litt kvelt. Og uansett hvor glad man er i hverandre så er det ikke greit å ha det sånn på lang sikt.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.3.2017 den 13.51, Aleksandraa skrev:

Så nettopp en artikkel var lagt ut om Anniken Jørgensen på VG.no...

http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/annijor-knekker-sammen-i-bloggerne-var-saa-lei-meg/a/23945503/#comments

Er det bare jeg som ikke takler henne? Hun tar fantastiske bilder, helt utrolige. Jeg digger klesstilen hennes. Jeg elsker å se på bildene hennes. Jeg bare unngår å lese tekstene hun legger ut for enhver pris fordi jeg reagerer alltid på noe hun skriver om... Men å grine og synes synd på deg selv fordi venninnene dine ikke overrasket deg på 20-årsdagen din? Det toppet kaka for min del.

Hva har hun gjort deg da? Dere skriver jo bare om en haug med folk dere neppe kjenner som dere ikke takler osv. Hvorfor ikke heller kalle dette sladrespalten deres, da? Det passer bedre å kalle det det, når dere nesten får betalt for å slenge dritt om deres medmennesker. Noe så lavmål. Det tar vekk seriøsiteten dere ønsker å ha, som dere aldri får pga all drittpraten om andre som dere har i andre innlegg på kvinneguiden.no. Flere av dere ønsker å fremstå som seriøse folk, men dere gjør ikke det når dere skriver sånt om noen. Da er det ikke rart at folk unngår dere i diskusjonene når alt handler om drittslenging om andre folk.

Først så skriver du dette: jeg (du altså) takler henne ikke. Kjenner du henne da, eller hva? Snakk om å snakke med kløyv tunge. Har du skrevet feil eller noe? :) Hva er det å reagere på? Ingenting. Herregud la folk få være den de er a. Det samme skriver dere om Vanessa Rudjord og sånt også. :klo: 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fint lesestoff å få tilsendt en torsdags kveld, jeg håper virkelig Kvinneguiden er et sted der folk kan ytre meninger og få et fint felleskap. Men dette her? Jeg bare håper så inderlig ingen av dere har barn som blir mobbet på skolen, for dette er noe av det verste jeg har lest om meg selv av voksne mennesker på internett. Når man har det vondt inni seg, går det som regel utover de man er glad i. Det tar jeg til meg, jeg var hard, egoistisk og redd. Så en ting er meg, men ikke dra foreldrene mine inn i vonde ord på internett. Takk. 

Endret av annijorrr
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, J.. skrev:

De var sammen i 6 mnd..

7 mnd med Anders.

Og kjærlighetssorg i hele fire år over et 6 mnd langt forhold. Det er ikke normalt... hun burde absolutt gå jevnlig til psykolog. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maomao skrev:

Og kjærlighetssorg i hele fire år over et 6 mnd langt forhold. Det er ikke normalt... hun burde absolutt gå jevnlig til psykolog. 

Enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, annijorrr skrev:

Skikkelig fint lesestoff å få tilsendt en torsdags kveld, jeg håper virkelig Kvinneguiden er et sted der folk kan ytre meninger og få et fint felleskap. Men dette her? Jeg bare håper så inderlig ingen av dere har barn som blir mobbet på skolen, for dette er noe av det verste jeg har lest om meg selv av voksne mennesker på internett. Når man har det vondt inni seg, går det som regel utover de man er glad i. Det tar jeg til meg, jeg var hard, egoistisk og redd. Så en ting er meg, men ikke dra foreldrene mine inn i vonde ord på internett. Takk. 

Du har en venn i meg <3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, annijorrr skrev:

At du påstår du er den du er,tar jeg rett og slett med alt saltet i hele dødehavet.

Hvemsonhelsten kan regge seg og si det du skriver her..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Enig.

næmmen hellaaan måne, haha. Jeg vet nesten ikke om jeg skal le, også klarer jeg bare ikke la være å si noe heller. Hvordan i alle dager vet dere om jeg går til psykolog eller ikke? Hva er det å diskutere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, J.. skrev:

At du påstår du er den du er,tar jeg rett og slett med alt saltet i hele dødehavet.

Hvemsonhelsten kan regge seg og si det du skriver her..

Jeg er kong Harald😜

Endret av maomao
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, annijorrr skrev:

Og jeg heter Anniken! :) 

6B2FFD59-F02A-45BD-983D-5C834342A90D.jpeg

Ingen tror du er den du utgir deg for å være. Uansett håper i alle fall jeg at du får den hjelpen du trenger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anniken:

Står resepekt i at du står opp for deg selv og velger å svare på (til tider svært ufine) kritikken. Absolutt enig at foreldrene dine ikke skal dras inn i denne diskusjonen, de er privatpersoner. Du var desverre uheldig i fremstilling i noen av scenene på Bloggerene og det har skapt reaksjoner, men enkelte ting som blir skrevet her er ikke ok. Jeg håper virkelig du har det bedre med deg selv den dag i dag og at relasjonen mellom Anders og deg er sterkere enn noensinne (leste siste blogginnlegget ditt og forstår det slik at dere prøver på nytt).

Maomao: Hvorfor tror du ikke det er Anniken? Klart hvem som helst kan utgi seg for å være medlemmer her, men vi har jo opplevd ved andre tilfeller at andre har vært innom for å forsvare seg, bl.a Lord Gekko.

Endret av gjestgitt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går ann å sitte å henge ut, diskutere og argumentere over andre sine liv.. Er det rart skilsmisseprosenten øker.. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere i denne tråden.

Jeg forstår virkelig ikke hvordan voksne mennesker kan sitte her inne og ytre slike ting. Jeg forstår virkelig ikke at det ikke er større ting som opptar dere, større ting enn analyseringen og kritiseringen av en ung jente.

Jeg kan garantere dere - at om man deler livet sitt på TV skjermen på den måten disse gjør, er det klart at man noen ganger kan være litt bitch, sutrete, lei osv - men, herregud, det hadde alle og enhver her inne også om du hadde et videokamera opp i trynet som følgte deg gjennom hverdagen. Vi kan alle være disse tingene. Vi kan alle ha gode og dårlige dager.

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å sitte å ønske å trykke mennesker ned - bare fordi de faktisk viser hvordan ting er, på godt å vondt.

Dere tror jo ikke på at det er Anniken som svarer, så dere tror sikkert heller ikke på at jeg bor sammen med henne - og ligger vegg i vegg fra henne akkurat nå, men det er forgudsskyld ikke noe jeg gidder å bruke energien min på å overbevise dere om heller.

For deres egen del. Alle dere som sitter her og plukker mennesker fra hverandre - bit for bit, er det ikke andre ting som fortjener lott mer av energien din? Mann, kone, barn? Er det ikke viktigere ting i livet ditt enn å spekulere i alt en 20 år gammel jente gjør, tenker og sliter med? Jeg håper da virkelig det. Ellers, er det utrolig synd på deg.

Vi er alt for vonde mot hverandre. 

Endret av Tonjevb
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...