Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Entern skrev (4 timer siden):

:troest:

Ja ble du ikke glad? :nordvesta:

Det går bra. Var Lucia i barnehagen jeg. Fylte rollen utrolig godt for å si det sånn🤩

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Det går bra. Var Lucia i barnehagen jeg. Fylte rollen utrolig godt for å si det sånn🤩

Du strålte nok skikkelig og var stolt og kjempeglad liten Fryd da tenker jeg 😊😊😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Jeg fikk ikke🥺 kvakkekyllingen vant. Yngre og blondere😭

Unnskyld :( Du kan få være Lucia ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Unnskyld :( Du kan få være Lucia ♥️

Nei nei lever på barnehagen ennå! Jeg kan være litt på siden av deg! Som Kim K var som assistenten til Paris Hilton. Mhmm😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Var det Eivør som lagde musikken til The Last Kingdom? Passende kobling til Alfred i så fall 😀

Vet ikke hva The Last Kingdom er, og vet ingenting om Eivør (eh, mulig Færøyene? Eller mulig jeg blander) 😃

Artig med eventuell tilfeldig kobling uansett 😄

Det ble iallfall en tur ut.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hva The Last Kingdom er, og vet ingenting om Eivør (eh, mulig Færøyene? Eller mulig jeg blander) 😃

Artig med eventuell tilfeldig kobling uansett 😄

Det ble iallfall en tur ut.

The Last Kingdom er en bok- og tv-serie med handling fra vikingtiden, handler mye om kong Alfred og forsvaret av Wessex, det siste frie angelsaksiske kongedømmet, mot vikinger. Hovedpersonen er en viking som ender på Alfreds side av personlige grunner.

Mener Eivør lagde musikken. Vet ikke helt hvor hun er fra - Færøyene eller Island?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Nei nei lever på barnehagen ennå! Jeg kan være litt på siden av deg! Som Kim K var som assistenten til Paris Hilton. Mhmm😜

Det er en avtale 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Det er en avtale 😄

Tipp topp! Da er jeg bare en sexvideo unna rikdom og berømmelse🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Som sagt jeg kjenner ikke igjen stemmen hans, så om jeg har hørt en sang i bakgrunnen som han har så er ikke det det samme som å høre på/lytte til.

Men sant at jeg hører han nok ikke på de radiokanalene jeg spiller i bilen..

 

Kanaler som ikke har på pop musikk osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt bord og nytt teppe i leiligheten. Føler meg mer og mer hjemme når jeg tar inn ting selv enn tingene til huseier 🤩 Nå er det faktisk ingenting her av møbler som huseier eier. Alt er byttet ut. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Vi som er overvektige burde tydeligvis betale mer for flybilletter 😂 man skal lese mye sært på kg :P 

Ja det der var skikkelig tullete 🥴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (21 minutter siden):

The Last Kingdom er en bok- og tv-serie med handling fra vikingtiden, handler mye om kong Alfred og forsvaret av Wessex, det siste frie angelsaksiske kongedømmet, mot vikinger. Hovedpersonen er en viking som ender på Alfreds side av personlige grunner.

Mener Eivør lagde musikken. Vet ikke helt hvor hun er fra - Færøyene eller Island?

Prøvde å sjekke Spotify nå, men klarte ikke å finne det ut :vetikke:  Istedenfor å få mer tekst, kom det bare bilder når jeg forsøkte å trykke på de tre prikkene som liksom skulle vise veien videre til mere tekst. Prøvde flere ganger.

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg blir så jævla oppgitt av enkelte folk på kg 🙊

Huffda :klemmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Tipp topp! Da er jeg bare en sexvideo unna rikdom og berømmelse🙃

😳 IKKE bli tøseTereeese nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja det der var skikkelig tullete 🥴

Er enig hvis det er så usaklig overvektig at det er umulig å bare sitte på et sete for da må man rett og slett bestille to seter men så lenge man passer i setet man sitter i så er der ingen problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (Akkurat nå):

Prøvde å sjekke Spotify nå, men klarte ikke å finne det ut :vetikke:  Istedenfor å få mer tekst, kom det bare bilder når jeg forsøkte å trykke på de tre prikkene som liksom skulle vise veien videre til mere tekst. Prøvde flere ganger.

Typisk 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Vi som er overvektige burde tydeligvis betale mer for flybilletter 😂 man skal lese mye sært på kg :P 

 

Entern skrev (1 minutt siden):

Ja det der var skikkelig tullete 🥴

Herregud…

Meeen .. betyr dette at kortvokste kan reise litt mer billig til Syden?! :danser:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er enig hvis det er så usaklig overvektig at det er umulig å bare sitte på et sete for da må man rett og slett bestille to seter men så lenge man passer i setet man sitter i så er der ingen problemer :)

Vi er enige 😀

Steinar Sagen ble visstnok en gang bedt om å bytte sete pga vektbalanse i flyet - håper det var tull men aner ikke 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...