Gå til innhold

Dvd spillere, DVD + R recordable 16×speed


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Devilheart said:

De programmene er sikkert også bra, men personlig vil anbefale ImgBurner. Veldig brukervennlig og kan opprette ISO og pakke ut ISO til en mappe.

Ellers leit å høre at videoene ikke fungerer, men ja, det er bare å prøve videre med forskjellige medier, noen funker sikkert til slutt.

De dvd platene som det er lagret bilder på virker. Men videoene er på egne plater , og verken data eller dvd spilleren klarer i det hele tatt å lese de. Men slik var det for 20 år siden også. Var kun en gammel dvd spiller som klarte å lese de mens dataen, og laptoppen klarte ikke å få kontakt med spilleren når jeg forsøkte å koble den til med de platene.  Så derfor er min tanke at det må sikkert en ny dvd spiller som er tilnærmet lik den gamle til for å klare å lese den. Men spørs om det er mulig å få tak i.. 

Er kjempeleit at videoene fra barna var små ikke fungerer. Men jeg håper på at der fortsatt er håp. Jeg har ihvertfall bildene. Klarte å få lastet ned ca 4 - 5 små videoklipp, men de var av et annet format. 

Håper det fins muligheter.  Er så bra at dere kan gi meg litt tips osv son jeg  kan sjekke  

Anonymkode: d3e96...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er spilleren som ikke får kontakt med dataen så det er derfor umulig å få lastet de ned. Hadde jeg bare hatt den gamle dvd spilleren så er jeg sikker på at den hadde tatt de med en gang. 

Anonymkode: d3e96...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...