Entern Skrevet 3. august 2022 #173101 Del Skrevet 3. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Det har du veldig rett i. Det var det jeg trodde. Jeg tror jeg var ca 14 da jeg oppdaget Black Sabbath og Venom (og Jethro Tull, da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. august 2022 #173102 Del Skrevet 3. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det var det jeg trodde. Jeg tror jeg var ca 14 da jeg oppdaget Black Sabbath og Venom (og Jethro Tull, da). Oppdaget Nirvana, Iron Maiden og Soundgarden på den tiden. (Blant annet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. august 2022 #173103 Del Skrevet 3. august 2022 SVK skrev (42 minutter siden): Jeg venter og venter på lussiene og Frøkenfryden i kjortel med lys på hodet. Jeg fikk ikke🥺 kvakkekyllingen vant. Yngre og blondere😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. august 2022 #173104 Del Skrevet 3. august 2022 Athena Catalina skrev (29 minutter siden): Diva han der, for en tulling (nei, han er den siste jeg går på konsert med) Aldri hørt på musikken hans, og kjenner ikke igjen stemmen hans når jeg hører den. Men... Får vel naturligvis litt divanykker, og mister evnen til å ha beina plantet på jorda når man starter som 15åring, og får en så unormal ungdomstid. Brutal bransje for et ungt og lett påvirkelig sinn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. august 2022 #173105 Del Skrevet 3. august 2022 Den dagen jeg oppdaget Linkin Park og Depeche Mode, falt jeg pladask. De er mine absolutte favoritt band. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2022 #173106 Del Skrevet 3. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Oppdaget Nirvana, Iron Maiden og Soundgarden på den tiden. (Blant annet) Der kan folk se, noen 14-åringer har god smak 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2022 #173107 Del Skrevet 3. august 2022 (endret) Athena Catalina skrev (13 minutter siden): Den dagen jeg oppdaget Linkin Park og Depeche Mode, falt jeg pladask. De er mine absolutte favoritt band. Skjønner hva du mener, jeg oppdager ting hele tiden men ting jeg opp gjennom har falt for og forblitt fan av (ved siden av de tre jeg nevnte da): Paradise Lost Bal-Sagoth Darkthrone Primordial Atlantean Kodex Candlemass og sikkert flere men de der har jeg det meste av 😅 Endret 3. august 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. august 2022 #173108 Del Skrevet 3. august 2022 Athena Catalina skrev (9 minutter siden): Den dagen jeg oppdaget Linkin Park og Depeche Mode, falt jeg pladask. De er mine absolutte favoritt band. Coldplay her Daryl Dixon skrev (10 minutter siden): Aldri hørt på musikken hans, og kjenner ikke igjen stemmen hans når jeg hører den. Men... Får vel naturligvis litt divanykker, og mister evnen til å ha beina plantet på jorda når man starter som 15åring, og får en så unormal ungdomstid. Brutal bransje for et ungt og lett påvirkelig sinn. Hvordan har du klart å unngå å aldri høre på noe av musikken hans? Ikke høy på radio eller knapt sett tv osv de siste 12 årene? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2022 #173109 Del Skrevet 3. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Coldplay her Liker du Radiohead og? Har ikke noe forhold til dem men hører en podkastepisode om dem med Sandeep Singh nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. august 2022 #173110 Del Skrevet 3. august 2022 Peaches med Bieber omvendte meg..🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. august 2022 #173111 Del Skrevet 3. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Liker du Radiohead og? Har ikke noe forhold til dem men hører en podkastepisode om dem med Sandeep Singh nå. De hørte jeg myyyye på i 20-åra😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2022 #173112 Del Skrevet 3. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): De hørte jeg myyyye på i 20-åra😊 Har hørt mer på deres favorittband, altså R.E.M. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. august 2022 #173113 Del Skrevet 3. august 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Liker du Radiohead og? Har ikke noe forhold til dem men hører en podkastepisode om dem med Sandeep Singh nå. Ikke hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. august 2022 #173114 Del Skrevet 3. august 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Har hørt mer på deres favorittband, altså R.E.M. 😅 Samme her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2022 #173115 Del Skrevet 3. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Samme her 😅 De har mange fine triste sanger 😊 Jeg liker seriøst trist musikk 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. august 2022 #173116 Del Skrevet 3. august 2022 (endret) Alphred. Måtte bare inn hit og skrive det. I en navnetråd, egentlig. Jeg kjenner ingen som skriver det sånn. Men jeg vet at noen ble kalt opp etter farfaren sin. Jeg regner med han skriver seg Alfred. Okei, anfallet over. Og her ser jeg det handler om musikk. Denne er jeg glad i: Litt dramatisk og trist Jeg har drevet og vurdert om jeg skal ut og gå meg en tur. Er det ikke for sent, da? Vi får se. Endret 3. august 2022 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2022 #173117 Del Skrevet 3. august 2022 (endret) Zenobia skrev (7 minutter siden): Alphred. Måtte bare inn hit og skrive det. I en navnetråd, egentlig. Jeg kjenner ingen som skriver det sånn. Men jeg vet at noen ble kalt opp etter farfaren sin. Jeg regner med han skriver seg Alfred. Okei, anfallet over. Og her ser jeg det handler om musikk. Denne er jeg glad i: Litt dramatisk og trist Jeg har drevet og vurdert om jeg skal ut og gå meg en tur. Er det ikke for sent, da? Vi får se. Var det Eivør som lagde musikken til The Last Kingdom? Passende kobling til Alfred i så fall 😀 Endret 3. august 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. august 2022 #173118 Del Skrevet 3. august 2022 Uinteressant info 1: Jeg sov over 8 timer i natt. Allikevel sovnet jeg en halvtime på sofaen i ettermiddag! Uinteressant info 2: Jeg løp intervaller i kveld, og følte meg lett i beina. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. august 2022 #173119 Del Skrevet 3. august 2022 Cid skrev (51 minutter siden): Coldplay her Hvordan har du klart å unngå å aldri høre på noe av musikken hans? Ikke høy på radio eller knapt sett tv osv de siste 12 årene? 😅 Som sagt jeg kjenner ikke igjen stemmen hans, så om jeg har hørt en sang i bakgrunnen som han har så er ikke det det samme som å høre på/lytte til. Men sant at jeg hører han nok ikke på de radiokanalene jeg spiller i bilen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. august 2022 #173120 Del Skrevet 3. august 2022 Fun Fact: Helga and Torvi are sisters. Their father is Michael Hirst, who is the creator of Vikings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå