Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (34 minutter siden):

Savner du sommeren?

Ja. Høst og vår er som oftest ok, men det at det straks er vinter er 🤮🤮🤮🤮🤮

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (53 minutter siden):

Syltetøy? 😲

Ja spesielt bringebærsyltetøy var godt på :) men alltid godt med syltetøy på cornflakes :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (14 minutter siden):

Ja. Høst og vår er som oftest ok, men det at det straks er vinter er 🤮🤮🤮🤮🤮

Det er vel stort sett ikke så mye snø der du bor? Blir mest regn og mørke, litt sånn fire måneders november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Det er vel stort sett ikke så mye snø der du bor? Blir mest regn og mørke, litt sånn fire måneders november?

Spørs 😛 Enten er det mye snø, eller ingenting. Selv om det som oftest er mer snø fra Råde og nordover - går et skille der 😛 

Men den forbaska kulda. Jeg har valgt å ikke skru på ovnene i leiligheten enda, men nå MÅ en på 😛 Klær som ble hengt opp på lørdag er ikke helt tørre enda og 15-16 grader de dagene det ikke er sol 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (31 minutter siden):

Spørs 😛 Enten er det mye snø, eller ingenting. Selv om det som oftest er mer snø fra Råde og nordover - går et skille der 😛 

Men den forbaska kulda. Jeg har valgt å ikke skru på ovnene i leiligheten enda, men nå MÅ en på 😛 Klær som ble hengt opp på lørdag er ikke helt tørre enda og 15-16 grader de dagene det ikke er sol 😛 

Ja det verste er når det ikke er snø, da er det ekstra kaldt 🥶

For ikke å snakke om områdene rundt Mjøsa når Mjøsa ikke har fryst ordentlig 🥶🥶🥶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frokost blir sen i dag og det er et mørkt preg i været. Overgangen fra sensommer til nå gikk fort syns jeg. :klo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Min frokost blir sen i dag og det er et mørkt preg i været. Overgangen fra sensommer til nå gikk fort syns jeg. :klo: 

Synes også det ble høst veldig fort i år 🍁🍂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går begynte jeg å gå igjennom et par skap og skuffer. Luene og refleksene er funnet frem. :) 
Sommerskoene er satt bort for denne gang. Grovere tursko, helt nye - må gås inn, er satt frem for bruk. 
Oppe på hylla mi borti høgget, der står skoene med pigger i sålen. De funker fint når glatt føre dukker opp. 
Athena: ja, jeg syns at sommeren var lang og veldig varm i år, mens nåtiden swusher avsted og snart er det jul. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (10 minutter siden):

Ja det verste er når det ikke er snø, da er det ekstra kaldt 🥶

For ikke å snakke om områdene rundt Mjøsa når Mjøsa ikke har fryst ordentlig 🥶🥶🥶

Jeg sliter fra det såvidt begynner å bli frost ute 😛 Ikke nødvendigvis bare med kulda, men jeg har en ekstrem panikk for å tryne etter at jeg ble påkjørt. Så bruker "unødvendig" mye brodder til tider, bare for å klare å gå uten å få supervondt i kroppen fordi jeg spenner meg sånn. Så vinteren er ikke en årstid for meg 🙃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 minutter siden):

Jeg sliter fra det såvidt begynner å bli frost ute 😛 Ikke nødvendigvis bare med kulda, men jeg har en ekstrem panikk for å tryne etter at jeg ble påkjørt. Så bruker "unødvendig" mye brodder til tider, bare for å klare å gå uten å få supervondt i kroppen fordi jeg spenner meg sånn. Så vinteren er ikke en årstid for meg 🙃

Det skjønner jeg godt :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Og badeskum?😃

Det hadde de ikke. Men varmt vann var godt nok for meg asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...