Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Paperwall skrev (1 minutt siden):

Det er ingen innrømmelse, men i et opptak sier Heard til Depp at han har vært voldelig mot henne uten at han sier henne i mot. 

Og dette med fingeren, tror folk virkelig at det var vinflasken som Heard kastet som var årsaken til skaden? Det er mer sannsynlig at han har gjort det i ruspåvirket tilstand, det virker mer sannsynlig mtp det som skjedde senere, referer til at han skrev ting på veggen med eget blod. 

Og igjen, jeg forsvarer ikke Amber, og er enig med at hun er svært ustabil. 

Johnny depp er ikke noen helgen men konebanker tror jeg ikke at han er. 

Vær så snill sett deg litt mer inn i saken 🙏. Johnny er musiker og spiller gitar. Så hvorfor skulle han kutte fingrene sine.?? Han forklarer dette i retten. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne Amber Heard har vel barn nå? Håper i så fall at barnevernet der borte følger veldig godt med. Dama er åpenbart ikke mentalt frisk.

Endret av clyde
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (Akkurat nå):

Johnny depp er ikke noen helgen men konebanker tror jeg ikke at han er. 

Vær så snill sett deg litt mer inn i saken 🙏. Johnny er musiker og spiller gitar. Så hvorfor skulle han kutte fingrene sine.?? Han forklarer dette i retten. 

Hva du tror er ikke helt relevant, det forstår du? Samme som jeg skulle sagt at jeg ikke tror Amber er en mishandler. 

Hvorfor er det utenkelig at han har skadet seg selv? At han spiller gitar/er musiker er irrelevant. Han kan ha gjort det i affekt. Han kan ha vært ruspåvirket, mest sannsynlig var han det også. Han er ikke den første som har skadet seg selv. Han har skadet seg selv i flere år ved å misbruke narkotiske stoff. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dillyduzit skrev (14 timer siden):

Jeg anbefaler deg å se sammenligningen mellom hvordan hun gikk frem vs Gone Girl filmen, tilfeldighetene er slående like. 

Om du virkelig anbefalte fiksjonsfilmen Gone Girl? Som en slags bevis? 😂
Men du er ikke den første som skal trekke inn "gone Girl". La meg si det sånn: hva er mer sannsynlig at en kvinne i 20-årene har utviklet en årelang plan for å ødelegge mannen sin: inkludert falske overgrep, iscenesettelse av bevis, tukling med opptak osv., eller at en med en historie med sinneproblemer og rusproblemer ble blackout full og slo henne?
 

Skal ingen snakke om at Depp innrømmer på opptak at han kuttet sin egen finger?? Glem det, det er vel sikkert manipulert det kli

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Depp har vært et ganske enkelt offer i og med at han har vært så ruspåvirka. Og jeg tenker også lutt at en 58 år gammel mann må ta ansvar for hvem han er sammen med, han burde ha visst bedre. Om det hadde vært snakk om en kvinne som hadde vært sammen med en crazy fyr så hadde hun blitt kalt en dum bitch og ikke fått noe sympati.

Med det sagt er jeg ikke helt uten sympati for han men at dette ender i retten er litt, flaut for å si det midt. Som TMZ sa så er nok karrieren hans ganske så ødelagt etter dette uansett utfall. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clyde skrev (18 minutter siden):

Denne Amber Heard har vel barn nå? Håper i så fall at barnevernet der borte følger veldig godt med. Dama er åpenbart ikke mentalt frisk.

Å herre! Hun har seriøst kjøpt en baby?? Barnevernet må jo på banen her! 😱😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valyria83 skrev (1 time siden):

Du må forstå psykologien bak det. 

Ikke unormalt å ha drapsfantasier når noen har ødelagt livet ditt. Betyr ikke at man kommer til å handle på det. Depp prøvde å forklare at det var tatt litt ut i fra en monty poyhton sketsj. Dessuten var de meldingene ikke til henne.

Meldingene var stygge men litt forstålig med tanke på hva han har gått igjennom. 

Hvor innrømmer han vold? Den hodedunken? Hør på hele opptakene. Da skjønner du at hun er svært ustabil i hodet og skal slåss når hun ikke får det som hun vil. 

Advokatene hennes spiller skittent. 

 

Enig! 

Johnny: mange demoner fra barndommen. Moren mishandlet faren foran barna. Han har ikke hatt en fin barndom! Tok morens nervemedisiner fra han var 11 år. Hvorfor? Han så at hun slappet av når hun tok medisinene.

Johnny har i nesten hele sitt voksne liv selvmedisinert seg med alko og narko. Men forholdsvis harmløs(ref. INGEN har sett ham være voldelig, eller opplevd det - "bortsett fra" Amber). 

Amber! Borderline diagnose(ref. Shannon Curry). Crazy koko dame!! Filmer sårbar Johnny i hemmelighet. Ler inni kamera når han "driter seg ut". Fysisk og psykisk mishandler ham. Har endret fingertupp "forklaringen" 3 ganger.

Det er så mange lag i denne historien, blir for dumt å uttale seg uten å ha satt seg litt inn i den.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (14 minutter siden):

Å herre! Hun har seriøst kjøpt en baby?? Barnevernet må jo på banen her! 😱😱

Ja, jeg håper virkelig noen tar grep før denne ungen ender opp mishandlet og med psykiske problemer som "moren". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (28 minutter siden):

Jeg tror at Depp har vært et ganske enkelt offer i og med at han har vært så ruspåvirka. Og jeg tenker også lutt at en 58 år gammel mann må ta ansvar for hvem han er sammen med, han burde ha visst bedre. Om det hadde vært snakk om en kvinne som hadde vært sammen med en crazy fyr så hadde hun blitt kalt en dum bitch og ikke fått noe sympati.

Med det sagt er jeg ikke helt uten sympati for han men at dette ender i retten er litt, flaut for å si det midt. Som TMZ sa så er nok karrieren hans ganske så ødelagt etter dette uansett utfall. 

Besynderlig at så mange tror at rettsaken handler om "hvem som var crazy i forholdet". Den handler om at Ms Heard tilsynelatende har kommet med løgner om forholdet etter det var over.

Karrieren hans var mer eller mindre ødelagt før rettsaken. Pga anklagene. Derav rettsak. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (5 minutter siden):

Besynderlig at så mange tror at rettsaken handler om "hvem som var crazy i forholdet". Den handler om at Ms Heard tilsynelatende har kommet med løgner om forholdet etter det var over.

Karrieren hans var mer eller mindre ødelagt før rettsaken. Pga anklagene. Derav rettsak. 

Detaljer gjør jo ikke akkurat saken noe bedre. Så lenge alle eksene og barna til Depp sier det ikke stemmer med hvordan de kjenner han, pluss hennes bakgrunn, så hadde det vært nok for mange av oss. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ingen mener at JD er helt uten skyld. Han har åpenbart gjort klanderverdige ting, han også, mye av det innrømmer han jo selv.

Stridens kjerne er vel om han, under omstendighetene (i et svært destruktivt forhold med en kvinne som selv utøver former for vold) er skyldig i fysisk og seksuelt misbruk av en slik art at det fortjente knusende, offentlig omtale og påfølgende tap av inntekt og ære. 

AH gikk ut i en stor avis og gjorde seg selv til det eneste offeret for vold i nær relasjon. Jeg syns denne rettsaken viser at det ikke er i nærheten av å være hele sannheten, og jeg tror at JD, uansett juridisk utfall, vil ha tjent på å få sin del av historien offentliggjort. Hans rolle som påstått mishandler blir på sett og vis bekreftet all den tid han ruser seg, bruker brutalt språk og kranglene gjentatte ganger blir fysiske i større eller mindre grad. Men AH sin rolle blir også svært mye tydeligere enn den var da hun skrev den kronikken. 

