Gå til innhold

Hva er din frekke fetisj?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 22.51):

Jeg har en rar greie, vet ikke om det kan defineres helt som en fetisj, men jeg liker å tape mot jenter i guttene mot jentene konkurranser.  Jeg kjenner jeg blir enormt kåt når jentene vinner over guttene i ting. Jeg får nesten momentant ereksjon 😜🙈 og hvis jentene gnir inn seieren så blir det enda verre/ bedre 😳🙈

Anonymkode: 63707...bd4

Det brukte jeg også å føle! Det er nok fordi du som jeg liker tøffe dominante jenter.

Nå er jeg gift med den tøffeste Dominante jenta jeg vet om og jeg får lov til å tape så det synger. 🥰

Anonymkode: 0b643...afb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke fetisj akkurat, men nå som sommeren snart er her igjen…
Kona har en tynn lett bommulskjole, som når hun står i motlys viser konturene av kroppen hennes.

Hender hun tar på,den uten noe under og kommer ut til meg på terrassen og sørger for at jeg ser/merker hun er naken under, hun vet det tenner meg, det ender alltid med at vi må gå inn, tørr ikke starte utendørs i tilfelle naboene skulle oppdage oss.

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2023 den 16.51):

Det brukte jeg også å føle! Det er nok fordi du som jeg liker tøffe dominante jenter.

Nå er jeg gift med den tøffeste Dominante jenta jeg vet om og jeg får lov til å tape så det synger. 🥰

Anonymkode: 0b643...afb

AnonymBruker
Skrevet

Kult 🤩 har du noen eksempler på Hva du har tapt i ? Og hva hun sier til deg når du taper ? Blir du tent av å se for eksempel guttene mot jentene konkurranser på tv der jentene vinner ? 

jeg er for eksempel veldig glad i hells kitchen i de innledende rundene, hvor det er guttene mot jentene. Deilig å se når jentene vinner og guttene taper 😳🙈

AnonymBruker
Skrevet

Tiss 

Anonymkode: a028e...dfa

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Dame i trange jeans sitter skrevs på en annen. - kler av henne for mitt indre øye,

Endret av Dubidu
  • Hjerte 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.4.2022 den 22.54):

Force/rape

Anonymkode: 4e56e...5b6

Signerer 

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 0.01):

Kult 🤩 har du noen eksempler på Hva du har tapt i ? Og hva hun sier til deg når du taper ? Blir du tent av å se for eksempel guttene mot jentene konkurranser på tv der jentene vinner ? 

jeg er for eksempel veldig glad i hells kitchen i de innledende rundene, hvor det er guttene mot jentene. Deilig å se når jentene vinner og guttene taper 😳🙈

blir tent av å se jenter vinne - gjerne fysisk legge dem under seg.  hun sier  Nå.....Jeg skal døpe deg, og det skal jeg nyte - hvis det er ute i snøen

• Hjerte 1
Skrevet
Dubidu skrev (På 6.5.2023 den 1.05):

blir tent av å se jenter vinne - gjerne fysisk legge dem under seg.  hun sier  Nå.....Jeg skal døpe deg, og det skal jeg nyte - hvis det er ute i snøent

hun har selvfølgelig tettsittende bukser. sitter lenge og døper...triumferende latter.

• Hjerte 1
Skrevet
MacadamiaNut skrev (På 12.4.2022 den 19.08):

Nei, fordi det er respektløst å gni sine lyster og seksualitet i trynet på partneren.

Tror du skjønner hva jeg mener.

SERIØST???!

• Liker 2
Skrevet
Dubidu skrev (På 11.4.2023 den 1.07):

Dame i trange jeans sitter skrevs på en annen. - kler av henne for mitt indre øye,

...og jeg 'ser' en myk mus med fyldig dott🤪

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser. Elaine Marley, mod.

Skrevet
Tony-S skrev (17 timer siden):

SERIØST???!

Ooo her har noen tatt noe kraftig ut av kontekst, eller hur? 😉

AnonymBruker
Skrevet

Eproctophilia (fart fetish)

Anonymkode: e25d8...1a1

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...