Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har Biola med blåbærsmak på cornflakes`n vi.😊😊

Mormoren min var glad i Biola med blåbærsmak, men hun spiste ikke cornflakes  :riste:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (6 minutter siden):

Mormoren min var glad i Biola med blåbærsmak, men hun spiste ikke cornflakes  :riste:

Cassidy Tvillingene spiser ikke cornflakes så ofte vi.:riste::riste: Yndlingsfrokosten vår er egg og bacon det.🥚🥚🥓🥓:Nikke::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene spiser ikke cornflakes så ofte vi.:riste::riste: Yndlingsfrokosten vår er egg og bacon det.🥚🥚🥓🥓:Nikke::Nikke:

Jeg spiser ikke cornflakes ofte jeg heller, men når jeg spiser det, så er det alltid til frokost, men aldri i helgene, for da har jeg god tid, og da spiser jeg brødskiver 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (7 minutter siden):

Jeg spiser ikke cornflakes ofte jeg heller, men når jeg spiser det, så er det alltid til frokost, men aldri i helgene, for da har jeg god tid, og da spiser jeg brødskiver 

Cassidy Tvillingene spiser alltid egg og bacon til frokost på lørdager og søndager vi.🥚🥚🥓🥓:Nikke::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene spiser alltid egg og bacon til frokost på lørdager og søndager vi.🥚🥚🥓🥓:Nikke::Nikke:

Jeg spiser aldri egg & bacon, men i helgene spiser jeg bløtkokte egg til frokost, og noen ganger spiser jeg speilegg, men aldri bacon

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (8 minutter siden):

Jeg spiser aldri egg & bacon, men i helgene spiser jeg bløtkokte egg til frokost, og noen ganger spiser jeg speilegg, men aldri bacon

Cassidy Tvillingene spiser aldri bløtkokte egg, men vi to spiser av og til hardkokte egg. Men når vi spiser speilegg da må vi ha bacon til, for ellers smaker ikke speileggene noe godt.🥚🥚🥓🥓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene spiser aldri bløtkokte egg, men vi to spiser av og til hardkokte egg. Men når vi spiser speilegg da må vi ha bacon til, for ellers smaker ikke speileggene noe godt.🥚🥚🥓🥓

Hvis dere hadde vært jøder eller muslimer, så kunne dere ikke spist bacon  :riste:

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (39 minutter siden):

Hvis dere hadde vært jøder eller muslimer, så kunne dere ikke spist bacon  :riste:

Cassidy Tvillingene er døpt som katolikker hjemme i Irland, men vi meldte oss utav kirken da vi var 15 år gamle. Nå er vi ateister begge to.:Nikke::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Man kan da spise bacon uansett 😛 

Cassidy Tvillingene spiser det vi.🥓🥓😋😋🤤🤤:sikle::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å våkne som ett troll😵 mulig det har en krysning  med klovn også🤡    Om jeg har stått på hodet i løpet av natten er uvisst. En kan forsåvidt gjøre mye i søvne, jeg mistenker mangt ~ håret står i alle himmelretninger og trynet er avlangt og seigt som en labandame. Ja, jeg vet ~ resten av meg er ikke helt bra det heller😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (7 minutter siden):

Tenk å våkne som ett troll😵 mulig det har en krysning  med klovn også🤡    Om jeg har stått på hodet i løpet av natten er uvisst. En kan forsåvidt gjøre mye i søvne, jeg mistenker mangt ~ håret står i alle himmelretninger og trynet er avlangt og seigt som en labandame. Ja, jeg vet ~ resten av meg er ikke helt bra det heller😂

Tyder på en god natts søvn 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...