Gå til innhold

Hva er din frekke fetisj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Paramount skrev (11 timer siden):

Seksualpsykologi i et nøtteskall. Kvinner kan bli tilfredsstilt bare ved å hisse opp en mann, en mann kan bli tilfredsstilt bare ved å bli opphisset av en kvinne. Aldri omvendt. 

Er tildels enig. Det å bli begjært er sterkt og deilig! Men allikevel: Det er en god del menn som tenner sterkt på å bli sett, vise seg frem, jfr dickpicks og 'se meg sprute'-videoer. Nærmer ikke det seg kvinners 'begjær-meg'-psykologi? Eller er det andre mekanismer bak sånne utslag?

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Damer i 40-50årene, som plutselig har oppdaget hvilke muligheter de har, er en av mine fetisjer.

Anonymkode: 77c31...550

Det første stiller jeg med et hundre prosent bak og er fullstendig i enig i. Det andre derimot, det er vel mer en fantasi enn en fetisj kanskje, men samma det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne menn i "private" situasjoner, som f.eks. onanerer alene, går på do, dusjer osv. Er nok litt "sulteforet" på slikt som single, middelaldrende kvinne.

Anonymkode: e581e...0fe

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
Moden dame skrev (8 timer siden):

Er tildels enig. Det å bli begjært er sterkt og deilig! Men allikevel: Det er en god del menn som tenner sterkt på å bli sett, vise seg frem, jfr dickpicks og 'se meg sprute'-videoer. Nærmer ikke det seg kvinners 'begjær-meg'-psykologi? Eller er det andre mekanismer bak sånne utslag?

 

Godt spørsmål, jeg kan forsøke å forklare hva jeg tenker om dette, uten å påstå at jeg har rett.
Når det gjelder blotter-tendensen hos enkelte menn: Forskjellen er nok at mannen tror selv at han kan friste en hvilken som helst kvinne med sin penis, og blir selv kåt av denne tanken. Han blir altså kåt av seg selv, sitt eget speilbilde. Ikke av å gjøre en kvinne opphisset, for det blir sjelden kvinner av tilfeldig kjønnsorganer. (Men denne lysten han vekker i seg selv, er likevel helt ubetydelig sammenlignet med den lysten en kvinne kan vekke i en mann dersom hun blotter seg for han, det er mer et desperat surrogat som skyldes et udekket behov. Mannen er så desperat etter en kvinne at han dytter sin desperate tilstand over på tilfeldige kvinner. Det er altså langt i fra en tilfredsstillende seksuell tilstand for en mann å være redusert til å distribuere dickpicks av seg selv.)
Kvinner flest tenner ikke i særlig grad av fremmede kjønnsorgan. Kvinnen tenner mer på den mentale biten, at hun selv er årsaken til, og den som provoserer fram sterk lyst i mannen, og etter hvert mannens tilfredsstillelse. Denne følelsen kan være så tilfredsstillende/smigrende at de blir forelsket i mannen bare ved å oppleve hvor tilfredsstillende de er for en kåt mann (eller er det følelsen de forelsker seg i ?). 
Det er sikkert andre momenter jeg ikke har tenkt på her, men nå er jeg ikke sexprofessor heller, bare later som🙂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paramount skrev (3 timer siden):

.....
Det er sikkert andre momenter jeg ikke har tenkt på her, men nå er jeg ikke sexprofessor heller, bare later som🙂.

Du er i hvert fall noe av det nærmeste jeg har vært borti, altså lest. Keep up😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sexy når dama har proppet seg skikkelig og må løsne på bukseknappen og lene seg bakover i sofaen for å gi plass til magen.

Anonymkode: 4042e...d83

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2022 at 6:12 PM, MacadamiaNut said:

Troll.

Det er vel ikke trolling å stille seg spørrende til at du mener man ikke skal bry sexpartnerne sine med ens egne lyster og sexualitet. Det blir jo fort døvt hvis man ikke kan prate om sex i et forhold, med mindre man er så heldig å ha helt sammenfallende behov.

Anonymkode: bb034...d82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frekke fantasi er å slikke henne ren etter å ha kommet i henne. Så kliner vi etterpå og er klare straks for en ny runde. 

Anonymkode: 51ffb...e10

  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 23.22):

Hvorfor tror du vi er utsultet? Tror du ikke modne damer har sex? 

Anonymkode: 2b64d...6c3

Joda, noen har men ikke alle.  Det er de som har en gubbe som har mistet lyst/evne, eller blitt så feit at de ikke tenner på ham lenger jeg snakker om.  Det er bre helt ubeskrivelig fantastisk å "gjenopplive" de.

Anonymkode: 71af6...7d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er min halveis fetish det som  tenner meg  voldsomt er :
Alpakka og lydene den lager  helst vill jeg ta på den myke pelsen og røske til for å si ditt helvtes fee  kæm e far din??... en gang i blant må man ta dey så langt som lekestund da musefletter skal til  for å tenne meg helt 

*Lena ja jeg tenker på deg *

liker forså vidt å dra damer igjennom jordet som en plog da nipler blir flittig brukt til å plante poteter og is-bærgsalat 
*ganske Basic *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (15 timer siden):

Godt spørsmål, jeg kan forsøke å forklare hva jeg tenker om dette, uten å påstå at jeg har rett.
Når det gjelder blotter-tendensen hos enkelte menn: Forskjellen er nok at mannen tror selv at han kan friste en hvilken som helst kvinne med sin penis, og blir selv kåt av denne tanken. Han blir altså kåt av seg selv, sitt eget speilbilde. Ikke av å gjøre en kvinne opphisset, for det blir sjelden kvinner av tilfeldig kjønnsorganer. (Men denne lysten han vekker i seg selv, er likevel helt ubetydelig sammenlignet med den lysten en kvinne kan vekke i en mann dersom hun blotter seg for han, det er mer et desperat surrogat som skyldes et udekket behov. Mannen er så desperat etter en kvinne at han dytter sin desperate tilstand over på tilfeldige kvinner. Det er altså langt i fra en tilfredsstillende seksuell tilstand for en mann å være redusert til å distribuere dickpicks av seg selv.)
Kvinner flest tenner ikke i særlig grad av fremmede kjønnsorgan. Kvinnen tenner mer på den mentale biten, at hun selv er årsaken til, og den som provoserer fram sterk lyst i mannen, og etter hvert mannens tilfredsstillelse. Denne følelsen kan være så tilfredsstillende/smigrende at de blir forelsket i mannen bare ved å oppleve hvor tilfredsstillende de er for en kåt mann (eller er det følelsen de forelsker seg i ?). 
Det er sikkert andre momenter jeg ikke har tenkt på her, men nå er jeg ikke sexprofessor heller, bare later som🙂.

Takk for svar og refleksjon! Ja, det er noen forskjeller her. Men jeg synes det er noen likheter også, i det å bli kåt av seg selv, eller seg selv i den andres begjærlige blikk.  En av de viktige forskjellene ligger vel som du er inne på i at kvinner oftere faktisk får den type begjærlige blikk enn menn.

Men altså, jeg har vært borti (flere) menn som har vært mer opptatt av å få sende bilder av seg selv, og vise seg frem, enn de er av å bilder. Altså med større glede av å bli begjært enn å begjære. Så det vel variasjon i feltet.

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
Moden dame skrev (19 minutter siden):

Men altså, jeg har vært borti (flere) menn som har vært mer opptatt av å få sende bilder av seg selv, og vise seg frem, enn de er av å bilder. Altså med større glede av å bli begjært enn å begjære. Så det vel variasjon i feltet.

Det er så mange forskjellige mennesker at en kan vel aldri beskrive mer en det som oppleves som generelle sannheter. Sannheter som sjelden passer perfekt til så veldig mange egentlig. Men til dine erfaringer tror jeg det kanskje kan være et element av positiv respons fra deg, som motiverer mennene litt over normalen. Menn flest har en tendens til å digge seg selv i større grad enn kvinner. Det er mange elementer i det store bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moden dame skrev (2 timer siden):

Takk for svar og refleksjon! Ja, det er noen forskjeller her. Men jeg synes det er noen likheter også, i det å bli kåt av seg selv, eller seg selv i den andres begjærlige blikk.  En av de viktige forskjellene ligger vel som du er inne på i at kvinner oftere faktisk får den type begjærlige blikk enn menn.

Men altså, jeg har vært borti (flere) menn som har vært mer opptatt av å få sende bilder av seg selv, og vise seg frem, enn de er av å bilder. Altså med større glede av å bli begjært enn å begjære. Så det vel variasjon i feltet.

 

Det at menn sender deg bilder av seg i forskjellige utførelser, er det noe som kan tenne deg, om det er en du har en viss conection med? Vilt fremmede er jo ikke akkurat noe gøy for noen uten at det er form for kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 23.58):

Hva slags frekk ting tenner du på som du ikke tør å si??

Blir kåt av kvinner som skriker av smerte 

Anonymkode: 448f3...9d9

Damer med giftering…..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moden dame skrev (På 15.4.2022 den 10.31):

Er tildels enig. Det å bli begjært er sterkt og deilig! Men allikevel: Det er en god del menn som tenner sterkt på å bli sett, vise seg frem, jfr dickpicks og 'se meg sprute'-videoer. Nærmer ikke det seg kvinners 'begjær-meg'-psykologi? Eller er det andre mekanismer bak sånne utslag?

 

Men psykologien bak er forskjellig tror jeg. For kvinnen er det å bli begjæret og vite at hun tenner mannen når hun viser seg frem. Mannen viser ser mer frem for å "flaunte" sin manndom, sin styrke og sin dominans. Se min SVÆRE pikk, se min gigantiske sprut. Mannen er ute etter å vise frem "musklene" sine, for å vise styrke og at han har noe å tilby (kvinner derimot tenner jo lite på dette, vi vil heller se faktiske muskler i en stram t-skjorte og kjenne musklene sin kontroll over oss, men men) 

Mannen ønsker å vise styrke når han tar kuk-bilder. Han er mest opptatt av å vise frem sin dominans/styrke og er mindre opptatt av å tenne kvinnen ved å vise seg frem . Kvinnen derimot er mer opptatt av å tenne mannen, bli begjæret, vil vite at han tenker på henne, fantaserer om henne osv. Mannen tenner mest på handlingen med å sende bildet, kvinnen tenner mest på mannens reaksjon når han får bildet  Både mannen og kvinnen er altså mer opptatt av mannens følelser i disse sensorene. 

Anonymkode: 63107...ce2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite, gretne, tobakks røykende bleike norske feminist kjærringer.

Anonymkode: 2b457...a07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy skrev (På 12.4.2022 den 9.08):

Vet ikke om den er så frekk, men damer i stringtruser tenner meg skikkelig. Spesielt når det synes gjennom klæra... Det er glede! 

Da er vi to... Fantastisk syn det å skimte en string under en litt for tettsittende tights. Eller en stringtrusekant som stikker litt over buksekanten.

Anonymkode: 3c45d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som tenner meg voldsomt er å selv gå i stringtruse, gjerne under en relativt gjennomsiktig 2xu-tights. Det hender jeg går tur med dette. Tenner også utrolig på å ha photoshooter i naturen med forskjellige stringtruser og gjerne helt naken også, og avslutte med en skikkelig omgang med høyrehånden. (Jeg gjør dette steder jeg 99% sikkert ikke blir oppdaget, har ingen ønske om å prakke dette synet på utenforstående.

Som nevt over så elsker jeg å kunne se stringtruser på flotte kvinnerumper, jeg kan godt finne på å følge etter damer på gaten som har dette (huff, dette hørtes veldig stalker-aktiv ut, men holder meg på god avstand og vil bare nyte synet).

 

Anonymkode: 3c45d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...