Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

lurven skrev (Akkurat nå):

Du har vel kanskje sånn postboks i nærheden av der du bor slik at du kan hente den der

De nærmeste postboksene er på steder jeg aldri ferdes - med mindre jeg må hente pakker😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner jeg blir helt "baby-syk" for tiden 🥰 Blir ingen flere babyer på MEG da, for jeg er over 50, men jeg håper på barnebarn en vakker dag i alle fall. Og hvorfor blir jeg "babysyk"? Jo, jeg hører den 9 måneder gamle babyen til naboen under meg har "funnet stemmen" sin, og han driver og oier og babybabler og roper litt. Det er koselig å høre.

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (8 minutter siden):

Jeg kjenner jeg blir helt "baby-syk" for tiden 🥰 Blir ingen flere babyer på MEG da, for jeg er over 50, men jeg håper på barnebarn en vakker dag i alle fall. Og hvorfor blir jeg "babysyk"? Jo, jeg hører den 9 måneder gamle babyen til naboen under meg har "funnet stemmen" sin, og han driver og oier og babybabler og roper litt. Det er koselig å høre.

Har du voksne barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner jeg blir helt "baby-syk" for tiden 🥰 Blir ingen flere babyer på MEG da, for jeg er over 50, men jeg håper på barnebarn en vakker dag i alle fall. Og hvorfor blir jeg "babysyk"? Jo, jeg hører den 9 måneder gamle babyen til naboen under meg har "funnet stemmen" sin, og han driver og oier og babybabler og roper litt. Det er koselig å høre.

Ja det er så koselig med sånne lyder 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Har du voksne barn?

Ja, men bare ett. Så vi får se. Han er ung enda. Bare 22, og de fleste 22-årige unge menn er ikke særlig babysugne, hehe

 Så ikke rett alder å spørre om jeg får barnebarn snart 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (4 minutter siden):

Ja, men bare ett. Så vi får se. Han er ung enda. Bare 22, og de fleste 22-årige unge menn er ikke særlig babysugne, hehe

 Så ikke rett alder å spørre om jeg får barnebarn snart 😛 

Man vet aldri da, pappa var 21 når han fikk meg og det var ikke planlagt heller :P mamma var 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (3 minutter siden):

Ja, men bare ett. Så vi får se. Han er ung enda. Bare 22, og de fleste 22-årige unge menn er ikke særlig babysugne, hehe

 Så ikke rett alder å spørre om jeg får barnebarn snart 😛 

Det er vel aldri innafor å spørre om noen gang? Ikke alle vil jo ha barn, og det legger et press på en person som ikke er greit. Man skal i alle fall vite at den personen har ytret ønske om barn.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Man vet aldri da, pappa var 21 når han fikk meg og det var ikke planlagt heller :P mamma var 19

Ja, det var litt andre tider før. Mine egne foreldre var bare 23 når de begynte å få unger, men det var til gjengjeld på 60-tallet og da var det vel litt mer normalt å få unger i den alderen.

DAGENS 22-åringer derimot er vel ikke så babysugne, etter hva jeg hører.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (2 minutter siden):

Det er vel aldri innafor å spørre om noen gang? Ikke alle vil jo ha barn, og det legger et press på en person som ikke er greit. Man skal i alle fall vite at den personen har ytret ønske om barn.

Enig, har ikke lyst på egne barn selv nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Det er vel aldri innafor å spørre om noen gang? Ikke alle vil jo ha barn, og det legger et press på en person som ikke er greit. Man skal i alle fall vite at den personen har ytret ønske om barn.

