Gå til innhold

Bernt Hulsker


Centimeteren

Anbefalte innlegg

Gulvplanke skrev (1 time siden):

Her kjøper jeg ikke unnskyldningen hans. Altså, det kan hende han oppriktig mener det. Men som andre her også sier - han har selv valgt å drikke for mye alkohol når han vet så godt at han ikke tåler det. Han er en voksen mann som ikke tar ansvar for handlingene sine.

Det er ikke ansvar å be om unnskyldning etter at du har gått langt over streken. Det er ansvar å ikke drikke og oppføre deg ordentlig mot de rundt deg.

Word! Det blir som å si at «jeg blir en annen når jeg drikker» 🙄 Men det stemmer ikke, man skifter ikke personlighet helt. Personligheten blir kanskje forsterket. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gulvplanke skrev (1 time siden):

Her kjøper jeg ikke unnskyldningen hans. Altså, det kan hende han oppriktig mener det. Men som andre her også sier - han har selv valgt å drikke for mye alkohol når han vet så godt at han ikke tåler det. Han er en voksen mann som ikke tar ansvar for handlingene sine.

Det er ikke ansvar å be om unnskyldning etter at du har gått langt over streken. Det er ansvar å ikke drikke og oppføre deg ordentlig mot de rundt deg.

100 «likes» fra meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å se tilbake på intervjuer han har gjort. På Trygdekontoret sier han at han kjørte på både som fotballspiller og etter han la opp. Brukte opp alle pengene på fest. Han havnet i fyllearresten som Eliteseriespiller. Mannen er vel snart 45 år og far. Kanskje på tide og ta ansvar og kutte ut alkoholen. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (10 timer siden):

Word! Det blir som å si at «jeg blir en annen når jeg drikker» 🙄 Men det stemmer ikke, man skifter ikke personlighet helt. Personligheten blir kanskje forsterket. 

Jeg er ikke enig det. Jeg tror noen skifter personlighet.

Men da har man et stort ansvar for å legge bort flaska. Som en voksen mann klarer man å feste med et moderat alkohol-inntak!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huletroll skrev (1 time siden):

Jaja. Han har da funnet seg ei 15 år yngre dame og kose seg med da.

hulsker.jpg

Skutt gullfuglen hun der…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huletroll skrev (2 timer siden):

Jaja. Han har da funnet seg ei 15 år yngre dame og kose seg med da.

hulsker.jpg

Så bra. Hun virket jo veldig kul.

Endret av totti_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huletroll skrev (3 timer siden):

Jaja. Han har da funnet seg ei 15 år yngre dame og kose seg med da.

hulsker.jpg

Synes ikke det bilde har noe her å gjøre.. Tråden er om han så la henne være

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (2 timer siden):

Synes ikke det bilde har noe her å gjøre.. Tråden er om han så la henne være

 

Om det er noe trøst har hun stilt opp på et realityprogram for å bli sammen med ham.

Men ja: Enig!

Endret av totti_1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 16.4.2022 den 20.48):

Om det er noe trøst har hun stilt opp på et realityprogram for å bli sammen med ham.

Men ja: Enig!

Det bildet der er fra serien, og de er ikke sammen i dag. 

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det han sa/gjorde er første gang .

Leste innlegg fra Erland Bakke på fb (som er slettet nå) - der spør han hvorfor dette ikke står om i  avisene - og ikke at jeg er spesielt fan av det han har gjort men det har han vel delvis rett i. Hulsker jobber for VG - kvelden etter skulle det være et arr. på det stedet så han var vel delvis ute og representerte VG. Andre som gjør noe dumt får det detaljert beskrevet i avisene - hvorfor får ikke Hulsker det ?   Det har jo vært andre også ansatt i VG som har gjort dumme ting som har blitt dysset ned. 

Som med  Erland Bakke så tror jeg vel dette smeller en dag ......

Det var forøvrig tråd på Reddit hvor det var en bartender på det stedet som fortalte hva som skjedde - hvis man velger å tro på vedkommende. Vet ikke om den finnes der enda. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

punkyB skrev (51 minutter siden):

Tror ikke det han sa/gjorde er første gang .

Leste innlegg fra Erland Bakke på fb (som er slettet nå) - der spør han hvorfor dette ikke står om i  avisene - og ikke at jeg er spesielt fan av det han har gjort men det har han vel delvis rett i. Hulsker jobber for VG - kvelden etter skulle det være et arr. på det stedet så han var vel delvis ute og representerte VG. Andre som gjør noe dumt får det detaljert beskrevet i avisene - hvorfor får ikke Hulsker det ?   Det har jo vært andre også ansatt i VG som har gjort dumme ting som har blitt dysset ned. 

Som med  Erland Bakke så tror jeg vel dette smeller en dag ......

Det var forøvrig tråd på Reddit hvor det var en bartender på det stedet som fortalte hva som skjedde - hvis man velger å tro på vedkommende. Vet ikke om den finnes der enda. 

Jeg har også reagert på at han har sluppet billig unna. Han er jo en real drittsekk av en type, viser det seg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (5 timer siden):

Det bildet der er fra serien, og de er ikke sammen i dag. 

Hvorfor har hun da lagt ut det bildet nå nylig og ønsker god påske fra dem begge liksom? Hun legger jo da opp til at det skal virke som de er sammen og bildet er tatt ifb med påsken 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango1234
punkyB skrev (4 timer siden):

Tror ikke det han sa/gjorde er første gang .

Leste innlegg fra Erland Bakke på fb (som er slettet nå) - der spør han hvorfor dette ikke står om i  avisene - og ikke at jeg er spesielt fan av det han har gjort men det har han vel delvis rett i. Hulsker jobber for VG - kvelden etter skulle det være et arr. på det stedet så han var vel delvis ute og representerte VG. Andre som gjør noe dumt får det detaljert beskrevet i avisene - hvorfor får ikke Hulsker det ?   Det har jo vært andre også ansatt i VG som har gjort dumme ting som har blitt dysset ned. 

Som med  Erland Bakke så tror jeg vel dette smeller en dag ......

Det var forøvrig tråd på Reddit hvor det var en bartender på det stedet som fortalte hva som skjedde - hvis man velger å tro på vedkommende. Vet ikke om den finnes der enda. 

Hva var påstandene? Jeg er rett og slett bare nysgjerrig. Han sier A men ikke B. Likte/liker godt Bernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

rosemarin skrev (2 timer siden):

Hvorfor har hun da lagt ut det bildet nå nylig og ønsker god påske fra dem begge liksom? Hun legger jo da opp til at det skal virke som de er sammen og bildet er tatt ifb med påsken 

Det vet jeg ikke. Men det er fra serien, og de er ikke sammen. :) Jeg så på hele innlegget som tull og ironi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (21 timer siden):

Det vet jeg ikke. Men det er fra serien, og de er ikke sammen. :) Jeg så på hele innlegget som tull og ironi. 

Litt spesiell form for tull/ironi...

Tagge han også 🤮🤌

Endret av totti_1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 time siden):

Litt spesiell form for tull/ironi...

Tagge han også 🤮🤌

Ja, helt enig. Jeg vet i alle fall at de ikke er sammen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 13.4.2022 den 2.30):

Han burde nok ikke drikke. 

Strengt tatt burde ingen drikke, da kun en enhet øker faren for kreft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...