Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Villfisker
Agent smith skrev (1 time siden):

Ikke noe fisk?

 

Det hadde jeg i går. Da ble det 4 torskefileter sammen med tilbehør. Har også masse sardiner i skapet 😉

Embla Othea skrev (1 time siden):

Kjører du carnivore?

Nei, men jeg var innstilt på å ha bedre tid til andre ting enn å lage mat i dag, siden jeg trodde jeg fikk besøk. Men nå ble det ikke sånn likevel.

Spiser ikke noen bestemt diett nei. Men spiser det jeg føler for.

Helt vanlig mat egentlig. Men jeg styrer unna ultraprossesert og masse sukker. Og selvfølgelig det jeg ikke liker 😉
 

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

😮Ikke messe med aspiken!

Eller ruslebiffen

AliceNextDoor skrev (1 time siden):

Du har sagt at du aldri kommer til å dø. Nå må du holde løftet ditt.

Han er som han i Highlander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og nynner litt. Kanskje glad for at jeg sitter alene her akkurat nå 

:plystre: "Father of toxic gas, and chemical warfare" :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (5 timer siden):

😲 skal du komme på kjøkkenet 

Hm. Bare kjøleskapet igjen, har drukket 1,5 flaske vin.  Dusjer om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy så trøtt F586B591-D874-4D3B-B64E-4376B9B5D3FF.gif.5ad6e8d17616082fb91993ff8c2526eb.gif Har FE2614F2-628E-4221-9B0F-171976197062.gif.4a4f58fb500ec41b061eb99a61031f3a.gif3 kopper kaffe, men det har ikke hjulpet det døtt >_< 

I dag har Peanut 70BB6CE5-46D8-462A-9DFC-76B04B08E579.gif.3a79e481107e857a84c91dde88247564.gif lussekatter igjen (for nte gang som jeg ikke husker hva er) til samboer som 425FD694-F84A-4466-B259-2747F87E1859.gif.c9cb8a100c9b47b893b57a4654f333cf.gif spiste en liten dose, 5 stk eller noe før middag som også gikk ned <_<  Om noen timer kommer han hjem og da blir det F8B0C0E6-A49E-484C-B264-A43C5200F6B7.gif.566e55fcbe34d515b29e0fdbbf4037af.gif 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (12 minutter siden):

Det ser ut som en pluggnøkkel. Hva holder du på med? :) 

Luken til søppelsjakten var låst plutselig i dag og leder for Boretslaget sa at man bruker en t nøkkel til å åpne den opp, men jeg fikk den opp med en mynt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Luken til søppelsjakten var låst plutselig i dag og leder for Boretslaget sa at man bruker en t nøkkel til å åpne den opp, men jeg fikk den opp med en mynt

Godt du klarte å få åpnet opp luken med en mynt i mangel på en t-nøkkel 😄 Litt MacGyver-stil over deg der ;) Nå har du iaf fått en link på hvordan en t-nøkkel ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Godt du klarte å få åpnet opp luken med en mynt i mangel på en t-nøkkel 😄 Litt MacGyver-stil over deg der ;) Nå har du iaf fått en link på hvordan en t-nøkkel ser ut.

Jeg tror de tynne sidene skal brukes til å vri låsen og åpne den opp 🧐 takk for svar 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg tror de tynne sidene skal brukes til å vri låsen og åpne den opp 🧐 takk for svar 😄

Jeg kan fint ta feil på verktøy, jeg husker best navnet på de jeg bruker mest 😄 Du fikk det til og det er det viktigste! 😄  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Jeg kan fint ta feil på verktøy, jeg husker best navnet på de jeg bruker mest 😄 Du fikk det til og det er det viktigste! 😄  

Du virker som en smart og hyggelig dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Du virker som en smart og hyggelig dame :)

Du sa jeg virket hyggelig i går eller her om dagen, så koselig du syns jeg er smart i tillegg 😄 Takk! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...