Gå til innhold

Bernt Hulsker


Centimeteren

Anbefalte innlegg

Det var litt av en timing å antyde et forhold med fyren. Jeg tenkte at nå er det nok mange utstemte som puster lettet ut, og så kom dette bildet og jeg tenke ojda, vil du gå offentlig med det akkurat nå?? Og så er det ikke sant en gang 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifyousayso skrev (1 time siden):

Ja, helt enig. Jeg vet i alle fall at de ikke er sammen :)

Ja, sett dama på tindern min nylig, så sjokkerer meg ikke. Smakløst av henne å fryde seg over noens "fall" på den måten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (15 timer siden):

Litt spesiell form for tull/ironi...

Tagge han også 🤮🤌

Kjekt å sko seg på andres ulykke ved å få litt oppmerksomhet kanskje? Kvalmt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

icock skrev (3 timer siden):

Støme & Jerman snakker om BNH fra 03:55 og utover.

Gutta leverer alltid når det er en skandale

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om alle som kom med støtteerklæringer på Instagram fremdeles står inne for disse. De kan umulig ha visst hva han hadde sagt og gjort?

Alle kan gjøre feil, men tror ikke slik oppførsel og meninger bare dukket opp av det blå… og så sier han at alt han sa og gjorde ikke representerer den han er og hans verdier. Tja. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke første gangen han er utpå da...  Har vel vært i "bråkmaker" i yngre dager også... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få sykemelding må du være arbeidsufør på grunn av en funksjonsnedsettelse som klart skyldes sykdom eller skade heter det.....      

 

Så her har vel legen sykemeldt på feil grunnlag. Hadde det vært på en normal arbeidsplass hadde nok jobben hengt i en tynn tråd. En slik drittsekkfremtreden fortjener ingen såkalt "kjendisstatus" og mer fokus i rampelyset. Denne mannen har fått alt for mange sjanser. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis

DETTE, i tillegg til krenkende seksuell atferd mot flere kvinner i lokalet OG nazihilsen 😡 Dette går bare ikke an. Faktisk utrolig flaut at han i tillegg prøver seg på en "fylla har skylda" og "jeg har vært syk". Vel, i så fall har du vært full og syk hele livet, Bernt. Dette er ikke første gangen. Målet var vel å bli "Hele Norges Bernt" etter Kompani Lauritzen. Bra at hele Norge får se hvordan han virkelig er nå. Som dørvakt skal man (visstnok) tåle mye, men et sted går grensen for alle arbeidstakere, og dette er langt over.

Screenshot_20220421-095152_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Selvfølgelig særdeles dårlig og kritikkverdig oppførsel

2. BH var allerede syk før dette skjedde. Det ble snakket om i podkasten. Så at han i tillegg er syk og går på medisiner kan nok stemme. 

3. Det virker som han prøvde å beklage med en gang etterpå, og har prøvd gjentatte ganger å gjøre det. Når skaden først hadde skjedd syns jeg han har taklet det bra i ettertid ved å legge seg langflat og unnskylde og prøve å gjøre opp for seg på ulike måter.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonym00000000 skrev (10 minutter siden):

Dere som tar dette så lett må gå noen runder med dere selv i rasismeboksen. 

👏🏼👏🏼 enig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...