Svartfugl Skrevet 16. desember 2022 #341 Del Skrevet 16. desember 2022 rfa skrev (På 14.12.2022 den 14.03): 95-99% taper i følge amerikanske undersøkelsene på det. Da velger jeg å tro at jeg er den 1 prosenten som lykkes! Sign me up! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shikarni12 Skrevet 31. mai 2023 #342 Del Skrevet 31. mai 2023 Hva skjedde med Reidun Pande? Finner henne ikke lenger på instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 31. mai 2023 #343 Del Skrevet 31. mai 2023 Fantastisk at Nu Skin-distributørene fikk bondet sammen på "Succes Summit"! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 1. juni 2023 #344 Del Skrevet 1. juni 2023 shikarni12 skrev (17 timer siden): Hva skjedde med Reidun Pande? Finner henne ikke lenger på instagram Nye kontoer: readwithreia og reiapande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. juni 2023 #345 Del Skrevet 1. juni 2023 (endret) Bare fantastisk at disse folkene heter Reidun og Wenche. 😂 Endret 1. juni 2023 av Perle 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. juni 2023 #346 Del Skrevet 2. juni 2023 Det treffet i Spania virket som ett sektmøte. Helt frelst. Merkverdig opplegg 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. juni 2023 #347 Del Skrevet 2. juni 2023 Samme som tyrkiaferien til Frida Fjellstad og mannen. Herbalife heaven 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. juni 2023 #348 Del Skrevet 2. juni 2023 Villroses hage skrev (På 9.10.2022 den 0.19): Vel, de blir sterkt oppfordret til å binde seg til et ganske kostbart månedlig innkjøp. Og dette provisjonsopplegget til Nuskin er særdeles komplisert, og innebærer såvidt jeg kan skjønne at de selger for et bra beløp per måned eller kjøper selv for et bra beløp for å tjene noe særlig "poeng" for å avansere i gradene. Kremene og make-up-produltene Nuskin selger er sikkert av en OK kvalitet, men sterkt overpriset sammenlignet med produkter av tilsvarende kvalitet. Disse svært dyre hudrensemaskinene alle selgerene promoterer for harde livet, er totalt unødvendige i følge hudleger. Jeg fikk Nuskin håndkrem i julegave. Jeg ble knallrød og hoven på hendene. Etter noen dager begynte huden å flasse, så den gikk i bosset. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chupachupa Skrevet 3. juni 2023 #349 Del Skrevet 3. juni 2023 Er absolutt ingen krav til innkjøp eller noe slikt hver mnd. Man oppfordres til å brukte produkter selv - ja. Og dersom du har folk under deg så må du vel ha en viss omsetning selv for å få betalt. Det er hvertfall det jeg som utenforstående har fått med meg. Personlig så er ikke dette noe for meg, da jeg er særdeles lite utadvendt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 3. juni 2023 #350 Del Skrevet 3. juni 2023 Er Wenche som drev med Nuskin fortsatt på Instagram? Finner henne ikke igjen🤔 Min guilty pleasure var å scolle instaen hennes når jeg kjedet meg og se de kleine postene hun la ut🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frkgrønn Skrevet 3. juni 2023 #351 Del Skrevet 3. juni 2023 Ava+, skrev (10 minutter siden): Er Wenche som drev med Nuskin fortsatt på Instagram? Finner henne ikke igjen🤔 Min guilty pleasure var å scolle instaen hennes når jeg kjedet meg og se de kleine postene hun la ut🙈 Ja, fant henne på Instagram etter å Googlet henne, å gikk igjennom bloggen hennes 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 3. juni 2023 #352 Del Skrevet 3. juni 2023 46 minutter siden, chupachupa said: Er absolutt ingen krav til innkjøp eller noe slikt hver mnd. Man oppfordres til å brukte produkter selv - ja. Og dersom du har folk under deg så må du vel ha en viss omsetning selv for å få betalt. Det er hvertfall det jeg som utenforstående har fått med meg. Personlig så er ikke dette noe for meg, da jeg er særdeles lite utadvendt. Det er ikke et absolutt krav til dette, men de fleste binder seg til å kjøpe for et minimumsbeløp i måneden. Dette for å for å kvalifisere seg til bonuser og provisjon, og forsøke å klatre i gradene. Spesielt viktig for de som er dårlige selgere og ververe 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 3. juni 2023 #353 Del Skrevet 3. juni 2023 3 hours ago, Ava+, said: Er Wenche som drev med Nuskin fortsatt på Instagram? Finner henne ikke igjen🤔 Min guilty pleasure var å scolle instaen hennes når jeg kjedet meg og se de kleine postene hun la ut🙈 Hun driver på som aldri før Wenche var nylig på seninar med Nu Skin-kollegene. Slik jeg forstår det går businissen meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 3. juni 2023 #354 Del Skrevet 3. juni 2023 19 hours ago, mariie said: Samme som tyrkiaferien til Frida Fjellstad og mannen. Herbalife heaven Herballife 😂 Jeg hadde en «kamerat» som forsøkte å verve meg på tidlig 2000 tallet. Det tok med ca 120 sekunder å skjønne at han var full av dritt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 3. juni 2023 #355 Del Skrevet 3. juni 2023 3 hours ago, 000VF000 said: Herballife 😂 Jeg hadde en «kamerat» som forsøkte å verve meg på tidlig 2000 tallet. Det tok med ca 120 sekunder å skjønne at han var full av dritt. Og i dag er han mangemillionær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 3. juni 2023 #356 Del Skrevet 3. juni 2023 44 minutter siden, Centimeteren said: Og i dag er han mangemillionær? Det hadde tatt seg ut 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 22. juli 2023 #357 Del Skrevet 22. juli 2023 opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 21. november 2024 #358 Del Skrevet 21. november 2024 Funnet i dag på Facebook 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicnord84 Skrevet 22. november 2024 Forfatter #359 Del Skrevet 22. november 2024 (endret) Å herregud, jeg hadde glemt denne tråden! 😅 Nå som det er så populært å "selge nettkurs om å selge nettkurs", så måååå vi blåse liv i den igjen! 😍 Får sånne norske kontoer opp på Instagram hele tiden når jeg scroller på reels! Hva er det egentlig de selger? Går det virkelig ann for en vanlig husmor fra Lørenskog å tjene millioner på dette uten noe erfaring? 🤞 Og hvordan går det med Wence?? ❤️ Endret 22. november 2024 av Vicnord84 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 22. november 2024 #360 Del Skrevet 22. november 2024 Vicnord84 skrev (25 minutter siden): Å herregud, jeg hadde glemt denne tråden! 😅 Nå som det er så populært å "selge nettkurs om å selge nettkurs", så måååå vi blåse liv i den igjen! 😍 Får sånne norske kontoer opp på Instagram hele tiden når jeg scroller på reels! Hva er det egentlig de selger? Går det virkelig ann for en vanlig husmor fra Lørenskog å tjene millioner på dette uten noe erfaring? 🤞 Og hvordan går det med Wence?? ❤️ Wenche står også på stedet hvil 😅. Hun tilbringer det meste av tiden på sofaen, hvor hun har lange monologer om smerter, viktigheten av å lytte til kroppen osv. Hun har nylig kjøpt seg fire nye leppestifter fra Isadora og har lovet at hun skal holde oss oppdatert på disse. De 16 leppestiftene hun har fra Nuskin har vi ikke hørt et pip om etter at hun ga seg som overaktiv selger for de produktene. Så da tyder det antagelig på at de ikke var så fantastiske som hun tidligere hevdet. Så nå er det bare å vente spent på oppdateringene på Isadora sine 😂😂 Det er en tråd på Jodel som heter Powerlips. Den handlet tidligere om mlm-damene, men har vel nå gått over til i hovedsak å handle om Wenchemor (hennes kallenavn på seg selv). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå