Gå til innhold

Bernt Hulsker


Centimeteren

Anbefalte innlegg

Hanne Z skrev (16 minutter siden):

Uansett hva det er så er det tragisk for familien ikke minst å havne i en sånn situasjon .

Jeg synes det er mer tragisk at uskyldige, fine folk blir utsatt for slik oppførsel. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hummingbird2 skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er mer tragisk at uskyldige, fine folk blir utsatt for slik oppførsel. 

Vi vet jo ikke hva han har gjort?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (12 minutter siden):

Vi vet jo ikke hva han har gjort?

Veldig mange som vet hva han har gjort. Og du skjønner nok at det er ille når han må skrive en offentlig unnskyldning. Er mer enn å bare være dust i fylla. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger vel litt blest da. Han er da virkelig en av landets mest pr-kåte personer som er kjent for å ha vært kjent en gang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (51 minutter siden):

Veldig mange som vet hva han har gjort. Og du skjønner nok at det er ille når han må skrive en offentlig unnskyldning. Er mer enn å bare være dust i fylla. 

Ja så klart vet noen det. Men er jo teit, for alle disse kjendisvennene som sikkert vet det er sååå støttende på instaen hans. 
Og hvorfor må han beklage offentlig når offentligheten ikke vet? Eneste grunn er vel rykter.?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Han trenger vel litt blest da. Han er da virkelig en av landets mest pr-kåte personer som er kjent for å ha vært kjent en gang. 

Gi deg du da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (På 12.4.2022 den 21.20):

Sjekk instaen hans. Fy f….

Litt drøyt av deg å kalle han for svin, når du ikke vet hva han har gjort. Og han tar i det minste selvkritikk og ber om unnskyldning for det han har gjort og sier han vil jobbe med seg selv. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirenas skrev (9 timer siden):

Hva har han gjort da?

 

Noen kommenterte på insta at sykdom ikke er en unnskyldning for å rive av en topp… 

ellers er støtten og hyllelsten nærmest unison. 
 

Alle har vel dritt seg ut en gang i blant, men noen litt oftere enn andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sally-Go-Round skrev (2 timer siden):

Jeg har mistet sansen for ham. 

Me too. 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Grüner said:

Litt drøyt av deg å kalle han for svin, når du ikke vet hva han har gjort. Og han tar i det minste selvkritikk og ber om unnskyldning for det han har gjort og sier han vil jobbe med seg selv. 

Hulsker oppførte seg svinaktig på byen den kvelden. Ikke første gang.

Hulsker er en voksen mann som må ta ansvar for sine handlinger, også i fylla.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fett nok
Hanne Z skrev (På 13.4.2022 den 8.52):

Uansett hva det er så er det tragisk for familien ikke minst å havne i en sånn situasjon .

Hvis du vet du blir en idiot i fylla og har (rundt regnet) 20 års erfaring med å drikke alkohol og du fortsetter med det likevel;

Ja da har du, og du alene, tatt det valget på vegne av familien.

Jeg vet ikke hva det er med folk fra den landsdelen og drikking men strategien å holde seg til helvete unna folk fra Molde  og Ålesund på et utested slår sjelden feil for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjøper jeg ikke unnskyldningen hans. Altså, det kan hende han oppriktig mener det. Men som andre her også sier - han har selv valgt å drikke for mye alkohol når han vet så godt at han ikke tåler det. Han er en voksen mann som ikke tar ansvar for handlingene sine.

Det er ikke ansvar å be om unnskyldning etter at du har gått langt over streken. Det er ansvar å ikke drikke og oppføre deg ordentlig mot de rundt deg.

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (21 timer siden):

Hulsker oppførte seg svinaktig på byen den kvelden. Ikke første gang.

Hulsker er en voksen mann som må ta ansvar for sine handlinger, også i fylla.

Å det gjelder jammen mange andre også. Ikke bare hulsker

Nå vet ikke jeg hva han har gjort men han er nå voksen nok til å si unnskyld.. Hva mer kan man gjøre når feilen er gjort? Bli stilt opp på torget i Oslo for spott og spe og trygler om tilgivelse? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett nok skrev (8 timer siden):

Hvis du vet du blir en idiot i fylla og har (rundt regnet) 20 års erfaring med å drikke alkohol og du fortsetter med det likevel;

Ja da har du, og du alene, tatt det valget på vegne av familien.

Jeg vet ikke hva det er med folk fra den landsdelen og drikking men strategien å holde seg til helvete unna folk fra Molde  og Ålesund på et utested slår sjelden feil for å si det sånn. 

Men er dette noe som skjer med hulsker hver gang an drikker alkohol? Virker som at du vet dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...