Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har du opplevd det? Hvordan forløp det? Syntes definisjonene for voldtekt kan være vanskelige å vurdere i forhold til egne opplevelser. Har en partner som har «mast» seg til sex og jeg har gitt etter etter flere nei og grått mens han har holdt på. 

Anonymkode: e085e...aab

Ser at du har fått masse svar av den sedvanlige og totalt intetsigende KG-typen: «Buhuuu, stakkars deg for det du har opplevd!» og «Buhuuu, stakkars meg for det jeg har opplevd!».

Men ingenting konstruktivt. Vel, gode gamle onkel CS kommer som vanlig til unnsetning…

Det du bør spørre deg om er hvorfor han ønsket ha sex med deg når du ikke hadde lyst.

Å fokusere på at han hadde sex med deg mens du ikke ville er å gripe inn for sent i prosessen. Feilen har nemlig allerede inntruffet på det tidspunktet.

Du er sammen med en fyr som vil ha sex med noen (deg) som ikke vil ha sex med ham. Det er dette som er problemet – hva som skjer når du til slutt gir etter for maset hans er bare en konsekvens.

Men altså: Hvorfor vil han ha sex med deg på tross av at du ikke har lyst? Det normale ville jo være at han mistet lysten på deg, og eventuelt fant seg en annen dame hvis din manglende lyst ikke er til å leve med?

Og hvis du tenker litt gjennom dette spørsmålet vil du til slutt innse det åpenbare: Denne fyren må du komme deg bort fra.

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Ser at du har fått masse svar av den sedvanlige og totalt intetsigende KG-typen: «Buhuuu, stakkars deg for det du har opplevd!» og «Buhuuu, stakkars meg for det jeg har opplevd!».

Men ingenting konstruktivt. Vel, gode gamle onkel CS kommer som vanlig til unnsetning…

Det du bør spørre deg om er hvorfor han ønsket ha sex med deg når du ikke hadde lyst.

Å fokusere på at han hadde sex med deg mens du ikke ville er å gripe inn for sent i prosessen. Feilen har nemlig allerede inntruffet på det tidspunktet.

Du er sammen med en fyr som vil ha sex med noen (deg) som ikke vil ha sex med ham. Det er dette som er problemet – hva som skjer når du til slutt gir etter for maset hans er bare en konsekvens.

Men altså: Hvorfor vil han ha sex med deg på tross av at du ikke har lyst? Det normale ville jo være at han mistet lysten på deg, og eventuelt fant seg en annen dame hvis din manglende lyst ikke er til å leve med?

Og hvis du tenker litt gjennom dette spørsmålet vil du til slutt innse det åpenbare: Denne fyren må du komme deg bort fra.

Mister dere virkelig lysten på dama bare fordi hun ikke er tilgjengelig midt på natta og ikke vil ha særskilte former for sex når som helst? Da stikker ikke forholdet dypt nok.

Ellers må jeg applaudere innlegget, og er enig med resten av det du skriver.

• Liker 4
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden):

Mister dere virkelig lysten på dama bare fordi hun ikke er tilgjengelig midt på natta og ikke vil ha særskilte former for sex når som helst? Da stikker ikke forholdet dypt nok.

Ellers må jeg applaudere innlegget, og er enig med resten av det du skriver.

Hvis det skjer en enkelt gang, så nei – selvfølgelig ikke.

Men det som virker å stikke under her er denne seiglivede løgnen, som forlengst er slått ihjel av statistikk og forskning men som bare ikke vil dø, om at "voldtekt begås av helt vanlige menn". Og dermed at en mann altså kan voldta deg og fremdeles være normal.

Vel, nei, det har han da bevist at han ikke er.

For en ting er at normale menn ikke voldtar. Men dette er ikke hele historien. Langt mer fundamentalt: En normal mann reagerer med vemmelse på å skulle ha sex med en som ikke ønsker det. Det er rett og slett ekkelt.

Det er også derfor prostituerte er nødt til å late som om de nyter sexen de selger. Det spiller faktisk en vesentlig rolle. For denne opplevelsen er en helt essensiell del av en normal manns seksualitet.

Det er noe avvikende ved en mann som i det hele tatt ønsker å ha sex med en dame som gråter og ikke vil.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har du opplevd det? Hvordan forløp det? Syntes definisjonene for voldtekt kan være vanskelige å vurdere i forhold til egne opplevelser. Har en partner som har «mast» seg til sex og jeg har gitt etter etter flere nei og grått mens han har holdt på. 

Anonymkode: e085e...aab

Loven i dag sier noe i retning av at det er voldtekt hvis han virker truende eller burde forstått at du var redd. (Uaktsom voldtekt). Mulig det du opplever regnes som voldtekt, men jeg er ikke 100% sikker.

Jeg vet ikke om dette ville blitt regnet som voldtekt i norsk rett pr i dag, men jeg vet at det er veldig langt fra ok. I mitt hode er det jevngodt med voldtekt å ligge med noen som helt åpenbart ikke vil og som gråter.

