Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Trolltunge skrev (8 minutter siden):

Man skal ikke mase seg til sex. Man skal inspirere og pirre til sex. I det man istedenfor å gå korrekt frem begynner å mase om sex ødelegger man selvsagt den andres lyst på sex med deg. 

Eller sagt på en annen måte, da er en ikke lenger attraktiv og bør vurdere forholdet. Kanskje det bør åpnes eller avsluttes.

Endret av Flintis
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frk Midnattsol skrev (3 timer siden):

Jeg jobber med overgrepsoffere, både langvarige overgrep, og mer typiske voldtekter. Det jeg veldig ofte ser, er at hos disse kvinner, så skjer det noe med deres seksualitet. Kort fortalt så danner de ofte en, helt ubevisst, oppfatning av at deres seksualitet bare er noe som andre kan bruke for denne andres nytelse og fornøyelse. Dette er med på å redusere ditt eget seksuelle "selv", og når det skjer, begynner vi å bevege oss på veldig farlig grunn. Da skjer det ofte at egne grenser, lyster, behov osv, blir redusert, og får mindre og mindre plass, mens oppfatningen av at man skal tilfredsstille andre, kommer i først rekke. 

Ja, i forhold har man ofte forskjellige behov i forskjellige faser, men samtidig så er man ansvarlig for sin egen seksuelle helse. Med det mener jeg at hvis din partner ønsker sex, og du ikke, så må han faktisk ta ansvar selv å fremme denne nytelsen. Det samme gjelder for deg. Hvis du føler for sex i en eller annen sammenheng, og han ikke ønsker det, så er det ditt eget ansvar å oppnå denne nytelsen, eller la være for den saks skyld. Det er aldri den andres ansvar å være eneforvalter av sin partners seksuelle helse. Klart de fleste par opplever dette som en svært gjensidig del av et forhold, og slikt skal det jo være, men man skal aldri tvinge sin partner eller andre til noe for egen tilfredsstillelse. 

Et individ skal aldri være helt avhengig av andre for å oppleve lykke, ei heller den seksuell lykken. 

Hmmm... nå er det mange som irriterer seg over at partner tifredstiller seg selv også, hva med dem i dette bildet?

AnonymBruker
Skrevet

Ja det var derfor jeg gikk fra min eks. 

Jeg hadde i lang tid fortalt ham på ulike måter, både under sex og utenfor seksuelle situasjoner, at hans mas og press om analsex ødela min lyst på sex med ham gradvis. Han lovet stadig bedring angående dette, men straks vi hadde sex og han ble kåt begynte han å plukke meg i rumpa eller liksom prøve å snike penis inn der. Selv at jeg ble rasende og avsluttet sex, eller direkte slo hendene hans bort fra rumpa, fikk ham ikke til å slutte med det. Var kanskje "flink" en gang eller to, og så var det på'an igjen med det samme. 

Så gikk det galt. Han var litt full, jeg lå på magen, og han benyttet da sjansen til å trenge inn i meg analt. Jeg protesterte både verbalt og ved å prøve å få ham av meg, men jeg var 57 kg og han 100 kg. Da hodet mitt innså at han ikke sluttet uansett gikk jeg også helt i freeze tilstand. Det var ekstremt traumatisk. Så store smerter at kroppen gikk helt i sjokktilstand, og også mentalt for mye å takle. Det var rett og slett en grusom voldtekt. 

Mannen hevdet at dette var å ha gjort en feil. En feilvurdering. Noe jeg burde tilgi. Traumer ved den opplevelsen sitter fremdeles i kroppen min, og det tok meg lang tid å klare å nyte sex igjen. Enda lengre tid å tåle at min NYE kjæreste kom i nærheten av rumpa med penis eller hender. 

For klart at dette ikke var en liten feil jeg burde tilgi. Det var en fullbyrdet voldtekt, og ekstra fælt nesten at det var en mann som hevdet å elske meg. 

Jeg gikk fra ham selvfølgelig. Han ødela ikke bare vårt forhold og all tillit mellom oss, min seksualitet var skadet alvorlig etter dette, og jeg trodde lenge at jeg aldri kunne klare å ha sex igjen.

