Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #61 Del Skrevet 1. november 2005 *spiser Snap and crackle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 1. november 2005 #62 Del Skrevet 1. november 2005 Stakkars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #63 Del Skrevet 1. november 2005 Den er kul "Jeg vikke bo merei mere" (også lappen kan det jo tenkes at hun først finner etter noen uker. Og da begynner det å demre hvorfor hun kom hjem og fant alle tingene sine på gangen) ← :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #64 Del Skrevet 1. november 2005 Fikk nettopp en e post fra skoringen... Akkurat det jeg ville ha ← Fikk jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #65 Del Skrevet 1. november 2005 Det enkle er ofte det beste vet du! Eller hva med å be en annen si det for deg? Husker jeg alltid fikk venninnene mine til å slå opp for meg når han var dum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #66 Del Skrevet 1. november 2005 Fikk jeg og ← Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #67 Del Skrevet 1. november 2005 Det enkle er ofte det beste vet du! Eller hva med å be en annen si det for deg? Husker jeg alltid fikk venninnene mine til å slå opp for meg når han var dum.. ← Gjorde jeg og... Hadde en veldig god kompis som het H, vi var sammen sånn "for å sjekke hvor lenge vi gadd" - men så ble jeg livredd for å bli dumpa, så da ba jeg bestis C om å dumpe han for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #68 Del Skrevet 1. november 2005 til Skauta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #69 Del Skrevet 1. november 2005 Hei Sumo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #70 Del Skrevet 1. november 2005 Se Skauta....vi er beæret folks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #71 Del Skrevet 1. november 2005 ennå ingen svar ang jobben... hater å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #72 Del Skrevet 1. november 2005 Skauta leser ikke så fort han stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #73 Del Skrevet 1. november 2005 Skauta leser ikke så fort han stakkar... ← Tydeligvis ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #74 Del Skrevet 1. november 2005 da ba jeg bestis C om å dumpe han for meg ← Ring henne da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #75 Del Skrevet 1. november 2005 Kan gjøre det jeg, bare gi meg navn, nummer og et godt dekknavn! (og sleng gjerne med litt whisky også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #76 Del Skrevet 1. november 2005 Har ikke snakket med hun siden ungdomsskolen C altså... Men så hun da jeg flyttet inn her, hun var i underetasjen i bygningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #77 Del Skrevet 1. november 2005 Men så hun da jeg flyttet inn her, hun var i underetasjen i bygningen ← Altså på torpedooppdrag i nærleiken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #78 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, trolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #79 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, trolig ← Det var et veldig dårlig innlegg til debatten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #80 Del Skrevet 1. november 2005 Blæh... Dere skriver jo ikke no særlig her dere heller da. Kjeder meg og er sliten og har vondt i hodet og må dra om en halvtime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå