Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ser at det er liv her inne nå på natten vi.😊😊

Jaa! Er på natten jeg henger her inne. Mellom lesing av bok, tv og spise 😂 Jo, katten får litt oppmerksomhet han og. 😂🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maestro skrev (Akkurat nå):

Jaa! Er på natten jeg henger her inne. Mellom lesing av bok, tv og spise 😂 Jo, katten får litt oppmerksomhet han og. 😂🧡

Rai rai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Rai rai

Speaking off, begynner og bli trøtt. Vurderer fjelltur imorgen om det ikke dassregner. Men får besøk av venninner på kvelden og må ordne leiligheten, da jeg har vært sengeliggende to dager med migrene og spenninger i kroppen. Så rot og vas er det her. Eller om jeg drøyer tur til søndag, da jeg har ansvar for turen i ei gruppe vi har. Hardt liv. 🫣😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene elsker å være våkne om natten vi.💗💗🌃🌃:natti::natti:

Jeg og! Fred og ro. Får ikke det på dagen med mindre jeg sitter alene på en topp en plass med kaffe og Mummi emalje koppen min 😂🧡 Fred og ro som inni meg og i hodet. Sykt greit med adhd, orker når jeg egentlig ikke orker 😂😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (4 minutter siden):

Jeg og! Fred og ro. Får ikke det på dagen med mindre jeg sitter alene på en topp en plass med kaffe og Mummi emalje koppen min 😂🧡 Fred og ro som inni meg og i hodet. Sykt greit med adhd, orker når jeg egentlig ikke orker 😂😍

Skal sies at jeg skal snakke med legen om og begynne på medisin for adhd igjen. Sliter ut de rundt meg og meg selv. Og blir så oppgira at det setter seg rett i nakken og gjør kjempe vondt i lange perioder. 

Har ikke brukt det siden jeg var 21. Så er 9 år siden. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (5 minutter siden):

Jeg og! Fred og ro. Får ikke det på dagen med mindre jeg sitter alene på en topp en plass med kaffe og Mummi emalje koppen min 😂🧡 Fred og ro som inni meg og i hodet. Sykt greit med adhd, orker når jeg egentlig ikke orker 😂😍

Cassidy Tvillingene synes at dette her var nydelig og vakkert skrevet vi.💗💗✍️✍️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 timer siden):

Mamma og meg var på Elton John tribute konsert! Er en av de beste konsertene jeg har vært på, og jeg har vært på MANGE! Og mer liv i de på over 60, enn på Guns N Roses 😂🤦 Kjempe gøy! 

Mobilen min datt ut av lommen da jeg satte meg i bilen. Hverdagshelten min, tidligere kjæreste da vi var 18, som jeg er kjempe god venn med, bor 10 min i fra der konserten var og fant tlf min og kom hit med den, som er 40 min kjøring. Jeg ringte han med mammas tlf men da svarte han ikke. Så han hadde ringt opp igjen etter jeg ble kjørt hjem. Plutselig kl 01 sto han på døra - med telefonen 😍🧡 Ante ingenting 😂 Ble høyt satt pris på og jeg skal spandere ei øl endag på han 😊🎶

Så kult 😀😀😀 bra venn det der 😀😀😀

Fattern liker Elton John veldig godt 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal Cassidy Tvillingene legge oss, så da sier vi to omvendt god morgen vi.😴😴💤💤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aahhhh. Graving i gata rett utenfor vinduet. Jammen sa jeg Hotellkos🤬 Hvilke lover er det i Oslo for graving i helga????

 

God morgen alle🔥

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (8 minutter siden):

Aahhhh. Graving i gata rett utenfor vinduet. Jammen sa jeg Hotellkos🤬 Hvilke lover er det i Oslo for graving i helga????

 

God morgen alle🔥

God morgen 🌞

Veldig mye graving og bygging og riving i Oslo nå dessverre.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Neida så… ble sulten igjen hvis noen lurte..:sjenert:

Hotellfrokost venter!!!😀😀😀😀😀

Ta en Entern og hiv innpå bacon og egg 🥳🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Maestro skrev (4 timer siden):

Vi slo opp, da vi gikk lei. Kom i kontakt igjen noen år senere og vært gode venner siden. Vi var på konsert i Bergen i 2019, tross for min sykdom som enda var bææd. Men han passa på meg og jeg hadde det utrolig gøy 😊 Og jeg glemmer han ikke, når jeg dater eller har kjæreste. Har alltid kontakten, men henger ikke så mye om jeg har type. Men da er det han som tar litt avstand, for og ikke lage noe usikkerhet hos min partner. Altså hensyn 😊 

Aldri hatt en bedre person i livet mitt, og er kjempe godt og ha han som kompis 😊 Vil aldri bli noe mer enn det, da vi ønsker ulike ting, han er byas og jeg bygdedame. Gikk fint da vi var så unge, men krasjer litt nå 😂

Ja noen ganger er det bedre å være venner selv om man klaffer bra, kjærlighetsforhold har en tendens til å komplisere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
tånegla skrev (1 time siden):

Aahhhh. Graving i gata rett utenfor vinduet. Jammen sa jeg Hotellkos🤬 Hvilke lover er det i Oslo for graving i helga????

 

God morgen alle🔥

😲 det er vel ikke lov å grave så tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Agent smith skrev (4 minutter siden):

🧐

2 speilegg og ost og skinke og eggerøre og røkelaks og brød. Neida så.. god apetitt si🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

2 speilegg og ost og skinke og eggerøre og røkelaks og brød. Neida så.. god apetitt si🤪

Det blir mye kcal, nå må du danse hele kvelden å legge deg klokka 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (18 minutter siden):

😲 det er vel ikke lov å grave så tidlig

Var ikke meg! Oppe 5.30 men musestille😶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (11 minutter siden):

Det blir mye kcal, nå må du danse hele kvelden å legge deg klokka 01

Ja🫤 men lenge til 13.00 så blir koko ellers😬 Åt sunt da! Mine bordfeller munsa røsti og bacon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...