Ciaran og Ciara Skrevet 30. september 2022 #181461 Del Skrevet 30. september 2022 Cassidy Tvillingene tar verken kvelden eller natten, vi to tar enten morgenen eller formiddagen vi.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2022 #181462 Del Skrevet 30. september 2022 Litt kvalmt mett🥺 meeen gler meg til hotellfrokost om 9 timer😃🤣🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #181463 Del Skrevet 30. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Litt kvalmt mett🥺 meeen gler meg til hotellfrokost om 9 timer😃🤣🙈 For mye er akkurat passe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2022 #181464 Del Skrevet 30. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): For mye er akkurat passe Mmm i ny og ne er det bra. Koselig med god mat og mange folk jeg liker💙 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september 2022 #181465 Del Skrevet 30. september 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Mmm i ny og ne er det bra. Koselig med god mat og mange folk jeg liker💙 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi Frøkenfryden.💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. september 2022 #181466 Del Skrevet 30. september 2022 Lurer på om jeg skal ha en kopp kaffe til i dag med en lussekatt til For øvrig, går det an å lage samme deig, men kutte ut safran og gurkemeie og heller tilsette sukker, kanel og smør (kanelsnurrer)? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 30. september 2022 #181467 Del Skrevet 30. september 2022 Peanut skrev (25 minutter siden): For øvrig, går det an å lage samme deig, men kutte ut safran og gurkemeie og heller tilsette sukker, kanel og smør (kanelsnurrer)? Jeg aner ikke Det er du som er eksperten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #181468 Del Skrevet 30. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Autokjeften jodler på rett musikk iaffal, i det jeg forlater Møre for denne gang Trodde du var i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #181469 Del Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Trodde du var i Oslo Det var forrige helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #181470 Del Skrevet 30. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Det var forrige helg Var ikke du i Ålesund da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #181471 Del Skrevet 30. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Var ikke du i Ålesund da? Det var tre timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #181472 Del Skrevet 30. september 2022 Nå ferges det nemlig 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september 2022 #181473 Del Skrevet 30. september 2022 Nå er Cassidy Tvillingene tilbake på plass her vi.☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. oktober 2022 #181474 Del Skrevet 1. oktober 2022 Mamma og meg var på Elton John tribute konsert! Er en av de beste konsertene jeg har vært på, og jeg har vært på MANGE! Og mer liv i de på over 60, enn på Guns N Roses 😂🤦 Kjempe gøy! Mobilen min datt ut av lommen da jeg satte meg i bilen. Hverdagshelten min, tidligere kjæreste da vi var 18, som jeg er kjempe god venn med, bor 10 min i fra der konserten var og fant tlf min og kom hit med den, som er 40 min kjøring. Jeg ringte han med mammas tlf men da svarte han ikke. Så han hadde ringt opp igjen etter jeg ble kjørt hjem. Plutselig kl 01 sto han på døra - med telefonen 😍🧡 Ante ingenting 😂 Ble høyt satt pris på og jeg skal spandere ei øl endag på han 😊🎶 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2022 #181475 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cassidy Tvillingene sitter foran pc-en vår nå i natt vi.💻💻🖥️🖥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. oktober 2022 #181476 Del Skrevet 1. oktober 2022 Maestro skrev (12 minutter siden): Mamma og meg var på Elton John tribute konsert! Er en av de beste konsertene jeg har vært på, og jeg har vært på MANGE! Og mer liv i de på over 60, enn på Guns N Roses 😂🤦 Kjempe gøy! Mobilen min datt ut av lommen da jeg satte meg i bilen. Hverdagshelten min, tidligere kjæreste da vi var 18, som jeg er kjempe god venn med, bor 10 min i fra der konserten var og fant tlf min og kom hit med den, som er 40 min kjøring. Jeg ringte han med mammas tlf men da svarte han ikke. Så han hadde ringt opp igjen etter jeg ble kjørt hjem. Plutselig kl 01 sto han på døra - med telefonen 😍🧡 Ante ingenting 😂 Ble høyt satt pris på og jeg skal spandere ei øl endag på han 😊🎶 Er han "the one that got away"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. oktober 2022 #181477 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Er han "the one that got away"? Vi slo opp, da vi gikk lei. Kom i kontakt igjen noen år senere og vært gode venner siden. Vi var på konsert i Bergen i 2019, tross for min sykdom som enda var bææd. Men han passa på meg og jeg hadde det utrolig gøy 😊 Og jeg glemmer han ikke, når jeg dater eller har kjæreste. Har alltid kontakten, men henger ikke så mye om jeg har type. Men da er det han som tar litt avstand, for og ikke lage noe usikkerhet hos min partner. Altså hensyn 😊 Aldri hatt en bedre person i livet mitt, og er kjempe godt og ha han som kompis 😊 Vil aldri bli noe mer enn det, da vi ønsker ulike ting, han er byas og jeg bygdedame. Gikk fint da vi var så unge, men krasjer litt nå 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. oktober 2022 #181478 Del Skrevet 1. oktober 2022 Maestro skrev (3 minutter siden): Vi slo opp, da vi gikk lei. Kom i kontakt igjen noen år senere og vært gode venner siden. Vi var på konsert i Bergen i 2019, tross for min sykdom som enda var bææd. Men han passa på meg og jeg hadde det utrolig gøy 😊 Og jeg glemmer han ikke, når jeg dater eller har kjæreste. Har alltid kontakten, men henger ikke så mye om jeg har type. Men da er det han som tar litt avstand, for og ikke lage noe usikkerhet hos min partner. Altså hensyn 😊 Aldri hatt en bedre person i livet mitt, og er kjempe godt og ha han som kompis 😊 Vil aldri bli noe mer enn det, da vi ønsker ulike ting, han er byas og jeg bygdedame. Gikk fint da vi var så unge, men krasjer litt nå 😂 Virker som at dere har et kjekt forhold da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2022 #181479 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cassidy Tvillingene ser at det er liv her inne nå på natten vi.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. oktober 2022 #181480 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Virker som at dere har et kjekt forhold da Ikke noe seksuelt heller. Men kan sitte inntil armen og sånn, da han er veldig trygg og omsorgsfull. Men ja, godt og kjekt venneforhold. 😊🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå