Gå til innhold

Hva slags julekort sender dere ut?


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøper papp som jeg klipper ut i passe str slik at det kan brettes i to med plass til barna inni. Lager det fint på forsiden. Bruker forskjellige teknikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest'n

Jeg sender i år ut julekort med bilde av meg og kjæresten min til besteforeldrene og foreldrene våre. Sånt synes de er SÅ koselig :) De vil bli bestilt i en fotobutikk..

Og til venner og kjente blir det hjemmelagde kort med teknikken stempling. Har ikke prøvd dette før, så resultatet kan bli spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det kort med bilde av bikkja. Det har det vært de siste årene. Har ikke tatt bilde ennå. Får sette på henne ei rød sløyfe eller noe i den duren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde alltid julekortene selv, men de siste par årene har jeg sluttet å sende julekort. Jeg er kanskje gnien og sær, men synes ikke det er så koselig å sende ut julekort for veldig mye penger til slekt og venner langt unna når man ikke får et takk engang eller en hilsen i retur. Jeg sendte og sendte i flere år, men til slutt gadd jeg ikke mer. Ingen som kommenterte at de hadde fått kort av meg engang.

Så det blir kun en liten hilsen til de nærmeste. Vet ikke om jeg rekker å lage dem selv enda, det får jeg se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg som har ansvar for julekortene i familen, men hvis det var meg så hadde jeg nok kjøpt hallmark sine nydelige kort som er dobble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så mange som var flinke og lagde julekortene selv...! Er veldig fornøyd med meg selv hvis jeg i det hele tatt får sendt julekort, jeg! Joda, jeg får som regel sendt. Kjøper sånne pakker med flere, noen enkle og noen doble. Skriver vel en 10-15 kort. Må da være veldig tidkrevende å lage alle disse kortene i tillegg til å skrive de!! Lagde invitasjonene til byllupet selv, det tok tid, ja. Men det er jo ekstra koselig å motta kort som avsender har laget selv, føler at de har lagt litt ekstra i det! Kanskje jeg kan lage noen få! :-) Det er jo koselig å ha noe å pusle med da, i mørke forblåste høstkvelder :) Nå ble jeg jammen litt inspirert! Trenger jo ikke være så innvikla heller for at det skal bli pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper papp som jeg klipper ut i passe str slik at det kan brettes i to med plass til barna inni. Lager det fint på forsiden. Bruker forskjellige teknikker.

:overrasket: Det må jammen gå med mye papp :overrasket:

Får du barna i retur etter jul? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat
Oi så mange som var flinke og lagde julekortene selv...! Er veldig fornøyd med meg selv hvis jeg i det hele tatt får sendt julekort, jeg! Joda, jeg får som regel sendt. Kjøper sånne pakker med flere, noen enkle og noen doble. Skriver vel en 10-15 kort. Må da være veldig tidkrevende å lage alle disse kortene i tillegg til å skrive de!! Lagde invitasjonene til byllupet selv, det tok tid, ja. Men det er jo ekstra koselig å motta kort som avsender har laget selv, føler at de har lagt litt ekstra i det! Kanskje jeg kan lage noen få! :-) Det er jo koselig å ha noe å pusle med da, i mørke forblåste høstkvelder :) Nå ble jeg jammen litt inspirert! Trenger jo ikke være så innvikla heller for at det skal bli pent!

behøver jo ikke å lage alle, lag til den nærmeste familien! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper papp som jeg klipper ut i passe str slik at det kan brettes i to med plass til barna inni.

Så fint at det er plass til barna dine i papp og at du sender de. Det var morsomt. Jeg har aldri sendt julekort, men i år skal jeg jaggu gjøre det. LHL-kortene, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender doble kort hvor jeg skriver litt personlig tekst i tillegg til den vanlige julehilsnen. Pleier å kjøpe noen fine kort hvis jeg er i utlandet på høsten, da sender jeg ikke ut det samme som "alle andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...