sixx Skrevet 2. november 2005 #121 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har nå forsøkt å si at å få sofatrollet til mor og far i dag kan bli litt kinkig, ettersom hun har bursdag og sikkert ikke gidder å sitte hos DE på dagen sin ← Ja, men det er da ikke ditt eller mor/far sitt problem...det er henens problem. Fingra av fatet nå Frysepulver.....nå er saken overlatt til a mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #122 Del Skrevet 2. november 2005 Salt lakris er best! Men lakrisbåter er digg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #123 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er her aleeeeeeeeeeeene...jeg kan skriiiiiiiiiiiiiiive hvaaaaaaaaaa jeg viiihhhhiiiiiillllllllllllllllllllll. Men det vil jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #124 Del Skrevet 2. november 2005 Haha, nå kan du ikke det lenger, for nå er jeg her også! Jepp, overlat til mor nå Pulver, skal du se hun ordner skikkelig opp! ÅÅÅh... is... Jeg og vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #125 Del Skrevet 2. november 2005 Liker ikke lakris jeg.. Men nå er jeg alene her... Kom og lek med meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #126 Del Skrevet 2. november 2005 Mamma er en bulldozer *Lager potetmos* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #127 Del Skrevet 2. november 2005 *hadde skrudd på feil plate* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #128 Del Skrevet 2. november 2005 Ikke lett det der med plater og sånn gitt! Skal være glad for at moren din bryr seg litt! Nettopp spist jeg, mett! Og kjempetrøtt! Og sitter alene på kontoret nå og er fryyyyktelig fristet til å legge bena på bordet og ta meg en liten hvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #129 Del Skrevet 2. november 2005 Passet innmari godt med potetmos nå, for det var akkurat det jeg hadde lyst på *nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #130 Del Skrevet 2. november 2005 Du er jammen lur som lager det du har lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #131 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg vet Men det kunne jo hende at jeg ikke hadde potetmos foreksempel... Da måtte jeg ha spist ris eller rundstykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #132 Del Skrevet 2. november 2005 For noen problemer du har! ikke lett å velge når man har muligheten til å lage så mye som man ikke har lyst på! Herregud så trøtt jeg er.. Bare ta en liiiiten lur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #133 Del Skrevet 2. november 2005 LIKER IKKE GJESTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #134 Del Skrevet 2. november 2005 Bedre at de er her enn andre steder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #135 Del Skrevet 2. november 2005 Bedre at de er her enn andre steder da ← Sant nok. Kjeeeeedelig på jobb! TRØTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #136 Del Skrevet 2. november 2005 Bøllering til sjefen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #137 Del Skrevet 2. november 2005 *Gir drops til Gjest* Kan du legge et innlegg på ros&ris Gjest...med henstilling til at navnet på denne boka endres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #138 Del Skrevet 2. november 2005 Bøllering til sjefen din? ← Det hadde tatt seg ut! Han sitter i viktig lunsj, og jeg bølleringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #139 Del Skrevet 2. november 2005 *Gir drops til Gjest* Kan du legge et innlegg på ros&ris Gjest...med henstilling til at navnet på denne boka endres? ← har du ennå ikke gitt opp?? *venter på at kontoen fylles opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #140 Del Skrevet 2. november 2005 Gi deg sixx, spiller jo ingen rolle hva denne boken heter. nå synes jeg du er skikkelig barnslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå