Gå til innhold

Gavekort i julegave


SissiB

Gavekort i julegave  

42 stemmer

  1. 1. Gavekort i julegave

    • Ja, hvorfor ikke
      37
    • Ja, men ikke ferdig kjøpte (lager selv)
      0
    • Nei, det er så upersonlig
      5


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er en helt grei gave, og jeg synes alltid det er flott å få. Jeg er ikke så stor tilhenger av å bare gi penger, på en annen side så er det greit å se det ann. Men gaverkort er noe jeg absolutt synes er fint å gi bort og få selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gavekort er noe av det beste jeg får - så kan jeg velge helt selv hva jeg vil ha. Syns det er mye bedre enn å få noe man liker sånn halvveis, og nesten aldri bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes gavekort på feks massasje, kino etc er fine gaver, det samme med personlige gavekort. Men det er som regel slikt jeg kjøper hvis jeg ikke finner noe annet. Liker forsåvidt å få gavekort, men gaver er ofte mer personlige. Ville ikke vært foruten mange av gavene jeg har fått.

Universal-gavekort hadde jeg ikke gitt. Jeg har fått slike av diverse spørreundersøkelser, og de er slettes ikke universelle :forvirret: Å gi penger er jo egentlig akkurat det samme som gavekort, men det minner meg litt om barneskolens bursdager med 50-lapper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med å gi et gavekort, men som student så føles det mye bedre å gi en ordentlig gave fordi 100 kroner kan se så lite ut på et gavekort, men kan bli mye mer i gaver.. hvis dere skjønner :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn egentlig liker jeg ikke å gi gavekort. Og om jeg skal gi gavekort liker jeg liksom å bestemme hvilken butikk det skal være i. Kjøper for eksempel ikke et gavekort som kan brukes på et helt senter...

Selv får jeg mange gavekort for å handle deler til servise og slikt, og jeg syns i grunn det er helt greit. dessuten så vet jeg at når jeg får disse er det forventet at jeg skal handle akurat dette.

Men gavekort på ansiktspleie og masasje og slikt som folk ikke under seg i hverdagen er en god!!!!

Men det er liksom noe med det å sitte å pakke opp en pakke i papir, ikke bare sitte å åpne konvolutter..

eller hva sier dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Men det er liksom noe med det å sitte å pakke opp en pakke i papir, ikke bare sitte å åpne konvolutter..

eller hva sier dere??

Det kan enkelt ordnes. Legg gavekortet i en eske, gjerne sammen med en sjokolade el og pakk inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan enkelt ordnes. Legg gavekortet i en eske, gjerne sammen med en sjokolade el og pakk inn.

Jepp! Jeg fikk et gavekort av broren min som var teipet rundt en lang list. Morsomt å få en sånn lang, tynn pakke, og ikke aaane hva det det var :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Synes gavekort er flott, jeg!! Liker godt å få det selv jeg. Da kan jo mottakeren til en viss grad selv ha litt innvirkning, og det er jo fint synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...