• Hjerte 1
Skrevet
ClausSaus skrev (12 minutter siden):

Hvis det skjer en enkelt gang, så nei – selvfølgelig ikke.

Men det som virker å stikke under her er denne seiglivede løgnen, som forlengst er slått ihjel av statistikk og forskning men som bare ikke vil dø, om at "voldtekt begås av helt vanlige menn". Og dermed at en mann altså kan voldta deg og fremdeles være normal.

Vel, nei, det har han da bevist at han ikke er.

For en ting er at normale menn ikke voldtar. Men dette er ikke hele historien. Langt mer fundamentalt: En normal mann reagerer med vemmelse på å skulle ha sex med en som ikke ønsker det. Det er rett og slett ekkelt.

Det er også derfor prostituerte er nødt til å late som om de nyter sexen de selger. Det spiller faktisk en vesentlig rolle. For denne opplevelsen er en helt essensiell del av en normal manns seksualitet.

Det er noe avvikende ved en mann som i det hele tatt ønsker å ha sex med en dame som gråter og ikke vil.

Helt enig. Normale menn voldtar ikke. Voldtektsmenn har en alvorlig logisk brist i hjernen og ofte psykopatiske trekk ved at de ikke evner å ha empati med den de voldtar. Noen har også en pervers form for seksualitet ved at de nyter andres lidelse. 

Problemet er at rettsvesenet i dag ikke gjør en dritt med det. For eksempel, burde voldtekten av den 17 år gamle ukrainske flyktningen aldri ha skjedd. Mannen var anmeldt 11 (!) ganger tidligere for voldtekt, og politiet innrømmer NÅ at han burde ha sittet inne for lengst. Elleve anmeldelser av en og samme mann resulterte i ingenting, og banet vei for flere voldtekter. Kvinner blir ikke trodd, uansett hvor mye bevis og innrømmelser det er i saken. Så lenge rettsvesenet, særlig meddommere, fokuserer på offerets feil og mangler i stedet for å plassere ansvaret der det hører hjemme, kommer vi ingen vei. Da vil livsløgnen om at "alle menn kan voldta" leve videre i beste velgående. Dessverre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at ts gråter når hun har sex, det må hun slutte med, for det er direkte turnoff.

Anonymkode: 03763...d15

AnonymBruker
Skrevet

At gubben maser seg til sex er ikke greit. Men ser ikke det som noe overgrep, med mindre det ligger en form for trussel inne i bildet. Men jeg tenker damer må bli flinkere til å være litt mer tydelig. Og sette ned foten iht de grensene man har. Hvis en mann ikke klarer å respektere deg, så bør du jo vurdere om han er noe for deg. Å gråte når man har sex, er jo et dårlig tegn for forholdet 

Anonymkode: 4220b...b81

Skrevet
ClausSaus skrev (5 timer siden):

Rett og slett et utrolig godt innspill. 👏👏👏

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Problemet er at ts gråter når hun har sex, det må hun slutte med, for det er direkte turnoff.

Anonymkode: 03763...d15

Jeg håper dette er fleip, eller et ønske om å provosere. 

Ja det BURDE virkelig være turnoff. Så turnoff at menn ikke gjennomfører sex med en kvinne som ikke vil, og som gråter. Det er noe galt med menn som har sex med en kvinne som ikke vil, og som gråter. Det er voldtektsmenn som gjør slikt.

Må bare tillegge: De aller fleste menn ville aldri ha ønsket sex med en uvillig kvinne som gråter. DET er å være en normal og bra mann. 

Endret av Trolltunge
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

MAS PÅ MEG - Jeg lover det vil være gledestårer ♥️

Anonymkode: c4140...e2b

HAHAHA! Så å være ei masete kjerring er greit, så lenge det er sex jeg maser om? Da har jeg lært noe nytt i dag! 

Anonymkode: f3262...82d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange er slitne når de nettopp har fått barn. Likevel sier vi gjerne ja for husfredens skyld. Det er ikke greit. Burde vi ha gått? Mannen synes jo han gjør rett. Mange her i tråden synes han gjør rett. Vi tenker at det er jo bare akkurat nå i den verste babyperioden. De sier man skal ikke gå fra hverandre første året etter fødsel. Det blir jo bra etterpå. Tenker ikke på at det er mangel på søvn som er problemet, men overgrepet og mangel på respekt som er problemet. Og DET kommer ikke av fødselen 😡😡😡🤬🤬🤬 Jeg opplevde heldigvis ikke voldtekter. Kun masing og silent treatment og sur mann om han ikke fikk sitt. Heldigvis eks nå! De dreper sexlysten ved å gjøre det om til en plikt. Heldigvis kom sexgleden tilbake da det ble slutt.

Anonymkode: 533c3...93b

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...