Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Entern skrev (Akkurat nå):

:klem2:

Cassidy Tvillingene tenker at det må ha vært fælt å bli så redd da du var så liten.:klem3::klem3::nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Har skjønt etterhvert at de fleste hunder er veldig snille dyr 😊

Det var forresten hunden som skremte meg som bitteliten og, han var en stor vennlig hund som ville hilse på og slikke meg i fjeset men 2 år gamle Entern ble livredd 😱😭

Det skjønner jeg.

Jeg har alltid vært redd for hunder men det toppet seg da jeg var 14 år gammel. Jeg hadde rømt fra somatikken fordi jeg skulle tvangsinnlegges men jeg løp rundt i pasientskjorte, så det var ganske lett å identifisere meg. Sivile tok kontroll på meg til politiet kom men jeg klarte å rive meg løs og løpe når politiet kom. Politimannen sendte hunden på meg isteden for å løpe selv. Den beit meg ikke men man ser jo i amerikanske serier at de biter ogsånn så jeg frøys fast som en ispinne. Var helt jævlig og den gneldrende bikkja satt i baksetet da de kjørte meg til psykiatrien. Huff og huff. 🥲

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tenker at det må ha vært fælt å bli så redd da du var så liten.:klem3::klem3::nikke::nikke:

Tenker jeg også. 🧡

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Det skjønner jeg.

Jeg har alltid vært redd for hunder men det toppet seg da jeg var 14 år gammel. Jeg hadde rømt fra somatikken fordi jeg skulle tvangsinnlegges men jeg løp rundt i pasientskjorte, så det var ganske lett å identifisere meg. Sivile tok kontroll på meg til politiet kom men jeg klarte å rive meg løs og løpe når politiet kom. Politimannen sendte hunden på meg isteden for å løpe selv. Den beit meg ikke men man ser jo i amerikanske serier at de biter ogsånn så jeg frøys fast som en ispinne. Var helt jævlig og den gneldrende bikkja satt i baksetet da de kjørte meg til psykiatrien. Huff og huff. 🥲

:klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Tenker jeg også. 🧡

:klem3::klem3::klem3::klem2:

Ja var livredd hunder i årevis 😭

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

:klem3::klem3::klem3::klem2:

Ja var livredd hunder i årevis 😭

Det skjønner jeg. Man skal respektere hunder ass. 💛

Jeg hadde hundekurs i regi av Oslo hundeskole i 2020 (en av Skandinavias ledende) og hundeføreren tok med seg schæferene sine. De tok på 5. plass i IPO (verdensmesterskap) så det var utrolig gøy å trene med hundene hans ass. De kunne seriøst alt. Men de var veldig store, så man skal ha respekt for hunder ass. 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (13 minutter siden):

Det skjønner jeg.

Hva du har vært gjennom :klem3:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

Hva du har vært gjennom :klem3:

Livets harde skole. 🤪

Verden er urettferdig. Noen får mer motgang enn andre, noen vokser på det mens andre blir knust av det. Jeg føler meg knust av motgangen og ting virker håpløst men pleierne har sagt at de kommer til å bære håpet for meg i disse tider og det er en stor trygghet i være innlagt selv om det også kam være tøft å være innesperret på Gjøkeredet på ubestemt tid. 🥰

Det er dessverre en glamorifisering av psykiatrisk på Tiktok og jeg får magevondt av det. For triste skjebner, skrik, beltelegginger, tvangsmedisinering og alarmer er også en del av hverdagen. 🥺

Men uansett - tilbake til poenget; Jeg har det OK selv om jeg har opplevd mye. 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (14 minutter siden):

Det skjønner jeg. Man skal respektere hunder ass. 💛

Jeg hadde hundekurs i regi av Oslo hundeskole i 2020 (en av Skandinavias ledende) og hundeføreren tok med seg schæferene sine. De tok på 5. plass i IPO (verdensmesterskap) så det var utrolig gøy å trene med hundene hans ass. De kunne seriøst alt. Men de var veldig store, så man skal ha respekt for hunder ass. 🙂

Så kult 😎😊👍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Livets harde skole. 🤪

Verden er urettferdig. Noen får mer motgang enn andre, noen vokser på det mens andre blir knust av det. Jeg føler meg knust av motgangen og ting virker håpløst men pleierne har sagt at de kommer til å bære håpet for meg i disse tider og det er en stor trygghet i være innlagt selv om det også kam være tøft å være innesperret på Gjøkeredet på ubestemt tid. 🥰

Det er dessverre en glamorifisering av psykiatrisk på Tiktok og jeg får magevondt av det. For triste skjebner, skrik, beltelegginger, tvangsmedisinering og alarmer er også en del av hverdagen. 🥺

Men uansett - tilbake til poenget; Jeg har det OK selv om jeg har opplevd mye. 🙂

:gruppeklem::gruppeklem::klem3::klem3:♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

:trøst:

Cassidy Tvillingene får bare lyst til å klemme deg når vi leser dette.:klem3::klem3:♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene får bare lyst til å klemme deg når vi leser dette.:klem3::klem3:♥️♥️

Dere har vært gjennom mye dere også da. Men det virker som dere har vokst gjennom det. Jeg har veldig lyst til å gi en klem til dere også. 🥰❤️:klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Livets harde skole. 🤪

Ja det er et lotteri hvilken start man får. Godt du blir tatt vare på tross alt. Ressurser har du åpenbart i fleng, så hold fast på håpet om at du får benyttet dem når du blir bedre 😊

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...