Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Athena Catalina
Embla Othea skrev (2 timer siden):

Jeg ønsker meg virkelig et liv utenfor psykiatrien. Jeg har vært i belteseng 2 ganger i dag og nå må jeg sitte i transportbelter på rommet 😶

Kan jeg spørre hva grunnlaget er for å binde deg fast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Selvskading.

Nå vet ikke jeg hva som ligger bak, om det er grunnet traumer, angst eller annet. Men det er veldig viktig å fokusere på noe annet, for det gjør det bare vondt verre å skade seg selv, der og da kjenner du nok på følelsen av endorfiner, men hva med etterpå så er det like ille. Har du ikke fått noen du kan fokusere på i stedet, noen tips? Jeg kjenner noen som driver med selvskading og hen bruker strikk som hen drar og slipper, det er mindre farlig en skarpe gjennstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Nå vet ikke jeg hva som ligger bak, om det er grunnet traumer, angst eller annet. Men det er veldig viktig å fokusere på noe annet, for det gjør det bare vondt verre å skade seg selv, der og da kjenner du nok på følelsen av endorfiner, men hva med etterpå så er det like ille. Har du ikke fått noen du kan fokusere på i stedet, noen tips? Jeg kjenner noen som driver med selvskading og hen bruker strikk som hen drar og slipper, det er mindre farlig en skarpe gjennstander.

Jeg har prøvd mange mestringsstrategier, og jeg er på en lukket avdeling så jeg har lite tilgang til farlige gjenstander, men uroen er så sterk at jeg ikke roer meg før jeg havner i belter.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (8 minutter siden):

Jeg har prøvd mange mestringsstrategier, og jeg er på en lukket avdeling så jeg har lite tilgang til farlige gjenstander, men uroen er så sterk at jeg ikke roer meg før jeg havner i belter.

:klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina
Embla Othea skrev (24 minutter siden):

Jeg har prøvd mange mestringsstrategier, og jeg er på en lukket avdeling så jeg har lite tilgang til farlige gjenstander, men uroen er så sterk at jeg ikke roer meg før jeg havner i belter.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Ikke noe snø her heldigvis

Cassidy Tvillingene har heldigvis ikke snø her hos oss heller vi.❄️❄️:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Athena Catalina skrev (1 time siden):

Nå vet ikke jeg hva som ligger bak, om det er grunnet traumer, angst eller annet. Men det er veldig viktig å fokusere på noe annet, for det gjør det bare vondt verre å skade seg selv, der og da kjenner du nok på følelsen av endorfiner, men hva med etterpå så er det like ille. Har du ikke fått noen du kan fokusere på i stedet, noen tips? Jeg kjenner noen som driver med selvskading og hen bruker strikk som hen drar og slipper, det er mindre farlig en skarpe gjennstander.

Spiser dere kun med plastbestikk og sånn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jøje meg, jeg og Mann har funnet doku-serie begge liker😯😁

🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Spiser dere kun med plastbestikk og sånn da?

Kniv i papp og gaffel i tre.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (6 minutter siden):

Kniv i papp og gaffel i tre.

👍👍🤣🤣🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Det er tragikomisk da 😂

Ja Cassidy Tvillingene synes at det er hysterisk tragikomisk vi.🤣🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...