Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #161 Del Skrevet 2. november 2005 Og der begynte svarene jeg ventet på å komme.. bare synd de ikke slang med noe mer enn en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 2. november 2005 #162 Del Skrevet 2. november 2005 Panda er godt da Sumo.....men det er lakrisbåter og tyrkisk pepper også. ....også is. ← Kvalm... har nettopp spist opp resten av snikkers pålegget... Har dere fått snikkers pålegg i Norge? Skulle ønske jeg visste hva dere snakket om men jeg har ikke tid til å finne ut... derfor kommer jeg innom og snakker om helt andre ting, håper det er ok Hvorfår har jeg ikke mulighet til å hviske lenger? Er det bare for supermedlemmer, har bare liten som mindste skrift størrelse og det suger... Gotta go... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #163 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har aldri fått til å hviske jeg... Mine små bokstaver blir ikke så små som de andre sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #164 Del Skrevet 2. november 2005 *jobbe litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #165 Del Skrevet 2. november 2005 Nå ringte det nettopp en dame fra India som hadde ringt feil! ju tu have a velly nice dei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #166 Del Skrevet 2. november 2005 Da reiser Frysepulver for å innkreve penger *torpedo* og levere bil så far får skiftet dekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #167 Del Skrevet 2. november 2005 Lykke til! Husk å slå der det gjør mest vondt! Sees vel imorgen! Har nok dratt før du er tilbake da. Men gleder meg til å lese oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #168 Del Skrevet 2. november 2005 derfor kommer jeg innom og snakker om helt andre ting, håper det er okDu er en going da Sumo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #169 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har aldri fått til å hviske jeg... Mine små bokstaver blir ikke så små som de andre sine... ← Det er forskjell på folk vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #170 Del Skrevet 2. november 2005 Og egentlig er det bare jævlig irriterende at folk skal skrive med liten skrift.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #171 Del Skrevet 2. november 2005 Nei, nå pakker Sneipen (den ekte) sammen for dagen og tusler hjem til Tigerpusen! Ha en tøff kveld, så snakkes vi imorgen! (hvis jeg ikke får sneket meg til litt id her etterpå da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #172 Del Skrevet 2. november 2005 Og egentlig er det bare jævlig irriterende at folk skal skrive med liten skrift.. ← Hei Sneip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #173 Del Skrevet 2. november 2005 Ha det.....vær snill med katta...husk å gi den mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #174 Del Skrevet 2. november 2005 Skal prøve å være snill, men må oppdra den til å slutte å knurre først! Kanskje det hjelper med kos? Haha, klarer det jeg også nemlig. Bare Pulver som er for dum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #175 Del Skrevet 2. november 2005 Nå så du lite ut som ei skravlekjerring....mange ord inn i ene øret...og like mange ut av det andre...mangler bare en hel haug ut av kjeften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #176 Del Skrevet 2. november 2005 Nå så du lite ut som ei skravlekjerring....mange ord inn i ene øret...og like mange ut av det andre...mangler bare en hel haug ut av kjeften. ← Prøvde bare å ligne på noen andre jeg vet om her inne! Deg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #177 Del Skrevet 2. november 2005 Hjem og mate Tigerpusen nå, ha en knall kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #178 Del Skrevet 2. november 2005 Prøvde bare å ligne på noen andre jeg vet om her inne! Frysepulver ja.. ← Ja, hun er håpløs asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #179 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er drittlei liten skrift som jeg må kopiere inn i wordpad for å kunne lese!!! Drittjenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #180 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er drittlei liten skrift som jeg må kopiere inn i wordpad for å kunne lese!!! Tuller du??????????????? Er da mye enklere måter å lese det på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå