Gå til innhold

Hva gjør du etter jobb eller skole?


Nysgjerrig_bris

Anbefalte innlegg

Har stort sett hjemmekontor, så ofte deler jeg opp dagen slik at jeg tar en lengre pause midt på dagen, for så å jobbe litt utpå.

I pausen midt på dagen trener jeg, tar unna litt i huset, lager en god lunsj, bruker ofte litt tid på badet til egenpleie. 

Nå er jeg akkurat ferdig med dagens jobb. Har satt på mat (en suppe som skal putre en stund), slapper av litt på nett. Skal deretter vaske hus for helgen. Er generelt glad i å lage mat, så ofte går det 30-60 minutter til dette hver kveld. 

En gang i uka ukeshandler jeg, da er jeg ofte innom flere butikker. 

Spiser ofte middag sammen ved bordet, og blir sittende en stund. 

Tar telefoner til familie, venner.

Går en kveldstur med eller uten selskap. 

Litt for glad i å gå ut og spise, + litt i glasset. 

Spiller duolingo, leser litt, løser sudoko, tar tak i prosjekter i huset.... 

Ser aldri på TV i hverdagen da jeg føler det bare sluker tid, som jeg knapt husker hva jeg har brukt på. 

I morgen er det helg. Da avslutter vi tidligere. Tar et glass vin. Setter oss forhåpentligvis i ettermiddagssolen. Lager noe god fingermat, og ser på en eller annen serie.  

Anonymkode: 9aec3...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jobb lager vi middag og spiser sammen. Så gjøres lekser med eldste imens de minste går ut. Når de kommer inn er det stort sett tid for kvelds, så de spiser å vi leser bok før de steller seg og vi legger ungene. Imens ungene er ute (noen ganger alene og noen med oss) taes oppvasken etter middag.

Ungene er sovnet innen 19:30 så etterpå blir det husarbeid og litt rydding før kvelden går til det vi måtte ønske. Dra i / få besøk, strikke, bake, lese, dra på musikkøving, fjellturer / turer osv. Vi trener før jobb. 

Anonymkode: 7ffe8...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig_bris skrev (På 5.4.2022 den 19.51):

Si du legger deg 12 eller 11, hva går tiden til mellom 17-00?

Hentet barn fra barnehage 16-tida, lage middag, setter vaskemaskin, oppvaskmaskin, rydding rundt omkring i huset, vask på kjøkkenet, leke med barna litt, kveldsstel før leggetid (vi bytter på å legge barna, så ikke hver kveld jeg legger dem), litt me-time med diverse - film, KG, bok, sysaker. Og noen kvelder må jeg rett og slett jobbe og ofre me-time delen.

Anonymkode: 07e73...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber litt mer, videreutdanning, går tur, er med kjæreste, leser, ser film, spiller sjakk, husarbeid.

Anonymkode: 0aa90...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Legger deg 12? Når står du opp??

Anonymkode: f3867...ad8

halv 9🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...