Heldigvis traff jeg altså min mann senere, og han hjalp meg til å bli trygg igjen, ved å veldig tydelig vise at han aldri selv ønsket å gjøre noe som ga meg ubehag. Så trygg har jeg blitt på ham gjennom årene at jeg faktisk også kan ha analsex innimellom. Når jeg føler for det og tar initiativ til det. Jeg vet at min mann aldri vil gjøre meg vondt. 

Min eks, han er en voldtektsmann jeg ikke har noen gode følelser igjen for. Det er fremdeles vondt å tenke på det. Vi var sammen fem år, og det burde iallefall være noen gode minner, men alt annet enn den opplevelsen og presset i forkant er visket ut, og jeg blir dårlig av å tenke på ham. 

Anonymkode: 4f6c4...6be

• Liker 1
  • Hjerte 11
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner egentlig ikke hva dere gjør i et forhold der ting spriker så mye. Du har ikke sexlyst mens han har stor sexlyst. Det blir jo bare tull og frustrasjon og ingenting godt kommer utav det.

Står jo ingenting om at TS har lav sexlyst? Det eneste det står er at de ikke har hatt lyst på sex samtidig.

Anonymkode: 1ba4b...425

• Liker 5
Skrevet
Flintis skrev (15 minutter siden):

Eller sagt på en annen måte, da er en ikke lenger attraktiv og bør vurdere forholdet. Kanskje det bør åpnes eller avsluttes.

Det er da helt normalt å ikke ha lyst alltid, selv om man har normal til god lyst. 

Både jeg og min kjære må tåle avslag innimellom, og respekterer selvfølgelig det. Ja så stor respekt har vi egentlig for det at det ikke utspiller seg til å måtte gi tydelig avslag. Vi kjenner hverandre så godt at vi kjapt leser hverandres respons i forhold til om den andre har lyst på sex eller ikke, og lar være å prøve videre dersom vi merker at den andre ikke har energi til det. Så riktigere å si at vi begge må legge oss kåt innimellom, uten at det er et problem. Det er naturlig, selv om vi begge to har god lyst generelt. 

At jeg, eller han, innimellom ikke ønsker sex betyr absolutt ikke at vi ikke at vi ikke lenger tenner på hverandre. Det betyr bare at vi også kan være slitne eller dårlige, og ikke ønske sex akkurat da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Frk Midnattsol said:

Jeg jobber med overgrepsoffere, både langvarige overgrep, og mer typiske voldtekter. Det jeg veldig ofte ser, er at hos disse kvinner, så skjer det noe med deres seksualitet. Kort fortalt så danner de ofte en, helt ubevisst, oppfatning av at deres seksualitet bare er noe som andre kan bruke for denne andres nytelse og fornøyelse. Dette er med på å redusere ditt eget seksuelle "selv", og når det skjer, begynner vi å bevege oss på veldig farlig grunn. Da skjer det ofte at egne grenser, lyster, behov osv, blir redusert, og får mindre og mindre plass, mens oppfatningen av at man skal tilfredsstille andre, kommer i først rekke. 

Ja, i forhold har man ofte forskjellige behov i forskjellige faser, men samtidig så er man ansvarlig for sin egen seksuelle helse. Med det mener jeg at hvis din partner ønsker sex, og du ikke, så må han faktisk ta ansvar selv å fremme denne nytelsen. Det samme gjelder for deg. Hvis du føler for sex i en eller annen sammenheng, og han ikke ønsker det, så er det ditt eget ansvar å oppnå denne nytelsen, eller la være for den saks skyld. Det er aldri den andres ansvar å være eneforvalter av sin partners seksuelle helse. Klart de fleste par opplever dette som en svært gjensidig del av et forhold, og slikt skal det jo være, men man skal aldri tvinge sin partner eller andre til noe for egen tilfredsstillelse. 

Et individ skal aldri være helt avhengig av andre for å oppleve lykke, ei heller den seksuell lykken. 

Jeg ble seksuelt misbrukt som barn, og dette skjedde 100% med meg. Jeg lå med mange menn i tenårene bare fordi jeg ville bli likt. Jeg fikk ingenting ut av sexen.

