n_97 Skrevet 11. oktober 2022 #321 Del Skrevet 11. oktober 2022 Noen som vet hva ex distributører gjør med overskuddslageret? Har de lov å gi bort? Virker som noen har hele garasjen full og de ikke kan kvitte seg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 11. oktober 2022 #322 Del Skrevet 11. oktober 2022 n_97 skrev (7 minutter siden): Noen som vet hva ex distributører gjør med overskuddslageret? Har de lov å gi bort? Virker som noen har hele garasjen full og de ikke kan kvitte seg med det. Dei har kjøpt det så ingen grunn til at en ikke skal kunne gi det bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hank_rr Skrevet 12. oktober 2022 #323 Del Skrevet 12. oktober 2022 jeg har forsøkt å finne jodelkanalen @taaction (Oslo), men får ikke opp noen innlegg der. Finnes den fortsatt og bare jeg som ikke finner? Noen andre artige jodelkanaler med nwm tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 12. oktober 2022 #324 Del Skrevet 12. oktober 2022 hank_rr skrev (29 minutter siden): jeg har forsøkt å finne jodelkanalen @taaction (Oslo), men får ikke opp noen innlegg der. Finnes den fortsatt og bare jeg som ikke finner? Noen andre artige jodelkanaler med nwm tema? @powerlips 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 13. oktober 2022 #325 Del Skrevet 13. oktober 2022 hank_rr skrev (10 timer siden): jeg har forsøkt å finne jodelkanalen @taaction (Oslo), men får ikke opp noen innlegg der. Finnes den fortsatt og bare jeg som ikke finner? Noen andre artige jodelkanaler med nwm tema? Det finnes en discord gruppe 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 13. oktober 2022 #326 Del Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Lalus skrev (5 timer siden): Det finnes en discord gruppe 😄 *Snip* Endret 13. oktober 2022 av Sugar&Spice 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 13. oktober 2022 #327 Del Skrevet 13. oktober 2022 Sugar&Spice skrev (4 timer siden): https://discord.gg/Sdr4WcTg Trodde jeg måtte sende det på pm og at det ikke var lov å skrive her, ellers hadde jeg delt linken 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 13. oktober 2022 #328 Del Skrevet 13. oktober 2022 Lalus skrev (5 minutter siden): Trodde jeg måtte sende det på pm og at det ikke var lov å skrive her, ellers hadde jeg delt linken 🙈 😵💫 oi! det ante jeg ingenting om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 21. oktober 2022 #329 Del Skrevet 21. oktober 2022 Ryddet litt i facebook-grupper i dag og ser til min store overraskelse at jeg er med i en frøernæring-gruppe (Seed Corner). Tenkte at her er det noe muffens, for jeg lukter mlm på lang vei, så dette har ikke noen klart å invitere meg inn i. Det viser seg å være en gruppe for å dele oppskrifter med slow-cooker (crockpot) som har blitt omgjort. Over 3000 medlemmer, men til liten nytte så det ut til. Hvorfor tror disse mlm-folka at vi skal bli begeistret for overpriset "ernæring" uten ordentlig dokumentasjon fordi de klarer å lure oss til å følge dem på denne måten? Lag en ny side for frøernæring om du tror det er noe folk vil ha, ikke snik det på folk. Vi får det allerede det kastet etter oss over alt uansett. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymac Skrevet 8. november 2022 #330 Del Skrevet 8. november 2022 Kom over beautyandsoul.no i dag. Så i sosiale medier at de søker etter ambassadører og under «Samarbeid» skriver de: «Vi vil gjerne samarbeide med deg! Du trenger ikke å være en Influencer for å få muligheten til å samarbeide, det viktigste for oss er at du er i linje med kjerneverdiene til Beauty & Soul: Naturlig skjønnhet, rene ingredienser, dyrevelferd, bærekraft og etisk handel. Vi elsker mangfold og spesielle skapninger, alle produktene våres skal være kjønnsnøytrale, så hvis du føler at du er den rette, send oss en melding og forklar hvorfor akkurat deg! » Virker det som om noen prøver seg på et nytt MLM-opplegg? Eller hva tror dere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 8. desember 2022 #331 Del Skrevet 8. desember 2022 Husker dere Rannveig? Med alle ungene. Nå er det kun noe støvsugergreier hun reklamerer for. Det ser så unaturlig ut 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 8. desember 2022 #332 Del Skrevet 8. desember 2022 Det går så det suser for WL 💰💰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. desember 2022 #333 Del Skrevet 8. desember 2022 Sillymac skrev (På 8.11.2022 den 19.07): Kom over beautyandsoul.no i dag. Så i sosiale medier at de søker etter ambassadører og under «Samarbeid» skriver de: «Vi vil gjerne samarbeide med deg! Du trenger ikke å være en Influencer for å få muligheten til å samarbeide, det viktigste for oss er at du er i linje med kjerneverdiene til Beauty & Soul: Naturlig skjønnhet, rene ingredienser, dyrevelferd, bærekraft og etisk handel. Vi elsker mangfold og spesielle skapninger, alle produktene våres skal være kjønnsnøytrale, så hvis du føler at du er den rette, send oss en melding og forklar hvorfor akkurat deg! » Virker det som om noen prøver seg på et nytt MLM-opplegg? Eller hva tror dere? De der produktene har vært lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 11. desember 2022 #334 Del Skrevet 11. desember 2022 MalloryK skrev (På 8.12.2022 den 14.06): Husker dere Rannveig? Med alle ungene. Nå er det kun noe støvsugergreier hun reklamerer for. Det ser så unaturlig ut Hva heter hun på snap, evt insta?? Finner henne ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. desember 2022 #335 Del Skrevet 12. desember 2022 charlottehe1tmann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 13. desember 2022 #336 Del Skrevet 13. desember 2022 Flisespikker skrev (På 3.10.2022 den 20.57): Er jo flere av disse selgerne som er uføre i arbeidslivet. Men er det helt grei skuring å drive en sånn "business" uten at man mister stønader osv? Høres ut som en gråsone? Det er nok greit fordi de aller, aller fleste av dem tjener minimalt med penger på det tøyset der. Noen taper til og med penger. For å rekruttere flere under seg, fremstiller de det nok som om de håver inn uten at dette har rot i virkeligheten. Noen "får" til og med bil. Det de glemmer å fortelle at de også får betale for leasingen av bilen. Bidraget til leasingen de får av mlm-firmaet avhenger av hvor mye salg de selv og folk under dem gjør+pluss antall vervede,og dette nullstilles gjerne hver måned. Det er svært vanskelig å klare dette hver måned, så mange ender opp med flere produkter enn se får solgt, svindyr bil og at folk se gar vervet slutter når de skjønner hvor tett opp til svindel mlm-selskaper faktisk er. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 14. desember 2022 #337 Del Skrevet 14. desember 2022 4 hours ago, Svartfugl said: Noen taper til og med penger. Du "underdriver" godt her. Nærmere 100% av dem taper penger på dette. En god del taper mye hver eneste måned, blant annet på å binde seg opp på faste månedlige innkjøp. Dette for å kvalifisere seg til å avansere oppover i pyramiden Denne 0-stillingen hver måneden er hjerterå, og hindrer de aller fleste i å tjene penger på denne såkalte bissnissen. Merkelig at denne utvilsomme svindelbransjen er lovlig. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 14. desember 2022 #338 Del Skrevet 14. desember 2022 Villroses hage skrev (12 timer siden): Du "underdriver" godt her. Nærmere 100% av dem taper penger på dette. En god del taper mye hver eneste måned, blant annet på å binde seg opp på faste månedlige innkjøp. Dette for å kvalifisere seg til å avansere oppover i pyramiden Denne 0-stillingen hver måneden er hjerterå, og hindrer de aller fleste i å tjene penger på denne såkalte bissnissen. Merkelig at denne utvilsomme svindelbransjen er lovlig. Ja, var ikke helt sikker på hvor mange som faktisk taper på det, så valgte rn forsiktig formulering der. Men håper ellers det framgår hva jeg synes om mlm. 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 14. desember 2022 #339 Del Skrevet 14. desember 2022 Svartfugl skrev (Akkurat nå): Ja, var ikke helt sikker på hvor mange som faktisk taper på det, så valgte rn forsiktig formulering der. Men håper ellers det framgår hva jeg synes om mlm. 😄 95-99% taper i følge amerikanske undersøkelsene på det. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 14. desember 2022 #340 Del Skrevet 14. desember 2022 35 minutter siden, Svartfugl said: Men håper ellers det framgår hva jeg synes om mlm. 😄 Så absolutt 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå