Gå til innhold

Hva er din frekke fetisj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 22.51):

Jeg har en rar greie, vet ikke om det kan defineres helt som en fetisj, men jeg liker å tape mot jenter i guttene mot jentene konkurranser.  Jeg kjenner jeg blir enormt kåt når jentene vinner over guttene i ting. Jeg får nesten momentant ereksjon 😜🙈 og hvis jentene gnir inn seieren så blir det enda verre/ bedre 😳🙈

Anonymkode: 63707...bd4

Det brukte jeg også å føle! Det er nok fordi du som jeg liker tøffe dominante jenter.

Nå er jeg gift med den tøffeste Dominante jenta jeg vet om og jeg får lov til å tape så det synger. 🥰

Anonymkode: 0b643...afb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke fetisj akkurat, men nå som sommeren snart er her igjen…
Kona har en tynn lett bommulskjole, som når hun står i motlys viser konturene av kroppen hennes.

Hender hun tar på,den uten noe under og kommer ut til meg på terrassen og sørger for at jeg ser/merker hun er naken under, hun vet det tenner meg, det ender alltid med at vi må gå inn, tørr ikke starte utendørs i tilfelle naboene skulle oppdage oss.

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2023 den 16.51):

Det brukte jeg også å føle! Det er nok fordi du som jeg liker tøffe dominante jenter.

Nå er jeg gift med den tøffeste Dominante jenta jeg vet om og jeg får lov til å tape så det synger. 🥰

Anonymkode: 0b643...afb

 

Anonymkode: 63707...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult 🤩 har du noen eksempler på Hva du har tapt i ? Og hva hun sier til deg når du taper ? Blir du tent av å se for eksempel guttene mot jentene konkurranser på tv der jentene vinner ? 
 

jeg er for eksempel veldig glad i hells kitchen i de innledende rundene, hvor det er guttene mot jentene. Deilig å se når jentene vinner og guttene taper 😳🙈

Anonymkode: 63707...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dame i trange jeans sitter skrevs på en annen. - kler av henne for mitt indre øye,

Endret av Dubidu
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.4.2022 den 22.54):

Force/rape

Anonymkode: 4e56e...5b6

Signerer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 0.01):

Kult 🤩 har du noen eksempler på Hva du har tapt i ? Og hva hun sier til deg når du taper ? Blir du tent av å se for eksempel guttene mot jentene konkurranser på tv der jentene vinner ? 
 

jeg er for eksempel veldig glad i hells kitchen i de innledende rundene, hvor det er guttene mot jentene. Deilig å se når jentene vinner og guttene taper 😳🙈

Anonymkode: 63707...bd4

blir tent av å se jenter vinne - gjerne fysisk legge dem under seg.  hun sier  Nå.....Jeg skal døpe deg, og det skal jeg nyte - hvis det er ute i snøen

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubidu skrev (På 6.5.2023 den 1.05):

blir tent av å se jenter vinne - gjerne fysisk legge dem under seg.  hun sier  Nå.....Jeg skal døpe deg, og det skal jeg nyte - hvis det er ute i snøent

hun har selvfølgelig tettsittende bukser. sitter lenge og døper...triumferende latter.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (På 12.4.2022 den 19.08):

Nei, fordi det er respektløst å gni sine lyster og seksualitet i trynet på partneren.

 

Tror du skjønner hva jeg mener.

SERIØST???!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubidu skrev (På 11.4.2023 den 1.07):
 

Dame i trange jeans sitter skrevs på en annen. - kler av henne for mitt indre øye,

...og jeg 'ser' en myk mus med fyldig dott🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonser. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tony-S skrev (17 timer siden):

SERIØST???!

Ooo her har noen tatt noe kraftig ut av kontekst, eller hur? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eproctophilia (fart fetish)

Anonymkode: e25d8...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...