Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Det er utstillings championen min, gjør rent bord på alle utstillinger vi går på NKK har fått er stort bilde av den som de har på veggen din i kontorene sine..  NKK er helt imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var jo veldig heldig og fikk den gratis , den forrige eieren skulle flytte langt ut v landet , som han sa , han ville ikke si hvor..men uansett..jeg spurte NKK om de syntes jeg skulle bruke den i avl med en gang..åjada ,svarte de, ikke til å lure på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk: Faren min har klart på et finurlig vis å miste nøkkelknippet sitt på en tur i Oslo. Det er verken navn, adresse eller nummer på. Bør alt av låser skiftes eller er vi trygge der? :cry3:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (23 minutter siden):

:sukk: Faren min har klart på et finurlig vis å miste nøkkelknippet sitt på en tur i Oslo. Det er verken navn, adresse eller nummer på. Bør alt av låser skiftes eller er vi trygge der? :cry3:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (31 minutter siden):

:sukk: Faren min har klart på et finurlig vis å miste nøkkelknippet sitt på en tur i Oslo. Det er verken navn, adresse eller nummer på. Bør alt av låser skiftes eller er vi trygge der? :cry3:

 

Jeg ville gjort det for sikkerhets skyld, men det haster vel ikke da det er lite sannsynlig at noen finner den og vet den er deres 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (1 minutt siden):

Litt usikker på om jeg skjønte <_< 

Jeg er helt sikker på at JEG ikke skjønte , skulle kommentere og endte opp med kun innlegget ditt og måtte logge ut og inn i forsøk på å bli kvitt det..det jeg tenkte å skrive er at der er hovedvekt av sannsynlighet at de nøklene ikke blir innlevert til politiet, til det er nordmenn og andre beboere i dette landet for store kjeltringer til..vi liker å smykke oss med at vi er så ærlige redelig osv , jeg mistet en åpen smartphone utenfor en butikk , hva tror du skjedde , at dette skinnhellige folket leverte den inn , neida , tok den og delte innholdet land og strand over . Norge er intet annet enn et åpent fengsel bestående av kjeltringer uansett alder og hudfarge..i ditt tilfelle vil de garantert ikke levere dem inn men de vil heller ikke finne døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Svinet said:

i ditt tilfelle vil de garantert ikke levere dem inn men de vil heller ikke finne døra.

Så i utgangspunktet er jeg trygg da..? <_< 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (13 minutter siden):

Så i utgangspunktet er jeg trygg da..? <_< 

Håper nøklene til faren din dukker opp! Keep us updated 😄  Kan dessverre ikke svare for om du/dere er trygge. Her i vår bygd er det sjeldent folk låser dørene sine 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...