Så havnet jeg i et forhold med en mann som var mye sint, og jeg endte opp med å bruke sex for å få ham i godt humør. Rett etter sex var han i hvert fall aldri sint. Jeg utviklet vaginisme og hadde vondt og blødde hver gang vi hadde sex.

Tror du det finnes en vei tilbake?

Anonymkode: e2e04...3d4

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor er dere sammen med noen dere ikke vil ha sex med? Hvorfor skal noen måtte mase seg til noe så naturlig som sex i et forhold?

Anonymkode: f558d...d5e

Så hvis man er i et forhold, bør man ha sex akkurat når det passer partneren, eller betyr det at man ikke har lyst på sex med vedkommende i det hele tatt? Ja, det var avansert logikk. 🙄

Jeg syntes det ble litt vel mye da jeg gjorde meg klar til å dra på legevakten med en arm som viste seg å ha et relativt stygt brudd, mens min daværende kjæreste gjerne ville at vi skulle ha sex før jeg gikk. At jeg ikke ville ha sex da, fordi armen verket, betydde ikke at jeg aldri ville ha sex.

Anonymkode: 4b207...846

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Står jo ingenting om at TS har lav sexlyst? Det eneste det står er at de ikke har hatt lyst på sex samtidig.

I et forhold så finner man tid og samarbeider om det som er bindeleddet og ikke sier det passer ikke, vil ikke, skal ikke osv. hver eneste gang. Da er man ikke kompatibel og man skaper seg selv store problemer på sikt. Min oppfatning forsterkes ved at hun føler seg tvunget til sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En tidligere kjæreste brukte glidemiddel, smurte seg og meg inn med kremen. Det var natt å jeg lå å sov. Han presset seg inn i meg, å sprutet. Han hadde en stor penis, jeg fikk sår og blødde. Jeg ble redd, lå helt stille til han var ferdig. Han tørket meg med en klut etterpå.

Anonymkode: 04a3e...992

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden):

I et forhold så finner man tid og samarbeider om det som er bindeleddet og ikke sier det passer ikke, vil ikke, skal ikke osv. hver eneste gang. Da er man ikke kompatibel og man skaper seg selv store problemer på sikt. Min oppfatning forsterkes ved at hun føler seg tvunget til sex. 

Du legger veldig mye info til grunn som ikke står noe sted bare fordi du helst vil skylde på TS. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du legger veldig mye info til grunn som ikke står noe sted bare fordi du helst vil skylde på TS. 

Her har vi bare fått hennes side og ikke mannens side. Mye tyder på at han har lyst og er frustrert for lite sex og dermed nesten forgriper seg på henne. Det er også mye som tyder på at dette har pågått en tid for alle som får sine behov dekket klarer noen dager uten om noe kommer i veien, men i et parforhold bør det jo være av begges interesse at slike "lystbetonte" ting blir oppfyllt? Her er det tydelig at det ikke skjer og da er det for meg litt rart at hun befinner seg i dette forholdet når hun da ikke finner rom til noe som er helt normalt og nødvendig i et forhold (ihvertfall for hans del). 

Jeg registrer også at mange damer synes det er en menneskerett å ha et sexløst forhold selv partneren tydelig ønsker det. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Her har vi bare fått hennes side og ikke mannens side. Mye tyder på at han har lyst og er frustrert for lite sex og dermed nesten forgriper seg på henne. Det er også mye som tyder på at dette har pågått en tid for alle som får sine behov dekket klarer noen dager uten om noe kommer i veien, men i et parforhold bør det jo være av begges interesse at slike "lystbetonte" ting blir oppfyllt? Her er det tydelig at det ikke skjer og da er det for meg litt rart at hun befinner seg i dette forholdet når hun da ikke finner rom til noe som er helt normalt og nødvendig i et forhold (ihvertfall for hans del). 

Jeg registrer også at mange damer synes det er en menneskerett å ha et sexløst forhold selv partneren tydelig ønsker det. 

Det er ikke å nesten forgripe seg når han maser så mye at partneren til slutt gir opp og blir liggende å gråte mens han bruker henne til å tilfredsstille seg selv. Han kunne tatt seg en runk og avslutta forholdet om han går med blåballer hele tiden.

Hvordan i alle dager kan det være opphissende å penetrere en gråtende kjæreste som ikke ønsker sex akkurat da? 🤮

Det er som oftes to parter i et forhold. Det er like fullt den som synes de har for lite sex sitt ansvar å eventuelt avslutte relasjonen.

• Liker 8
Skrevet
C8H10N4O2 skrev (2 minutter siden):

Det er ikke å nesten forgripe seg når han maser så mye at partneren til slutt gir opp og blir liggende å gråte mens han bruker henne til å tilfredsstille seg selv. Han kunne tatt seg en runk og avslutta forholdet om han går med blåballer hele tiden.

Hvordan i alle dager kan det være opphissende å penetrere en gråtende kjæreste som ikke ønsker sex akkurat da? 🤮

Det er som oftes to parter i et forhold. Det er like fullt den som synes de har for lite sex sitt ansvar å eventuelt avslutte relasjonen.

Det skjønner ikke jeg heller, men jeg vet at mange menn har nesten null sjanser for å finne seg ei ny så sånn sett kan jeg se litt av den frustrasjonen uten at jeg sier at dette er grunnen. 

Jeg tror noen er såpass enkle at de er fornøyde bare de selv kommer selv om dama tilsynelatende ikke har det bra. For min del er det helt avtennende og hun hadde nok sluppet mas fra meg overhodet da jeg hadde flyttet ut. 

Hva er vitsen med et forhold når man må runke hele tiden? Er ikke et forhold basert på noe gjensidig? 

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det en del ganger når jeg er full, selv om jeg har sagt nei mange ganger, og gråter også. Tror ikke dette er så uvanlig, dessverre.

Anonymkode: ac086...d36

• Hjerte 1
Skrevet
Trolltunge skrev (40 minutter siden):

Det er da helt normalt å ikke ha lyst alltid, selv om man har normal til god lyst. 

Både jeg og min kjære må tåle avslag innimellom, og respekterer selvfølgelig det. Ja så stor respekt har vi egentlig for det at det ikke utspiller seg til å måtte gi tydelig avslag. Vi kjenner hverandre så godt at vi kjapt leser hverandres respons i forhold til om den andre har lyst på sex eller ikke, og lar være å prøve videre dersom vi merker at den andre ikke har energi til det. Så riktigere å si at vi begge må legge oss kåt innimellom, uten at det er et problem. Det er naturlig, selv om vi begge to har god lyst generelt. 

At jeg, eller han, innimellom ikke ønsker sex betyr absolutt ikke at vi ikke at vi ikke lenger tenner på hverandre. Det betyr bare at vi også kan være slitne eller dårlige, og ikke ønske sex akkurat da. 

Jeg så for meg de tilfellene der det du kaller inspirere og pirre til sex ikke lenger er ønsket og da blir oppfattet som utidig mas. Opplever en dette over tid bør en ta hintet, at en ikke lenger er attraktiv og gi seg og vurdere forholdet.

Mannen din og deg tror jeg har et fint forhold for dere slik du beskriver det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes helt ærlig litt synd på mannfolk jeg. Vil de ha sex så er det galt, og vil de ikke ha sex så er det galt også. 

Det er jammen ikke lett å gjøre oss damer fornøyde. 

Anonymkode: 6a273...244

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes helt ærlig litt synd på mannfolk jeg. Vil de ha sex så er det galt, og vil de ikke ha sex så er det galt også. 

Skal vel ikke tvinge seg inn i oss fordet? Nei, er faen i meg nei.

Anonymkode: ac086...d36

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja. Skulle prøve analsex med exn i 2009. Jeg synes det var vondt å ba han gi seg. Men han bare fortsatte. Å da ble det ikke frivillig lenger fra min side 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså voldtekt eller ikke. Trenger man noe definisjon når du GRÅTER og han ikke stopper? Fy faen, mannen er en kald jævel. Om min kjæreste hadde grått under sex hadde jeg blitt helt ute av meg og smått hysterisk for hva som var galt, ikke fortsatt å ridd han. Alvorlig mangel på empati og medmenneskelighet og du MÅ gå fra han.

Anonymkode: dc98e...057

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, for all del kjempesynd på voldtektsmenn som peiser på mens damene gråter. 

Anonymkode: dc98e...057

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...