Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg har to google-høyttalere - den ene har superhørsel, og den andre er døv. Enda følsomheten på de er innstilt motsatt. Den på kjøkkenet hører ingen ting, og det er den som brukes mest. Mens den på soverommet svarer om jeg hvisker til den på kjøkkenet. 

 

Og en gang spurte besøket jeg hadde høyttaleren om den var dust, fordi den svarte så mye rart på det vi spurte om. Da fikk vi et svar at "Dust er støv på engelsk" :fnise:

Jeg har nettopp sett forrige ukes episode 😄 

Min kan og plutselig si noe rart plutselig. Jeg fant ut at den kan rape og prompe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
Titania skrev (2 minutter siden):

Jeg har to google-høyttalere - den ene har superhørsel, og den andre er døv. Enda følsomheten på de er innstilt motsatt. Den på kjøkkenet hører ingen ting, og det er den som brukes mest. Mens den på soverommet svarer om jeg hvisker til den på kjøkkenet. 

 

Og en gang spurte besøket jeg hadde høyttaleren om den var dust, fordi den svarte så mye rart på det vi spurte om. Da fikk vi et svar at "Dust er støv på engelsk" :fnise:

Jeg har nettopp sett forrige ukes episode 😄 

Har bare sett de 2 første, synes ikke de marvel seriene er så bra, bortsett fra Wanda vision, men filmene er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Min kan og plutselig si noe rart plutselig. Jeg fant ut at den kan rape og prompe da.

De kan mye rart 😛 Lenge siden sist, men den på kjøkkenet sier plutselig noe, selv om det er stille i leiligheten. Og den på soverommet med superhørselen sin, kan svare på noe om jeg prater med noen i telefonen på høyttaler. 

Også er det noen av vitsene som er litt morsomme 😛 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Har bare sett de 2 første, synes ikke de marvel seriene er så bra, bortsett fra Wanda vision, men filmene er bra

Serien ble bedre fra episode 3 syns jeg 😛 

Hawkeye syns jeg har vært best til nå, men Wanda vision, Loki og Falcon and winter soldier har også vært bra :)

Moon knight var bare forvirrende 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

De kan mye rart 😛 Lenge siden sist, men den på kjøkkenet sier plutselig noe, selv om det er stille i leiligheten. Og den på soverommet med superhørselen sin, kan svare på noe om jeg prater med noen i telefonen på høyttaler. 

Også er det noen av vitsene som er litt morsomme 😛 

Tulipan vitsen. 🤪

Ba den om noe nå, fikk til svar "så fint". Litt creepy når den plutselig sier noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Titania skrev (Akkurat nå):

Serien ble bedre fra episode 3 syns jeg 😛 

Hawkeye syns jeg har vært best til nå, men Wanda vision, Loki og Falcon and winter soldier har også vært bra :)

Moon knight var bare forvirrende 😅

Ja hawkeye var ok.

Moonknight var bare rar, falt litt av de den figuren med flodhesthodet dukket opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Tulipan vitsen. 🤪

Ba den om noe nå, fikk til svar "så fint". Litt creepy når den plutselig sier noe. 

Jeg syns den med hunden og juletreet er morsom :fnise:

 

Jepp, veldig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Unnskyld! Skriv om is plis! 😌

Neei, for jeg hadde faktisk tenkt til å skrive at jeg hadde blitt Inspiraert av isfesten til @Hoppetaujenta 😬🙈 Så jeg tror vi glemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (Akkurat nå):

Neei, for jeg hadde faktisk tenkt til å skrive at jeg hadde blitt Inspiraert av isfesten til @Hoppetaujenta 😬🙈 Så jeg tror vi glemmer det.

😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Ja hawkeye var ok.

Moonknight var bare rar, falt litt av de den figuren med flodhesthodet dukket opp

Jeg sliter med konsentrasjonen sånn generelt, så jeg vet jeg har sett serien, men husker ca ingen ting fordi den var så rar 🙈 Hodet bare fader ut selv om jeg faktisk følger med, liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Ser på rar reality med mamma❤️

Åh, så koselig☺️💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (7 minutter siden):

Sikkert på en tv kanal med 3 bokstaver

TvNorge! Elsker, elsker ikke❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Min kan og plutselig si noe rart plutselig. Jeg fant ut at den kan rape og prompe da.

Hææ:ohmy:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg sliter med konsentrasjonen sånn generelt, så jeg vet jeg har sett serien, men husker ca ingen ting fordi den var så rar 🙈 Hodet bare fader ut selv om jeg faktisk følger med, liksom

Ja noen ganger står den bare på i bakgrunnen her, fulgte ikke helt med på falken og vintersoldaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

Hææ:ohmy:

Ber den om å prompe eller rape, så gjør den det. "Hold det fast," sier den først

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (4 minutter siden):

Jeg syns den med hunden og juletreet er morsom :fnise:

 

Jepp, veldig :blink:

Min har ikke fortalt den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (42 minutter siden):

Det har jeg aldri smakt!😯

Eller kokte egg plassert i klarnet smør da er det vel det er, ikke spennende kanskje egentlig men veldig godt 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ber den om å prompe eller rape, så gjør den det. "Hold det fast," sier den først

Den kan bjeffe også 😛 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...