Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. august 2022 #173361 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Takk. Han er ganske redusert og det er trist og praktisk røft, men blir bra igjen🙂 Det skjønner jeg godt Ja, det er godt iallefall 👍💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #173362 Del Skrevet 5. august 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Jepp. Men ble faktisk anbefalt å forsøke av hvitevareservice eller hva pokker de heter. Før de heller foreslo å putte en finerplate under, men det blir ganske kronglete å få inn på det knøttlille rommet. Så da får det bli sånn det er, og heller dytte på plass. Snart bodd her i 4 år, så det har funket greit 😛 Men det rister i ca hele leiligheten når den sentrifugerer 😛 Haha. Huffameg. Slår ned alltid jeg, sentrifugering, for det kanskje her også, en dansetur jeg har aldri på 1600 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august 2022 #173363 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Haha. Huffameg. Slår ned alltid jeg, sentrifugering, for det kanskje her også, en dansetur jeg har aldri på 1600 . Min har 1400 på maks, men det går ok på 1200 - selv om det da høres ut som at ting er på vei til å ramle ned der inne 😛 Greit at det ikke er rennende bløtt når det kommer ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. august 2022 #173364 Del Skrevet 5. august 2022 Siden det er fredag blir det pizza til kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #173365 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Titania skrev (54 minutter siden): Jepp. Men ble faktisk anbefalt å forsøke av hvitevareservice eller hva pokker de heter. Før de heller foreslo å putte en finerplate under, men det blir ganske kronglete å få inn på det knøttlille rommet. Så da får det bli sånn det er, og heller dytte på plass. Snart bodd her i 4 år, så det har funket greit 😛 Men det rister i ca hele leiligheten når den sentrifugerer 😛 Gått så lenge siden du flyttet inn? Tiden flyr o: husker vi pratet om det på den tiden Endret 5. august 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #173366 Del Skrevet 5. august 2022 Athena Catalina skrev (37 minutter siden): Siden det er fredag blir det pizza til kveldsmat. Ikke taco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. august 2022 #173367 Del Skrevet 5. august 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Ikke taco? Spiser ikke taco, bare fordi det er fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #173368 Del Skrevet 5. august 2022 Athena Catalina skrev (6 minutter siden): Spiser ikke taco, bare fordi det er fredag. Har ikke du slike tradisjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august 2022 #173369 Del Skrevet 5. august 2022 Cid skrev (28 minutter siden): Gått så lenge siden du flyttet inn? Tiden flyr o: husker vi pratet om det på den tiden Desember 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #173370 Del Skrevet 5. august 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Desember 2018 Gått fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. august 2022 #173371 Del Skrevet 5. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Har ikke du slike tradisjoner? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #173372 Del Skrevet 5. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Nei. Ikke jeg heller, spiser det jeg får lyst på den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #173373 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Nå hører jeg på plata «Kodama» av blackgaze*-bandet Alcest. Er bra 👍 ikke favorittplata mi med Alcest men bra 😊👍Plata er inspirert av filmen Prinsesse Mononoke** som jeg håper alle her har sett 😀 *=blackgaze = blanding av shoegaze (My Bloody Valentine osv) og black metal, spesifikt atmosfærisk black metal **=fantastisk bra Studio Ghibli film. IKKE barnefilm da! Endret 5. august 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. august 2022 #173374 Del Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (22 timer siden): Vil anbefale både @Athena Catalina og @Kvakkekyllingen å sjekke ut plata «A Crimson Cosmos» med Lake of Tears, nydelig tung rock 😊 Nå har jeg hørt litt på albumet. Fantastisk 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august 2022 #173375 Del Skrevet 5. august 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Gått fort Både fort og sakte på en gang, syns jeg. Men det har vel noe med kaoset man har stått i de 3 siste årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #173376 Del Skrevet 5. august 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Både fort og sakte på en gang, syns jeg. Men det har vel noe med kaoset man har stått i de 3 siste årene Savner du litt 2018? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. august 2022 #173377 Del Skrevet 5. august 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Nå har jeg hørt litt på albumet. Fantastisk 😍 Jeg hørte noen sanger på tur hjem i dag. Minnet meg bittelitt om Metallica faktisk 😁 Men var bare et par sanger jeg fikk hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august 2022 #173378 Del Skrevet 5. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Savner du litt 2018? Egentlig ikke. Ganske kaotisk år det også, som jo ble avsluttet med at jeg var innlagt (men ute på permisjon) på sykehus - ikke helt woohoo 😛 Men glad for leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #173379 Del Skrevet 5. august 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Nå har jeg hørt litt på albumet. Fantastisk 😍 Veldig glad du liker det 😊 så for meg at det kunne være noe for deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #173380 Del Skrevet 5. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jeg hørte noen sanger på tur hjem i dag. Minnet meg bittelitt om Metallica faktisk 😁 Men var bare et par sanger jeg fikk hørt. Du er alltid kul til å sjekke ut musikk-ting jeg nevner 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå