Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg av og til en sjelden gang kjøper en godt grillet kylling med spesialgrillkrydder på, så trekker jeg av alt skinnet når jeg kommer hjem...på kjøkkenet altså. Rett i kroppen med knasende (hvis en er heldig) skinn som smaker himmelsk. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Villfisker said:

Jeg har spist kyllinglår med skinn på. De med skinn på er helt klart best. Spiser selvfølgelig skinnet også. Fettfobi er irrasjonell frykt, hvis man fordøyer «normalt». Nam. 😋

Skinnet er det beste på kyllinglåret! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Når jeg av og til en sjelden gang kjøper en godt grillet kylling med spesialgrillkrydder på, så trekker jeg av alt skinnet når jeg kommer hjem...på kjøkkenet altså. Rett i kroppen med knasende (hvis en er heldig) skinn som smaker himmelsk. :rodmer: 

Det høres godt ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på hundeutstilling i Fredrikstad idag , BIS , den var suveren . Jeg hadde egen handler til den i ringen . Kan legge ut et bilde av den , det vakre blikket den gav til dommeren, som forøvrig var veldig fornøyd med tannstillingen også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...jeg tenkte senest i går at om jeg skulle hatt hund, så kunne det godt ha blitt en litt annerledes en som ikke har utseendet helt med seg i følge folk flest, men hvor finner en dem? Det er neppe noen som har spesialisert seg på slike hunder. Er det en slags "feilvare" som popper opp vilkårlig hist og pist kanskje? 

Mitt dyrevernhjerte har en stor plass for alle dyr, men slike som ikke noen vil ha....er ekstra velkomne. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Haha...jeg tenkte senest i går at om jeg skulle hatt hund, så kunne det godt ha blitt en litt annerledes en som ikke har utseendet helt med seg i følge folk flest, men hvor finner en dem? Det er neppe noen som har spesialisert seg på slike hunder. Er det en slags "feilvare" som popper opp vilkårlig hist og pist kanskje? 

Mitt dyrevernhjerte har en stor plass for alle dyr, men slike som ikke noen vil ha....er ekstra velkomne. ❤️

Visste du ville like den , en virkelig søt og sjarmerende liten hund 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel som med ganske mange av oss raritetene i verden; vi er veldig snille og hyggelige
bare en blir kjent med oss. :jepp: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såsant så sant , den er ganske leken også , det er armen til dommeren den har i munnen , han ville sikkert bare gi den lillefinger , menmen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina

Nå har jeg fått TV2 play, inkludert i  telenor t-we abonnementet, mitt og kan endelig se Torpet, har sett de 5 første episodene og jeg må bare si :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Hvilken kanal så du denne?

Det er ikke tvskjerm , det er kameraskjwrmen , istedet for å begynne stresset med canon connect app så tok jeg bare bilde av lcd skjermen med tlf . Det er hunden min det der , ligger på spikermatta si nå , jeg tilbød den sofaen men den insisterte på matta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Catalina skrev (5 minutter siden):

Nå har jeg fått TV2 play, inkludert i  telenor t-we abonnementet, mitt og kan endelig se Torpet, har sett de 5 første episodene og jeg må bare si :skratte:

Morsomt med Bjørn og all fobien hans 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (6 minutter siden):

Whåååy, er det en demon?

Tror det er en zombie fra Bad Taste eller hva den nå het 🧟‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Entern skrev (1 minutt siden):

Tror det er en zombie fra Bad Taste eller hva den nå het 🧟‍♂️

Å ja, den har jeg sett for lenge siden, ble ikke han drept av en gressklipper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...