Ja, jeg skjønner det. Synes selv det var utrolig irriterende, masete og upassende når folk begynte å gnåle på meg da jeg var i slutten av 20-årene og fylte 30. "Når skal dere ha barn da?" var noe av det verste jeg kunne bli spurt om. Jeg traff han jeg giftet meg med da jeg var 29, vi ble sammen da jeg fylte 30, og etter det var det bare mas fra spesielt mannen til mamma (ikke min far, men hennes ektemann nr to). Han var fæl til å mase om det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Enig, har ikke lyst på egne barn selv nå

Jeg er 36 og har aldri fått spørsmålet fra min mor. Innerst inne vil jeg ha barn, men å ytre det gjør meg bare sårbar for da vet folk at jeg ønsker meg noe jeg ikke har eller kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 36 og har aldri fått spørsmålet fra min mor. Innerst inne vil jeg ha barn, men å ytre det gjør meg bare sårbar for da vet folk at jeg ønsker meg noe jeg ikke har eller kan få.

Du har ikke mulighet til å kunne få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Du har ikke mulighet til å kunne få barn?

Fysisk aner jeg ikke. Det har man aldri garanti for. Men siden jeg ikke har noe nettverk så blir det uansett så godt som umulig å treffe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Fysisk aner jeg ikke. Det har man aldri garanti for. Men siden jeg ikke har noe nettverk så blir det uansett så godt som umulig å treffe noen.

Finnes alltid nettdating

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (53 minutter siden):

Finnes alltid nettdating

Prøvd det i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Prøvd det i mange år.

Samme, vanskelig når man er en liten fisk i et hav med mange andre fisk 😛 men ikke noe vits å gi opp heller hvis man har veldig lyst til å møte noen 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Million skrev (1 time siden):

Ja, jeg skjønner det. Synes selv det var utrolig irriterende, masete og upassende når folk begynte å gnåle på meg da jeg var i slutten av 20-årene og fylte 30. "Når skal dere ha barn da?" var noe av det verste jeg kunne bli spurt om. Jeg traff han jeg giftet meg med da jeg var 29, vi ble sammen da jeg fylte 30, og etter det var det bare mas fra spesielt mannen til mamma (ikke min far, men hennes ektemann nr to). Han var fæl til å mase om det.

 

Er nok mest kvinner som får dette spørsmålet. Verken jeg eller brødrene mine har fått spørsmål om dette fra mor. Ingen av oss har barn.

Og har man kun sønner så er det langt i fra sikkert at det blir barnebarn. Et knallhardt marked for menn som ønsker familie, i tillegg til at flere menn enn kvinner ikke ønsker barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Er nok mest kvinner som får dette spørsmålet. Verken jeg eller brødrene mine har fått spørsmål om dette fra mor. Ingen av oss har barn.

Og har man kun sønner så er det langt i fra sikkert at det blir barnebarn. Et knallhardt marked for menn som ønsker familie, i tillegg til at flere menn enn kvinner ikke ønsker barn.

Ja, jeg har lest en del om dette vanskelige dating-markedet for menn, her på KG. Får håpe det løser seg for min sønn. Han er ikke 180 høy, dessverre må man vel nesten si, for jeg leser her på KG at mange av dagens (?) unge damer faktisk setter som "krav". Helt vilt, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg har lest en del om dette vanskelige dating-markedet for menn, her på KG. Får håpe det løser seg for min sønn. Han er ikke 180 høy, dessverre må man vel nesten si, for jeg leser her på KG at mange av dagens (?) unge damer faktisk setter som "krav". Helt vilt, egentlig.

Husk at det er masse incels og bitre folk og gærninger på KG da :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg har lest en del om dette vanskelige dating-markedet for menn, her på KG. Får håpe det løser seg for min sønn. Han er ikke 180 høy, dessverre må man vel nesten si, for jeg leser her på KG at mange av dagens (?) unge damer faktisk setter som "krav". Helt vilt, egentlig.

Jeg er bare 175, men har da hatt partnere. Så umulig er det ikke, men det er ille nok hvis halvparten av unge kvinner har slike krav. Heldigvis så ser man i det virkelige liv at alle slags menn og damer er i forhold.

Men man kommer ikke bort i fra at 25 % av alle menn forblir barnløse livet ut. Men når verden snart bikker 8 milliarder så gjør man vel kloden en bjørnetjeneste å sette flere barn til verden. Tenker på fremtidig jobbmarked, boligmarked osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...