Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (7 minutter siden):

Han dukker opp hos @Agent smith istedenfor, etter å ha pyntet Jack så ser han slik ut

p22102_p_v8_ap.jpg

Da sparer Cassidy Tvillingene penger da, siden vi ikke får besøk av en diger sulten snømann.☃️☃️🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Da sparer Cassidy Tvillingene penger da, siden vi ikke får besøk av en diger sulten snømann.☃️☃️🤣🤣

Veldig rørende film da, en far som dør og kommer tilbake som snømann og så går han og sønnen ut på et lite eventyr sammen 😃En 90 talls film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Veldig rørende film da, en far som dør og kommer tilbake som snømann og så går han og sønnen ut på et lite eventyr sammen 😃En 90 talls film

Gjenferd og reinkarnasjon ja 🙂  det er nesten hele evangeliet i jula det :hihi:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Veldig rørende film da, en far som dør og kommer tilbake som snømann og så går han og sønnen ut på et lite eventyr sammen 😃En 90 talls film

Cassidy Tvillingene har aldri sett den filmen vi.:risterpåhodet::risterpåhodet:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (2 minutter siden):

Gjenferd og reinkarnasjon ja 🙂  det er nesten hele evangeliet i jula det :hihi:

🤣🤣:fnise::fnise::ler::ler::ler2::ler2::skratte::skratte::skratte::skratte:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, og da sier vi to Omvendt Godmorgen nå.😴😴💤💤🥱🥱

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, og da sier vi to Omvendt Godmorgen nå.😴😴💤💤🥱🥱

Sov godt begge to😴😴😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden):

Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, og da sier vi to Omvendt Godmorgen nå.😴😴💤💤🥱🥱

Sov godt ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre Gud i dag blir nok ikke beste dagen i livet mitt. Startet med å putte farge på øyenbrynene mine, sånn der permanent hårfarge. Så skulle jeg bare svare en tlf. og da måtte jeg sende en mail, og så sjekket jeg mailen, og så svarte jeg på noen flere mailer. Og så glemte jeg hele fargeøyenbrynprossessen😬 Etter en time kom jeg på hva jeg egentlig gjorde. Og her sitter jeg med noen monsterøyebryn som sikkert skremmer livskiten utav folk. Mulig jeg bare holder meg inne i dag🤔

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (14 minutter siden):

Herre Gud i dag blir nok ikke beste dagen i livet mitt. Startet med å putte farge på øyenbrynene mine, sånn der permanent hårfarge. Så skulle jeg bare svare en tlf. og da måtte jeg sende en mail, og så sjekket jeg mailen, og så svarte jeg på noen flere mailer. Og så glemte jeg hele fargeøyenbrynprossessen😬 Etter en time kom jeg på hva jeg egentlig gjorde. Og her sitter jeg med noen monsterøyebryn som sikkert skremmer livskiten utav folk. Mulig jeg bare holder meg inne i dag🤔

Huff :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tånegla skrev (2 timer siden):

Herre Gud i dag blir nok ikke beste dagen i livet mitt. Startet med å putte farge på øyenbrynene mine, sånn der permanent hårfarge. Så skulle jeg bare svare en tlf. og da måtte jeg sende en mail, og så sjekket jeg mailen, og så svarte jeg på noen flere mailer. Og så glemte jeg hele fargeøyenbrynprossessen😬 Etter en time kom jeg på hva jeg egentlig gjorde. Og her sitter jeg med noen monsterøyebryn som sikkert skremmer livskiten utav folk. Mulig jeg bare holder meg inne i dag🤔

Hvordan gikk det med monsterbrynene dine? Klarte du å redde det inn?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (3 timer siden):

Herre Gud i dag blir nok ikke beste dagen i livet mitt. Startet med å putte farge på øyenbrynene mine, sånn der permanent hårfarge. Så skulle jeg bare svare en tlf. og da måtte jeg sende en mail, og så sjekket jeg mailen, og så svarte jeg på noen flere mailer. Og så glemte jeg hele fargeøyenbrynprossessen😬 Etter en time kom jeg på hva jeg egentlig gjorde. Og her sitter jeg med noen monsterøyebryn som sikkert skremmer livskiten utav folk. Mulig jeg bare holder meg inne i dag🤔

Hva med å ta en klut og prøve å gni det vekk så langt du klarer?

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (7 timer siden):

Nattevakt?

Nei da - jobber 8-16 hver dag. Bare sov litt godt idag 😛 Ikke hørt noen av de 6 vekkerklokkene 😛 

Entern skrev (6 timer siden):

Uff da, håper det gikk bra!!:klem3:

Bor 3 km unna jobb, så ringte ene sjefen og spurte om han kunne hente meg 😛 Var på plass 09.30

Endret av Titania
Feil klokkeslett 😅
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...