Selv om begge har destruktiv adferd og forholdet framstår på alle måter ødeleggende for dem begge, er det likevel AH som kommer dårligst ut av rettsaken hittil. Hun gikk inn i den som et offer, og han gikk inn som en skurk. Hennes moralske  fallhøyde var langt høyere enn hans- han hadde ikke mer å tape, fra der han sto kunne det nesten bare gå oppover.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er trist
når folk uttaler seg om at det er trist at folk bagatelliserer mld. uten å sette seg inn i historien til menneskene bak, situasjonen, og rettssaken. Les iallefall tråden her før man uttaler seg.

Syns det innlegget til @Paperwall har vært det mest edruelige og konstruktive innspillet i tråden. Disse to menneskene var jo helt tydelig som gift for hverandre. Den ene mer gærn enn den andre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (48 minutter siden):

Detaljer gjør jo ikke akkurat saken noe bedre. Så lenge alle eksene og barna til Depp sier det ikke stemmer med hvordan de kjenner han, pluss hennes bakgrunn, så hadde det vært nok for mange av oss. 

Virker dessverre som det ikke hadde vært nok. For de som har fulgt saken fra tidligere er det ingenting nytt, alt er egentlig oppramsing av ting som har sirkulert og vært kjent i flere år. Likevel virker det som det kom som et bombe for de fleste alt dette som presenteres nå. Kan virke som han var nødt til å brette ut alt, inkludert bokstavelig talt livshistorien,  i en rettsal for å få oppmerksomhet og virke troverdig.

Og at man må gjennom alt av detaljer i en rettsak som dette virker å være the name of the game. Om ikke av han så av forsvarerne. Ser litt tynt ut når forsvaret dumper containerlass med antydende detaljer og han ikke har mer å svare for seg med enn at eks-kona og ungene fortsatt støtter han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hank Amarillo skrev (19 minutter siden):

Virker dessverre som det ikke hadde vært nok. For de som har fulgt saken fra tidligere er det ingenting nytt, alt er egentlig oppramsing av ting som har sirkulert og vært kjent i flere år. Likevel virker det som det kom som et bombe for de fleste alt dette som presenteres nå. Kan virke som han var nødt til å brette ut alt, inkludert bokstavelig talt livshistorien,  i en rettsal for å få oppmerksomhet og virke troverdig.

Og at man må gjennom alt av detaljer i en rettsak som dette virker å være the name of the game. Om ikke av han så av forsvarerne. Ser litt tynt ut når forsvaret dumper containerlass med antydende detaljer og han ikke har mer å svare for seg med enn at eks-kona og ungene fortsatt støtter han.

Alt hadde uansett ikke trengt å være offentlig. Alt rundt Britney rettssakene blant annet var jo ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Alt hadde uansett ikke trengt å være offentlig. Alt rundt Britney rettssakene blant annet var jo ikke det. 

Forskjellen ifht Britney vil være at dette er ærekrenkende anklager som hele offentligheten har fått med seg. Da blir det et poeng ikke bare å vinne en rettsak men å renvaske seg i offentlighetens øyne. Hvem vil ha 'konebanker' som ettermæle?

Forøvrig er det ikke nødvendigvis hans valg at hele rettsaken er offentlig. I USA er det normalen at rettsaker blir filmet og offentliggjort.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de spesielt interesserte kan jeg tipse om podcasten: "Innocent till tipsy".

Mange episoder om Johnny og Amber saken! Denne går i dybden på det meste av det som har kommet frem. I tillegg er en av programlederne tilstede under rettsaken, og legger ut oppsummeringer derfra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som Elon Musk og James Franco ikke kommer til å vitne for Amber. Noen aviser skriver dette. Er ikke 100 % bekreftet enda. 

Stilles spørsmål tegn rundt Tasya (Ambers ex) sitt vitnemål og.?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Hank Amarillo said:

Virker dessverre som det ikke hadde vært nok. For de som har fulgt saken fra tidligere er det ingenting nytt, alt er egentlig oppramsing av ting som har sirkulert og vært kjent i flere år. Likevel virker det som det kom som et bombe for de fleste alt dette som presenteres nå. Kan virke som han var nødt til å brette ut alt, inkludert bokstavelig talt livshistorien,  i en rettsal for å få oppmerksomhet og virke troverdig.

Og at man må gjennom alt av detaljer i en rettsak som dette virker å være the name of the game. Om ikke av han så av forsvarerne. Ser litt tynt ut når forsvaret dumper containerlass med antydende detaljer og han ikke har mer å svare for seg med enn at eks-kona og ungene fortsatt støtter han.

Dette du sier stemmer jo ikke - det er jo faktisk helt motsatt. Amber's forsvarere klamrer seg til halmstrå, hvor det blir mer og mer tydelig at hun har ekstreme mentale problemer og personlighetsforstyrrelse som taler til Depp sin fordel da all oppførsel han beskriver, og som vises på lydopptak, er typisk. Hun har tatt en haug av lydopptak (og det har han også), men hun har aldri fått noe som helst opptak av at han er voldelig mot henne - det nærmeste er et opptak hvor han er sint og slår igjen skapdører på kjøkkenet. Dette er skjulte lydopptak, og hun påstår at volden skjedd hyppig i løpet av forholdet. I tillegg lyver hun om concealeren hun påstår at hun hadde i veska gjennom hele forholdet, dette er bevist av produsenten av sminken selv. Den ble ikke produsert før året etter de ble skilt. 

I tillegg har du flere vitner som sier at de snakket med henne på nært hold dagen etter flere av de påståtte voldshebdelsene, hvor hun påstår at ansiktet var hovent og fullt av blåmerker, men alle disse vitnene sier at de aldri så spor til noe slikt. De fleste vitnene sier også at de har opplevd henne som dramatisk, frekk og til tider. Aggressiv. Depp blir oftest omtalt som rolig og lavmælt. 

Det er også et lydklipp etter at fingeren ble kuppet av, hvor legen leter etter tuppen av fingeren rundt i leiligheten sammen med sykepleier. Amber høres i bakgrunnen hvor hun gjentar at hun ikke mente å skade ham etc. 

Jeg forstår ikke hvordan du vinkler det til at Depp kun lener seg på ekskona og barna - det er helt fullstendig feil. 

  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

utakulanini skrev (10 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvordan du vinkler det til at Depp kun lener seg på ekskona og barna -

Det jeg gjør jeg heller ikke. Innlegget mitt er et svar til et tidligere innlegg som foreslår at dette ville vært nok for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utakulanini skrev (9 minutter siden):

Dette du sier stemmer jo ikke - det er jo faktisk helt motsatt. Amber's forsvarere klamrer seg til halmstrå, hvor det blir mer og mer tydelig at hun har ekstreme mentale problemer og personlighetsforstyrrelse som taler til Depp sin fordel da all oppførsel han beskriver, og som vises på lydopptak, er typisk. Hun har tatt en haug av lydopptak (og det har han også), men hun har aldri fått noe som helst opptak av at han er voldelig mot henne - det nærmeste er et opptak hvor han er sint og slår igjen skapdører på kjøkkenet. Dette er skjulte lydopptak, og hun påstår at volden skjedd hyppig i løpet av forholdet. I tillegg lyver hun om concealeren hun påstår at hun hadde i veska gjennom hele forholdet, dette er bevist av produsenten av sminken selv. Den ble ikke produsert før året etter de ble skilt. 

I tillegg har du flere vitner som sier at de snakket med henne på nært hold dagen etter flere av de påståtte voldshebdelsene, hvor hun påstår at ansiktet var hovent og fullt av blåmerker, men alle disse vitnene sier at de aldri så spor til noe slikt. De fleste vitnene sier også at de har opplevd henne som dramatisk, frekk og til tider. Aggressiv. Depp blir oftest omtalt som rolig og lavmælt. 

Det er også et lydklipp etter at fingeren ble kuppet av, hvor legen leter etter tuppen av fingeren rundt i leiligheten sammen med sykepleier. Amber høres i bakgrunnen hvor hun gjentar at hun ikke mente å skade ham etc. 

Jeg forstår ikke hvordan du vinkler det til at Depp kun lener seg på ekskona og barna - det er helt fullstendig feil. 

Enig. Virker som noen i tråden holder seg fast i tabloid overskrifter. 

Amber sitt PR team har lekket masse dritt siden 2016.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...